Problema super frustranta - La capatul rabdarii
- alinabiancapop
- Moderator
- Mesaje: 1925
- Membru din: Lun Oct 26, 2009 12:12 pm
- Localitate: Cluj Napoca
Re: Problema super frustranta - La capatul rabdarii
verifica-ti axele cu came dc sunt zgariate......un simptom al lipsei de putere......si sunetelor ce le auzi ar fi asta, iar dc sunt zgariate trebuie sa le schimbi
in mod normal dc iti schimbi axele cu came obligatoriu trebuie sa iti schimbi si tachetii si rolele (16 buc din fiecare)
de asemenea verifica-ti pompa de ulei....... zgarieturile de pe axele cu came apar dc pompa de ulei nu pompeaza suficient ulei in motor......
de asemenea verifica-ti si kit-ul de ambreiaj
sper sa nu fie nimic din astea ....dar e bine sa le verifici
in mod normal dc iti schimbi axele cu came obligatoriu trebuie sa iti schimbi si tachetii si rolele (16 buc din fiecare)
de asemenea verifica-ti pompa de ulei....... zgarieturile de pe axele cu came apar dc pompa de ulei nu pompeaza suficient ulei in motor......
de asemenea verifica-ti si kit-ul de ambreiaj
sper sa nu fie nimic din astea ....dar e bine sa le verifici
Dare to be different!
ex MINI Cooper S R56
now MINI Rover ....S again
ex MINI Cooper S R56
now MINI Rover ....S again
- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Problema super frustranta - La capatul rabdarii
sar'na doamna din comitetu' mecanic 

fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays

- alinabiancapop
- Moderator
- Mesaje: 1925
- Membru din: Lun Oct 26, 2009 12:12 pm
- Localitate: Cluj Napoca
Re: Problema super frustranta - La capatul rabdarii

Dare to be different!
ex MINI Cooper S R56
now MINI Rover ....S again
ex MINI Cooper S R56
now MINI Rover ....S again
-
- Membru nou
- Mesaje: 21
- Membru din: Joi Dec 23, 2010 1:11 am
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Problema super frustranta - La capatul rabdarii
Salutare!
Multumesc pentru sfaturi.
Intre timp si-au dat seama care este problema, evident dupa ce am schimbat tot ce am descris in posturile de mai sus......
se pare ca trebuie inlocuita turbina, facut iar schimbul de ulei plus filtre si un senzor boost presure. Asta mi-au spus cei de la Dormag.
Pentru a ma asigura ca diagnosticul e corect, repet, eu cred ca tot ce am schimbat anterior, nu trebuia schimbat, am mers si la Filaret, la un mecanic ce mi a fost recomandat de un alt posesor de mini, Marian - Marsil. Acelasi diagnostic, mi s-a parut foarte profesionist, fara sa ii spun nimic s-a dus direct la turbina si mi a spus ca trebuie inlocuita. Marian mi a spus ca el nu ar inlocui si acel senzor.....
Voi ce ma sfatuiti?
concret, as avea cateva intrebari:
1. exista posibilitatea sa repar aceasta turbina sau sa o inlocuiesc? E ok sau mai degraba trebuie inlocuita?
Am vazut pe internet destul de multe service-suri care se ocupa cu astfel de reconditionari.
2. Stie cineva ce turbina este pe acest tip de mini? ma intereseaza un cod sau denumire. (mini cooper s, 2007)
3. aveti pe cineva care se ocupa cu importul de piese de origine si le aduce la preturi mai bune decat cei de la service?
4. nu stiu ce sa fac: sa schimb si acel senzor?
va multumesc tuturor, sper sa nu aveti niciodata problemele pe care le-am avut eu pana acum
De buna crdinta, am lasat la service pana acum peste 5000 ron si in continuare nu ma pot bucura de masina.
In cazul in care trebuie sa schimb turbina, ma astept sa las inca 5000 ron. Culmea e ca nimeni pana acum acum nu a putut sa imi spuna de ce s-a stricat aceasta turbina?! De la filtre? De la ulei? (de la faptul ca am fost atat de idiot incat sa ii pun duralube?)
in final, am atasat doua poze cu turbina, se vad aele zgaraieturi.
Multumesc pentru sfaturi.
Intre timp si-au dat seama care este problema, evident dupa ce am schimbat tot ce am descris in posturile de mai sus......
se pare ca trebuie inlocuita turbina, facut iar schimbul de ulei plus filtre si un senzor boost presure. Asta mi-au spus cei de la Dormag.
Pentru a ma asigura ca diagnosticul e corect, repet, eu cred ca tot ce am schimbat anterior, nu trebuia schimbat, am mers si la Filaret, la un mecanic ce mi a fost recomandat de un alt posesor de mini, Marian - Marsil. Acelasi diagnostic, mi s-a parut foarte profesionist, fara sa ii spun nimic s-a dus direct la turbina si mi a spus ca trebuie inlocuita. Marian mi a spus ca el nu ar inlocui si acel senzor.....
Voi ce ma sfatuiti?
concret, as avea cateva intrebari:
1. exista posibilitatea sa repar aceasta turbina sau sa o inlocuiesc? E ok sau mai degraba trebuie inlocuita?
Am vazut pe internet destul de multe service-suri care se ocupa cu astfel de reconditionari.
2. Stie cineva ce turbina este pe acest tip de mini? ma intereseaza un cod sau denumire. (mini cooper s, 2007)
3. aveti pe cineva care se ocupa cu importul de piese de origine si le aduce la preturi mai bune decat cei de la service?
4. nu stiu ce sa fac: sa schimb si acel senzor?
va multumesc tuturor, sper sa nu aveti niciodata problemele pe care le-am avut eu pana acum

