Mini versus Fiat 500 Abarth
Mini versus Fiat 500 Abarth
Incep eu,dar concluzia mea este una singura:
Bulldog trumps Scorpion
La cest subiect este greu sa fii obiectiv.
Aici cam cum sta treaba:
http://www.youtube.com/watch?v=59RZrisg ... DE3D67BC1E
http://www.evo.co.uk/carreviews/cargrou ... per_s.html
http://www.motortrend.com/roadtests/hat ... ewall.html
http://www.motortrend.com/roadtests/hat ... ewall.html
Bulldog trumps Scorpion
La cest subiect este greu sa fii obiectiv.
Aici cam cum sta treaba:
http://www.youtube.com/watch?v=59RZrisg ... DE3D67BC1E
http://www.evo.co.uk/carreviews/cargrou ... per_s.html
http://www.motortrend.com/roadtests/hat ... ewall.html
http://www.motortrend.com/roadtests/hat ... ewall.html
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: Mini versus Fiat 500 Abarth
Din pacate nu inteleg spaniola, deci primul link (video) pica din start pentru mine.
Celelalte 2 articole le-am citit, recunosc, mai mult pe diagonala, insa un lucru mi se pare ciudat la ambele: cifrele 0-60(mph) sunt cele de la JCW, in timp ce nici unul din modelele testate nu este JCW (si nici n-ar fi corecta comparatia).
Celelalte 2 articole le-am citit, recunosc, mai mult pe diagonala, insa un lucru mi se pare ciudat la ambele: cifrele 0-60(mph) sunt cele de la JCW, in timp ce nici unul din modelele testate nu este JCW (si nici n-ar fi corecta comparatia).
- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Mini versus Fiat 500 Abarth
acum multi ani, cand am vazut primele MINI noi pe strada am zis din start... asta e masina de fete sau de gay.
cand a aparut noul 500, mi-am revizuit atitudinea si m-am urcat la volanul MINI-ului fara remuscari, aparuse masina suprema pentru gay, nu ca as avea ceva cu ei
dar, daca vb de italieni, alfa mito mi se pare mult mai in regula decat 500... dar tot nu bate MINI
mai aproape mi se pare suzuki swift sport, sau, si mai aproape, clio sport
cand a aparut noul 500, mi-am revizuit atitudinea si m-am urcat la volanul MINI-ului fara remuscari, aparuse masina suprema pentru gay, nu ca as avea ceva cu ei

dar, daca vb de italieni, alfa mito mi se pare mult mai in regula decat 500... dar tot nu bate MINI
mai aproape mi se pare suzuki swift sport, sau, si mai aproape, clio sport
fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays

Re: Mini versus Fiat 500 Abarth
Hai ma, serios? Swift Sport?
Aia e o gluma de masina, singurul atu este pretul.
Clio sport? strict din punct de vedere al performantelor si a placerii de a conduce, da, e ce trebuie, daca nu dai 2 bani pe ambianta interioara, care tot cam atata face..
Cooper S si 500 Abarth sunt ceva mai mult decat doar niste masini rapide.. formeaza o clasa aprte, si da, ai inclus bine si MiTo (QV) in clasa asta.
Iar preconceptiile astea despre Mini si 500, cum ca ar fi masini de gay, sunt similare cu alea despre masinile italiene care-s proaste si se strica repede. Nu pot decat sa ma amuze

Clio sport? strict din punct de vedere al performantelor si a placerii de a conduce, da, e ce trebuie, daca nu dai 2 bani pe ambianta interioara, care tot cam atata face..
Cooper S si 500 Abarth sunt ceva mai mult decat doar niste masini rapide.. formeaza o clasa aprte, si da, ai inclus bine si MiTo (QV) in clasa asta.
Iar preconceptiile astea despre Mini si 500, cum ca ar fi masini de gay, sunt similare cu alea despre masinile italiene care-s proaste si se strica repede. Nu pot decat sa ma amuze

- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Mini versus Fiat 500 Abarth
sunt proaste si se strica repede, e verificat, am avut si eu o lancia delta evo, superba! n-am reusit niciodata sa o fac sa mearga
nu cred ca e cazul sa comentam designul masinilor italiene, aici lucrurile sunt foarte clare.
evident ca e o parere subiectiva, dar 500 e mai urat decat MINI. mie personal nu imi place jumatatea din spate a masinii.
asta in conditiile in care ambele masini au plecat de la modelele vechi care erau cat de cat asemanatoare ca linie. consider ca MINI a reusit sa scoata mai mult din noul model, decat cei de la FIAT.
sunt de acord cu tot ce spui despre clio, din cauza asta consider ca MINI e mai reusit.

nu cred ca e cazul sa comentam designul masinilor italiene, aici lucrurile sunt foarte clare.
evident ca e o parere subiectiva, dar 500 e mai urat decat MINI. mie personal nu imi place jumatatea din spate a masinii.
asta in conditiile in care ambele masini au plecat de la modelele vechi care erau cat de cat asemanatoare ca linie. consider ca MINI a reusit sa scoata mai mult din noul model, decat cei de la FIAT.
sunt de acord cu tot ce spui despre clio, din cauza asta consider ca MINI e mai reusit.
fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays

Re: Mini versus Fiat 500 Abarth
A, si din experienta ta nefasta cu o masina pe care n-ai avut-o de noua, nu stii absolut nimic despre ce s-a intamplat cu ea inainte sa ajunga la tine, gen cate maimute au umblat in motor inaintea ta, ai tras o concluzie universal valabila, care catalogheaza orice maina italiana! Nice 
Look-ul e subiectiv, dar pentru ca tot ai atins subiectul, si anume reinterpretarea unui design clasic, te-as contrazice, cred ca 500le se apropie mai mult de versiunea originala, in timp ce Mini a deviat rau ca si dimensiuni! Ca sa nu mai zic de aberatiile numite Clubman sau Countryman (nu contest ca si FIATul a luat-o pe pustiu cu 500L si XL).

Look-ul e subiectiv, dar pentru ca tot ai atins subiectul, si anume reinterpretarea unui design clasic, te-as contrazice, cred ca 500le se apropie mai mult de versiunea originala, in timp ce Mini a deviat rau ca si dimensiuni! Ca sa nu mai zic de aberatiile numite Clubman sau Countryman (nu contest ca si FIATul a luat-o pe pustiu cu 500L si XL).
Re: Mini versus Fiat 500 Abarth
am avut peste 20 de fiat 500 si le-am mai rasfoit cartile serv...foarte fiabile/putine lucrurii schimbate pe garantie.Eu personal nu am ajuns cu nici un fiat la service/garantie.piese de schimb si intretinere la preturi omenesti.
mini am tot avut,one,cooper,cooper s,jcw problemele la r56 sunt stiute(poate ascunse de unii proprietari)distributie sarita de la punct,patina intinzatoare,caseta directie,ambreiaj,filtru epurator,bucsi bara stabilizatoare spate si nu-mi mai trec prin minte.preturile la piesele oem de mini le cunosti si tu.
acum ca sunt de gay sau nu pe mine nu ma intereseaza.
eu personal sunt mai incantat de 500 si chiar intentionez sa cumpar un 500 tributo ferrari
mini am tot avut,one,cooper,cooper s,jcw problemele la r56 sunt stiute(poate ascunse de unii proprietari)distributie sarita de la punct,patina intinzatoare,caseta directie,ambreiaj,filtru epurator,bucsi bara stabilizatoare spate si nu-mi mai trec prin minte.preturile la piesele oem de mini le cunosti si tu.
acum ca sunt de gay sau nu pe mine nu ma intereseaza.
eu personal sunt mai incantat de 500 si chiar intentionez sa cumpar un 500 tributo ferrari
- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Mini versus Fiat 500 Abarth
pardon, clubman a existat si inainte, cu countryman nu te contrazic, si eu sunt de aceeasi parere. mai mult decat atat, a aparut si noul evoque de la MINI.
parerea despre italience nu e una proprie si personala, o impartasesc cu multi utilizatori nefericiti, cum ar fi de ex o alfa 147 careia i-a explodat motorul la vreo 15.000km (masina condusa de om la vreo 50 de ani care nu mergea cu ea sportiv in nici un caz). n-as vrea sa ajungem la marcile de lux care iau foc in procent covarsitor mai mare decat celelalte...
cu toate astea, mi-as cumpara oricand o alta delta evo, macar sa mearga. dar doar delta!
parerea despre italience nu e una proprie si personala, o impartasesc cu multi utilizatori nefericiti, cum ar fi de ex o alfa 147 careia i-a explodat motorul la vreo 15.000km (masina condusa de om la vreo 50 de ani care nu mergea cu ea sportiv in nici un caz). n-as vrea sa ajungem la marcile de lux care iau foc in procent covarsitor mai mare decat celelalte...
cu toate astea, mi-as cumpara oricand o alta delta evo, macar sa mearga. dar doar delta!
fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays

