Mini versus Fiat 500 Abarth
Re: Mini versus Fiat 500 Abarth
alex stiu ca e scump,dar poate mi se iveste o okazie.sunt dispus sa platesc pe unul automat cu km putini 25000 euro
- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Mini versus Fiat 500 Abarth
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... Estate.JPG clubmanul de "mai inainte"
cu 147le nu e din auzite din pacate, e cunostinta. n-am zis ca se intampla la TOATE asa... dar se intampla mai des decat la celelalte.
intrebarea fireasca e: daca ai experiente atat de placute cu masinile italiene... de ce nu-ti iei in continuare?!
exemplul deltei era dat ca sa intelegi ca oricat de proaste le consider, as face aceasta exceptie, alegand cu inima. sigur ca ma refer la o masina in toate mintile care costa cat costa. paradoxul este ca, desi masinile italiene sunt considerate mai putin fiabile, lancia e marca cu cele mai multe titluri consecutive in campionatul mondial de raliuri (dupa care s-au retras, probabil ar mai fi castigat daca ramaneau).
si R53 si R56 sunt pe lant.
cu 147le nu e din auzite din pacate, e cunostinta. n-am zis ca se intampla la TOATE asa... dar se intampla mai des decat la celelalte.
intrebarea fireasca e: daca ai experiente atat de placute cu masinile italiene... de ce nu-ti iei in continuare?!
exemplul deltei era dat ca sa intelegi ca oricat de proaste le consider, as face aceasta exceptie, alegand cu inima. sigur ca ma refer la o masina in toate mintile care costa cat costa. paradoxul este ca, desi masinile italiene sunt considerate mai putin fiabile, lancia e marca cu cele mai multe titluri consecutive in campionatul mondial de raliuri (dupa care s-au retras, probabil ar mai fi castigat daca ramaneau).
si R53 si R56 sunt pe lant.
fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays

Re: Mini versus Fiat 500 Abarth
exact pe lant..se duce patina intinzatoare si se amesteca tot in motor,vezi exemplu alina cluj.am avut mini cu 18000 km schimbate pe garantie distributie,placa presiune,caseta directie.
- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Mini versus Fiat 500 Abarth
asa e, oricum impresia generala e ca masinile noi incep sa fie facute din ce in ce mai prost.
la R53/50 nu erau atatea probleme ca la R56/55 (fie el S sau nu).
la R53/50 nu erau atatea probleme ca la R56/55 (fie el S sau nu).
fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays

Re: Mini versus Fiat 500 Abarth
Cristi, masinile de raliu nu sunt tot una cu cele de strada. Si raliurile nu se castiga prin fiabilitate, sau ma rog, acolo se masoara altfel fiabilitatea, si anume pe timpul unei curse 
Trista povestea cu 47le, dar nu e o problema uzuala, crede-ma pe cuvant.
Am deja o italianca (de fapt inca am 3) vreau doar sa incerc si-un Mini

Trista povestea cu 47le, dar nu e o problema uzuala, crede-ma pe cuvant.
Am deja o italianca (de fapt inca am 3) vreau doar sa incerc si-un Mini

- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Mini versus Fiat 500 Abarth
pe vremea aia (88-92) nu erau cu mult diferite de alea de strada, chiar si la gr A. sigur, modificari pt siguranta, suspensii, etc... cam ce se face acum la gr N.
pe vremea aia regulamentul FIA cerea sa scoti nu stiu cate exemplare de serie dintr-un model ca sa-l poti omologa pentru raliu, asa a aparut lancia S4 (apropo de italience), omologata la gr B.
acum e cu totul altceva, diferente chiar si de tractiune fata de o masina de serie. iar daca vorbim de dakar, sa zicem, acolo nu mai exista decat o coaja de plastic care seamana cu masina de serie. un fel de jucarii cu radio-comanda.
pe vremea aia regulamentul FIA cerea sa scoti nu stiu cate exemplare de serie dintr-un model ca sa-l poti omologa pentru raliu, asa a aparut lancia S4 (apropo de italience), omologata la gr B.
acum e cu totul altceva, diferente chiar si de tractiune fata de o masina de serie. iar daca vorbim de dakar, sa zicem, acolo nu mai exista decat o coaja de plastic care seamana cu masina de serie. un fel de jucarii cu radio-comanda.
fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays

