Pagina 2 din 3
Re: Filtru Sport
Scris: Mar Noi 24, 2009 3:34 pm
de alinabiancapop
dupa cum v-am promis ieri va atasez po poza cu motorul meu si filtrul, cutia filtrului si pozitionarea ei
Re: Filtru Sport
Scris: Mar Noi 24, 2009 6:41 pm
de darksun
Alina la tine e facut profi, nu orice filtru aruncat acolo. Asa ar trebui sa fie peste tot.
Re: Filtru Sport
Scris: Mar Noi 24, 2009 7:04 pm
de Vali Iovi-Stere
Este un kit JCW si nu ai filtru "refolosibil".

Fata de cel de
S este cu putin mai mare inclusiv "cutia".Sfatul meu e sa mergi pe original,nu cred ca acei ingineri care l-au gandit au fost prosti.

Re: Filtru Sport
Scris: Vin Feb 05, 2010 11:28 am
de catalinord
Intrebare intrebareata ... am decis sa imi schimb si eu admisia de aer dintre multe optiuni pana la urma am optat pentru Cold Air Intake, dar acum m-am blocat la alegerea intre filtru aer tip "dry" sau "oiled", intrebarea mea fiind are cineva admisia schimbata cu filtru "uleiat" (daca pot sa spun asa) sau filtru tip "dry" ? daca e diferenta mare intre ele si cat de greu de intretinut e ala cu ulei.
Re: Filtru Sport
Scris: Vin Feb 05, 2010 1:36 pm
de darksun
Salu catalin. Filtru dry este mai permisiv si risti sa intre muste/caini in motor. Cel oiled este in special bun pentru apa, deoarece uleiul nu lasa apa sa intre. Dezavantajul este ca trebuie spalat ( la noi unde pe strada e ca la cocina) 1 data pe luna si dat cu ulei la loc. Tu alegi, eu as merge pe oiled.

Re: Filtru Sport
Scris: Vin Feb 05, 2010 1:43 pm
de catalinord
De apa m-am gandit sa nu imi fac probleme pentru ca de unde intra aerul pana la filtru sunt 2 coturi de teava si in cutia originala de la filtru aerul vine de jos si se duce in sus in filtru ... deci filtru va fi deasupra gurii din care vine aerul... deci dupa toate astea m-am gandit ca apa e destul de greu sa intre, doar sa fiu atent cand o duc la spalatorie sa nu dea jetu de apa direct prin grila.
Mi se pare cam des curatatu asta o data pe luna la filterle cu ulei.
Oricum mersi Daniel... hai baieti (si fete) si cu alte pareri ca tre sa il comand si inca nu sunt hotarat !!!
Re: Filtru Sport
Scris: Vin Feb 05, 2010 2:01 pm
de dogarel
Oiled all the way! Insotit si de produsul de curatat si de cel de imbibat specifice pentru tipul de filtru.
Re: Filtru Sport
Scris: Vin Feb 05, 2010 2:22 pm
de cristi o'RAL
darksun scrie:Salu catalin. Filtru dry este mai permisiv si risti sa intre muste/caini in motor. Cel oiled este in special bun pentru apa, deoarece uleiul nu lasa apa sa intre. Dezavantajul este ca trebuie spalat ( la noi unde pe strada e ca la cocina) 1 data pe luna si dat cu ulei la loc. Tu alegi, eu as merge pe oiled.

hai mai dany ca nici la moto cu care merg doar prin praf nu il curat o data pe luna...
Re: Filtru Sport
Scris: Vin Feb 05, 2010 2:33 pm
de catalinord
OK oiled ... dar acum am alte intrebari ... el vine deja uleiat din fabrica ?... sau chiar de prima oara tre sa il dau eu cu ulei, ca de fapt de asta mie frica sa nu pun prea mult, am cautat si nu prea am gasit instructiuni de curatare si de dat cu ulei si sa ma duc la un service nu prea imi vine ca mie frica aia sa nu puna prea mult si sa nu-i intereseze.
Re: Filtru Sport
Scris: Vin Feb 05, 2010 2:43 pm
de dogarel
Vine gata pregatit de obicei, adica imbibat. Daca intri pe site la K&N sau la Pipercross, vei gasi si instructiunile de curatare si imbibare. Diferenta este doar de material (K&N,Green - bumbac, Pipercross,RaidHP, - polimer).