ventilator racire radiator apa
-
- Membru nou
- Mesaje: 13
- Membru din: Sâm Mai 05, 2012 5:56 am
Re: ventilator racire radiator apa
problema devine din ce in ce ce mai tragica.
in primul rand multumesc inca o data pentru sfaturi.
am verificat sigurantele, si intradevar andrei ai avut dreptate, 2 erau arse.
insa surpriza , le am inlocuit si acum nu se mai opreste ventilatorul. merge incontinuu
sa fie de la senzorul de temperatura?
am fost la un service la noi si pe tester nu da nici o eroare legata de partea asta.
daca e de la senzor, unde este localizat?
in primul rand multumesc inca o data pentru sfaturi.
am verificat sigurantele, si intradevar andrei ai avut dreptate, 2 erau arse.
insa surpriza , le am inlocuit si acum nu se mai opreste ventilatorul. merge incontinuu
sa fie de la senzorul de temperatura?
am fost la un service la noi si pe tester nu da nici o eroare legata de partea asta.
daca e de la senzor, unde este localizat?
- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: ventilator racire radiator apa
adrian, te rog rezolva treaba pana la capat 

fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays

Re: ventilator racire radiator apa
Nu sunt Andrei, sunt Adrian.Deci porneste tot timpul-Variante de reparatie;
Releul de comanda a ramas anclansat(lipite contactele)-verifica si schimba-l daca este cazul-il identifici daca atunici cand il scoti din soclu se opreste ventilatorul.
Senzor temperatura , valori de verificat cu Ohmmetrul-la 25gr.Celsius-6450 ohmi
Locatie senzor-vezi attach.
La cata informatie iti dau te rog doar sa-mi spui si mie la ce service ai fost ca ce spun eu este ABC-ul meseriei.Testarea cu ce au facut-o?Cel mai ieftin tester pentru BMW-Mini-INPA K-Can costa pe Okazii.ro 350 Ron si gaseste defectul asta in 0,5 sec.
Senzorul este nr. 10.
Releul de comanda a ramas anclansat(lipite contactele)-verifica si schimba-l daca este cazul-il identifici daca atunici cand il scoti din soclu se opreste ventilatorul.
Senzor temperatura , valori de verificat cu Ohmmetrul-la 25gr.Celsius-6450 ohmi
Locatie senzor-vezi attach.
La cata informatie iti dau te rog doar sa-mi spui si mie la ce service ai fost ca ce spun eu este ABC-ul meseriei.Testarea cu ce au facut-o?Cel mai ieftin tester pentru BMW-Mini-INPA K-Can costa pe Okazii.ro 350 Ron si gaseste defectul asta in 0,5 sec.
Senzorul este nr. 10.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: ventilator racire radiator apa
Cristi eu ti-am urat astazi La multi ani si tu ma pui la munca,crezi ca este frumos din partea ta ?cristi o'RAL scrie:adrian, te rog rezolva treaba pana la capat
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: ventilator racire radiator apa
pai e ziua mea... nu ziua ta!
cand va fi ziua NOASTRA, adica la MMD, o sa stam toti sa bem

cand va fi ziua NOASTRA, adica la MMD, o sa stam toti sa bem

fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays

-
- Membru nou
- Mesaje: 13
- Membru din: Sâm Mai 05, 2012 5:56 am
Re: ventilator racire radiator apa
scuze, adrian, am schimbat releul, aceeasi problema,cat despre service, cred ca o a vin in bucuresti , aici la noi nu am nici o sansa. un prieten imi spunea ca e posibil ca ventilatorul sa fie alt tip decat cel de mini si sa nu il recunoasca modulul....
Re: ventilator racire radiator apa
Nu te lasa asa usor invins,daca tot ai incercat sa faci ceva de unul singur.Esti sigur ca ai scos releul care trebuie??Ai testat senzorul de temperatura asa cum ti-am zis??S-ar putea sa existe o protectie care functioneaza de genul-senzor de temp. defect, automat ventilatorul merge tot timpul ca sa nu prajesti motorul(e doar o supozitie dar plauzibila)-si daca merge pe turatia mare asta este comandata de ECU motor deci sanse mari sa fie senzorul defect.Daca ai scos afara releul care trebuie si tot mai se invarte ventilatorul -deja suntem in Twilight Zone, practic este imposibil.Modulul care gestioneaza ventilatorul este de fapt un releu cu dubla actionare care te ajuta sa faci treptele.Nu are habar de ce ventilator pui tu acolo ,atata timp cat il poate invarti cu 12V.
Rezumat:
1. Nu cred ca ai scos releul care trebuie-siguranta arsa alimenteaza direct releul,deci daca scoti releul care trebuie este echivalent cu lipsa sigurantei,implicit lipsa tensiune pe ventilator.
2. N-ai zis nimic de senzorul de temperatura-e bun sau nu?
3.Trimite seria de sasiu sa vedem luna in care a fost fabricat din 2003-nu este valabila data inmatricularii,difera-sa localizam exact schema -ti-am zis ca sunt 2 variante pana in febr. 2003 si dupa -si o sa-ti trimit poza exacta cu releul care trebuie scos.
Vrei sa fii precum Napoleon Bonaparte la Austerlitz sau ca un roman la Cotul Donului?
Daca o faci singur, o sa-ti placa si mai mult masinuta,o sa ti se para ca si mochetele sunt mai pufoase,sau ca a scazut si consumul de benzina.
Ataca cu forte proprii si dupa ce o repari da-i gaz sa-ti ajunga degetele de la picioare in paleta de la ventilatorul ala care te-a umilit.
Rezumat:
1. Nu cred ca ai scos releul care trebuie-siguranta arsa alimenteaza direct releul,deci daca scoti releul care trebuie este echivalent cu lipsa sigurantei,implicit lipsa tensiune pe ventilator.
2. N-ai zis nimic de senzorul de temperatura-e bun sau nu?
3.Trimite seria de sasiu sa vedem luna in care a fost fabricat din 2003-nu este valabila data inmatricularii,difera-sa localizam exact schema -ti-am zis ca sunt 2 variante pana in febr. 2003 si dupa -si o sa-ti trimit poza exacta cu releul care trebuie scos.
Vrei sa fii precum Napoleon Bonaparte la Austerlitz sau ca un roman la Cotul Donului?
Daca o faci singur, o sa-ti placa si mai mult masinuta,o sa ti se para ca si mochetele sunt mai pufoase,sau ca a scazut si consumul de benzina.
Ataca cu forte proprii si dupa ce o repari da-i gaz sa-ti ajunga degetele de la picioare in paleta de la ventilatorul ala care te-a umilit.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
-
- Membru nou
- Mesaje: 13
- Membru din: Sâm Mai 05, 2012 5:56 am
Re: ventilator racire radiator apa

nu am verificat senzorul de la temperatura o sa il verific maine. releu se afla in partea dreapta cum te uiti la motor langa filtrul de aer. am gasit acolo 4 relee, pe langa cateva rezistente.
cu rezistenta de la ventilator scoasa nu mai pleaca ceea ce mi se pare firesc(era arsa pana azi) dar cu toate cele 4 relee scoase si cu rezistenta pusa ventilatorul merge continuu
-
- Membru nou
- Mesaje: 13
- Membru din: Sâm Mai 05, 2012 5:56 am
Re: ventilator racire radiator apa
masina este fabricata in ianuarie 2003
Re: ventilator racire radiator apa
De pe telefon.cred ca releul este in alta parte.maine dimineata localizam exact releul si cablajul. Pune si o poza la cutia cu relee.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power