Quicky Red

Scrie răspuns
Avatar utilizator
catalinord
Viteza 3
Mesaje: 210
Membru din: Sâm Iul 11, 2009 2:57 pm
Contact:

Re: Quicky Red

Mesaj de catalinord »

Foarte tare mashinuta ... sa o conduci sanatos. Si eu de cand mi-am luat mashina am vrut sa imi vopsesc jentile. Poti sa imi zici si mie unde le-ai facu tu ca as vrea pe cineva care se pricepe mai ales ca sunt jenti si nu e o oglinda.
BELIEVE . . .
Avatar utilizator
darksun
Moderator
Mesaje: 1421
Membru din: Sâm Iul 18, 2009 4:45 pm
Localitate: Bucuresti

Re: Quicky Red

Mesaj de darksun »

Radu scrie:"Racirea" aerului este primul lucru pe care trebuie sa il imbunatatesc! Am masurat vara asta temperatura din admisie: 87 de grade :shock: !
Cand voi reusi sa o scad vor mai aparea putini ponei...
Sunt de parere ca 250cp sunt cam multi pentru o tractiune fata la 1200kg... si asa cum e masina acum sunt ceva probleme cu aderenta :(
10 grade in minus la aerul din admisie = ~1% more HP
1 bar in plus la turbina = ~10% more HP

Nu pune cauciucuri mai late ca schimbi pompa de servo saptamanal. :o
~ Think MINI! ~ :D
Imagine
Avatar utilizator
Vali Iovi-Stere
Site Admin
Mesaje: 6389
Membru din: Dum Oct 19, 2008 11:47 pm
Localitate: Bucuresti-Mangalia
Contact:

Re: Quicky Red

Mesaj de Vali Iovi-Stere »

Jantele sun albe de la mama lor. :D
Imagine
Radu
Viteza 3
Mesaje: 208
Membru din: Lun Iul 20, 2009 1:59 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Quicky Red

Mesaj de Radu »

@catalinord : mersi frumos! Daca esti din buc sau daca ai drum pot sa iti recomand pe cineva care le poate vopsi!

@darksun: nu am inteles prima parte a postului: cu -1% sau -10% :oops:
Iar legat de pneuri merg cu 215/40 in loc de 205/45... nu sunt mult mai late ( 1cm ) Vreau tot dimensiunea asta dar ceva mai "moale"!

Azi am schimbat placutele de frana, am pus ferodo ds 2500 si fata si spate, mi-a luat ~2 ore... Astept sa vad cum se comporta dupa ce se "aseaza" pe disc!
Avatar utilizator
darksun
Moderator
Mesaje: 1421
Membru din: Sâm Iul 18, 2009 4:45 pm
Localitate: Bucuresti

Re: Quicky Red

Mesaj de darksun »

Radu ziceam performanta castigata. Daca aerul este cu 10 grade mai rece decat intra normal (tu aveai 86 de grade, daca ai baga 76 de grade ) ai castiga 1% mai multi cai. Iar cu 10% este vorba de turbina ce compresie face! 8-)
~ Think MINI! ~ :D
Imagine
Radu
Viteza 3
Mesaje: 208
Membru din: Lun Iul 20, 2009 1:59 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Quicky Red

Mesaj de Radu »

:shock: Ce promt esti!!!! :lol:

Nu poti generaliza informatia spusa de tine...
Sa explic: 1bar presiune reprezinta altceva de la o masina la alta... in functie de cilindree... Spre exemplu compresorul de mini ( EATON 45 ) este pus si pe mercedes! Mini-ul merge in 0.6 cu un overboost de 0.8, iar slk 200 compresor merge in 0.5 cu 0.6 overboost: ambele masini in datele de fabricant fac 165 cp!
Eu am crescut presiunea doar cu 0.5 bari si am obtinut 50cp...

Legat de temperatura este un pic mai tricky: noi vrem sa racim admisia deoarece aerul rece ocupa un volum mai mic decat aerul cald! Pe mine ma deranjeaza doar pe treptele inferioare temperatura mare... pe treptele superioare intercooler-ul isi face treaba cu brio!
Testele dyno sunt efectuate in treapa a 5-a doarece rapotul de demultiplicare dat de cutie este ~1! Pe dyno nu cred ca se va vedea cresterea de putere, dar pe asfat va fi semnificativa!

:D Poate reusim sa ne vedem intr-o seara sa stam la taclale mai mult!
Avatar utilizator
MGP
Membru nou
Mesaje: 48
Membru din: Lun Ian 26, 2009 10:40 am
Localitate: Bucuresti

Re: Quicky Red

Mesaj de MGP »

Superba masinuta Radu! Bine ai venit printre noi.
Asteptam mai multe poze cu bestiuta. Poate ceva din interior. Sunt modificari si pe acolo?
Numai bine.

Mihai
Avatar utilizator
Vali Iovi-Stere
Site Admin
Mesaje: 6389
Membru din: Dum Oct 19, 2008 11:47 pm
Localitate: Bucuresti-Mangalia
Contact:

Re: Quicky Red

Mesaj de Vali Iovi-Stere »

Radu joi daca ai timp incercam sa ne adunam. :)
Imagine
Avatar utilizator
darksun
Moderator
Mesaje: 1421
Membru din: Sâm Iul 18, 2009 4:45 pm
Localitate: Bucuresti

Re: Quicky Red

Mesaj de darksun »

Singura metoda de a mari puterea unei masini este sa bagi mai mult aer. Daca bagi acelasi volum de aer si mai multa benzina, devine suprasaturat amestecu si o dai in altele. Aerul rece are intradevar cum ai zis tu un volum mai mic, deci poate sa intre mai mult astfel incat debimetru dupa ce citeste cantitatea de aer paote sa bage si o cantitate mai mare de benzina -> putere marita. Practic volumul incaperii ramane acelasi, deci prin compresie se incearca mai mult aer astfel incat si cantitatea de benzina sa fie mai mare -> bigger BANG! :lol:
~ Think MINI! ~ :D
Imagine
Radu
Viteza 3
Mesaje: 208
Membru din: Lun Iul 20, 2009 1:59 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Quicky Red

Mesaj de Radu »

MGP scrie:Superba masinuta Radu! Bine ai venit printre noi.
Asteptam mai multe poze cu bestiuta. Poate ceva din interior. Sunt modificari si pe acolo?
Numai bine.

Mihai
Hmm... La interior sunt doar tweeter-ele pozitionate sus bord si clarion-ul... Ador interiorul de mini... Doar pachetul crom l-as cumpara!
Mersi de apreciere!
Fişiere ataşate
DSC00708.JPG
DSC00706.JPG
DSC00704.JPG
DSC00703.JPG
Ultima oară modificat Mie Sep 02, 2009 4:10 pm de către Radu, modificat 1 dată în total.
Scrie răspuns