Re: Mini versus Fiat 500 Abarth
fiat 500l e tare uratel,dar se adapteaza la cerintele actuale.....asa a pus si porsche motoare diesel pe masini.
Re: Mini versus Fiat 500 Abarth
Clubman? Cand exact "mai inainte" a existat?
De 47le ala cu motorul explodat unde ai auzit mai exact? Ca pare tot din ciclul povestilor pescaresti despre masinile italienesti
Eu am avut 147 cu care am mers (foarte) sportiv 165k km, am tinut legatura si cu noul ei proprietar, care-si face reviziile la acelasi mecanic la care mi le faceam si eu, si cu care sunt prieten, si stiu ca in prezent masina are 200k km+ fara sa se fi umblat in motor. Au unele probleme specifice, asa cum au cam toate marcile la ora actuala, dar nici pe departe nu crapa in 15k km 
Delta (acea Delta) este un model si vechi, si rar. Putin probabil sa gasesti una in mintile ei, iar daca gasesti, costa pe masura. Eu stiu o Alfa 155 Q4 (acelasi motor si mecanica de pe Delta Integrale) care merge de mananca pamantul, deci se poate, doar ca in restaurarea ei s-au investit foarte multi bani. Nu te poti astepta sa iei o masina pe 1000E, sa mai bagi 500 si sa mearga ca-n vremurile ei de glorie. (cifrele sunt doar exemplificative, nu le lua ca atare).
Trec de la una la alta:
Mircea, Tributo Ferarri cam costa cat nu face sincer sa fiu
500ABH-ul postat pe celalalt topic e al tau? Fantastica masina
Problemele de pe R56 in ce masura se gasesc si la R53? (exclud din start problemele de distributie, pentru ca inteleg ca la R53 e pe lant).
De 47le ala cu motorul explodat unde ai auzit mai exact? Ca pare tot din ciclul povestilor pescaresti despre masinile italienesti


Delta (acea Delta) este un model si vechi, si rar. Putin probabil sa gasesti una in mintile ei, iar daca gasesti, costa pe masura. Eu stiu o Alfa 155 Q4 (acelasi motor si mecanica de pe Delta Integrale) care merge de mananca pamantul, deci se poate, doar ca in restaurarea ei s-au investit foarte multi bani. Nu te poti astepta sa iei o masina pe 1000E, sa mai bagi 500 si sa mearga ca-n vremurile ei de glorie. (cifrele sunt doar exemplificative, nu le lua ca atare).
Trec de la una la alta:
Mircea, Tributo Ferarri cam costa cat nu face sincer sa fiu

500ABH-ul postat pe celalalt topic e al tau? Fantastica masina

Problemele de pe R56 in ce masura se gasesc si la R53? (exclud din start problemele de distributie, pentru ca inteleg ca la R53 e pe lant).