Re: Mini versus Fiat 500 Abarth
Problemele de fiabilitate sunt de ceva vreme incoace comune pentru foarte multe marci , atat italiene cat si germane.Nici Fiat si nici BMW(Mini) nu fac ambreiaje, casete de directie,pompe servo, kituri de distributie, estc., le fac Sachs, ZF,TRW ,Conti,Gates, Valeo etc, firme care si-au externalizat productia in Asia din motive de costuri.Este inerent sa apara si rateuri.Cred din experienta mea destul de intinsa in timp ca in ultimii 10 ani s-a sters diferenta dintre italiene si nemtoaice in materie de fiabilitate.Diferenta este in Design,grupul de clienti carora li se adreseaza, moda perioadei respective,etc.
Totusi Fiat 500 este uratel atat la ext. cat si la interior,mai exact nu are ştaif.Il consider o masinuta modesta , o copie modernizata si nereusita a unui model vechi de succes la fel ca VW Käfer.De fapt si volumul de vanzari al celor 2 modele spune totul.
Nu am avut italiene noi, am avut Alfa Romeo 75, motor 2l,136CP, 4 carburatoare Dell'Orto orizontale,870kg masa masinii, zbura efectiv,motor longitudinal,cutia de viteze pe axa spate,super stabila,de obicei mai mult defecta decat gata de drum.Acum se pare ca s-a schimbat ceva si la italieni.
Totusi Fiat 500 este uratel atat la ext. cat si la interior,mai exact nu are ştaif.Il consider o masinuta modesta , o copie modernizata si nereusita a unui model vechi de succes la fel ca VW Käfer.De fapt si volumul de vanzari al celor 2 modele spune totul.
Nu am avut italiene noi, am avut Alfa Romeo 75, motor 2l,136CP, 4 carburatoare Dell'Orto orizontale,870kg masa masinii, zbura efectiv,motor longitudinal,cutia de viteze pe axa spate,super stabila,de obicei mai mult defecta decat gata de drum.Acum se pare ca s-a schimbat ceva si la italieni.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: Mini versus Fiat 500 Abarth
Foarte echilibrat punct de vedere, il impartasesc intru totul! Mitul proastei fiabilitati dateaza cam din perioada 75ului. Intre timp am avut 147 si inca am Spider din '99, GT din 2005, iar prietena mea MiTo 2010. Asadar generatii foarte diferite, am ratat practic doar generatia 159, dar am contact cu destui posesori si-acolo. Lucrurile s-au imbunatatit simtitor de la o generatie la alta, in prezent pot sa afirm cu mana pe inima ca nu este nici o diferenta fata de orice alta marca auto (dimpotriva, am auzit de probleme mult mai grave la alte marci, posibil cazuri izolate, cum este si cazul 47lui de mai sus).adrian scrie:Problemele de fiabilitate sunt de ceva vreme incoace comune pentru foarte multe marci , atat italiene cat si germane.Nici Fiat si nici BMW(Mini) nu fac ambreiaje, casete de directie,pompe servo, kituri de distributie, estc., le fac Sachs, ZF,TRW ,Conti,Gates, Valeo etc, firme care si-au externalizat productia in Asia din motive de costuri.Este inerent sa apara si rateuri.Cred din experienta mea destul de intinsa in timp ca in ultimii 10 ani s-a sters diferenta dintre italiene si nemtoaice in materie de fiabilitate.Diferenta este in Design,grupul de clienti carora li se adreseaza, moda perioadei respective,etc.
Revenind la subiectul topicului, aspectul este subiectiv, mie personal imi place de mor 500le Abarth (desi dupa 500le "normal" nu ma dau in vant, mi se pare o masina cute pentru ce-si propune sa fie si cam atat). Am mers cu un astfel de Abarth 500 EsseEsse si mi s-a parut incredibil de fun, si cand spun fun nu ma refer la datele de pe hartie, ci la ce transmite masina aia: in plina acceleratie, la schimbul treptelor, pe viraje, etc. Va recomand sa cititi articolul asta: http://traficul.org/?p=5840
Daca Cooper S-ul se simte macar la fel ca Abarth-ul, atunci e hell of a car!
- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Mini versus Fiat 500 Abarth
de ce nu incerci sa faci un test drive? sunt sigur ca poti sa iei o masina de la dealeri. am inteles ca bavaria are S pe stoc.
daca veneai duminica la intalnire vedeai un S deosebit... editie limitata
daca veneai duminica la intalnire vedeai un S deosebit... editie limitata

fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays

Re: Mini versus Fiat 500 Abarth
poze cu acel mini s limitat?