De buna crdinta, am lasat la service pana acum peste 5000 ron si in continuare nu ma pot bucura de masina.
In cazul in care trebuie sa schimb turbina, ma astept sa las inca 5000 ron. Culmea e ca nimeni pana acum acum nu a putut sa imi spuna de ce s-a stricat aceasta turbina?! De la filtre? De la ulei? (de la faptul ca am fost atat de idiot incat sa ii pun duralube?)
in final, am atasat doua poze cu turbina, se vad aele zgaraieturi.
MINI COOPER S
Re: Problema super frustranta - La capatul rabdarii
3. Piese originale si cred eu la pret mai mic decat cei de la bavaria gasesti la Grozadan http://www.mymini.ro/myforum/viewtopic. ... 436#p30436 .. Dar eu zic intai sa ceri un deviz si sa comparai preturile..
La restul intrebarilor sper sa te ajute baietii.. bafta
La restul intrebarilor sper sa te ajute baietii.. bafta
Eenie, MINI , miney , mo lover
Re: Problema super frustranta - La capatul rabdarii
1. Eu zic ca poti sa o reconditionezi, cei care reconditioneaza turbine nu le fac de capul lor exista un kit de reconditionare si se inlocuiesc toate piesele , deci este ca una noua...(asa am auzit si eu) 

Audi A6 C7 quattro 2012
MINI Cooper S R53 2003----Sold
BMW 320D e46 2004----Sold
MINI Cooper S R53 2003----Sold
BMW 320D e46 2004----Sold
Re: Problema super frustranta - La capatul rabdarii
interiorul se schimba, ramane numai carcasa veche.
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
ACS C30 - gone
D22 for sale https://www.olx.ro/oferta/nissan-np300- ... cbr5b.html
Chevy Colorado V6 LT

ACS C30 - gone
D22 for sale https://www.olx.ro/oferta/nissan-np300- ... cbr5b.html
Chevy Colorado V6 LT

-
- Membru nou
- Mesaje: 21
- Membru din: Joi Dec 23, 2010 1:11 am
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Problema super frustranta - La capatul rabdarii
Salutare!
@boddo - multumesc, am trimis deja mail catre Dan cu necesarul de piese, astept un raspuns.
@mok - multumesc, mi a fost de ajutor linkul, turbina este K03, cu nr 5303-988-0181
@Kemy - multumesc, iau in calcul serios sa o reconditionez, caut pe cineva serios si profesionist care se ocupa cu asa ceva.
am inteles ca nu e o turbina oarecare si ca se reconditioneaza mai greu. Pana acum, din cautarile mele, am dat peste urmatorii care se ocupa cu asa ceva: http://www.reconditionari-turbo.ro/
Ii stie cineva? Daca puteti sa imi recomandati un service care se ocupa cu reconditionari, va rog!
Nu cunosc pe nimeni, am luat info doar de pe google.
@io's - multumesc, am retinut.
inca o data va multumesc tuturor!
In acest moment caut pe cineva profesionist care se ocupa cu reconditionarea turbinelor.
seara placuta,
Alexandru.
@boddo - multumesc, am trimis deja mail catre Dan cu necesarul de piese, astept un raspuns.
@mok - multumesc, mi a fost de ajutor linkul, turbina este K03, cu nr 5303-988-0181
@Kemy - multumesc, iau in calcul serios sa o reconditionez, caut pe cineva serios si profesionist care se ocupa cu asa ceva.
am inteles ca nu e o turbina oarecare si ca se reconditioneaza mai greu. Pana acum, din cautarile mele, am dat peste urmatorii care se ocupa cu asa ceva: http://www.reconditionari-turbo.ro/
Ii stie cineva? Daca puteti sa imi recomandati un service care se ocupa cu reconditionari, va rog!
Nu cunosc pe nimeni, am luat info doar de pe google.
@io's - multumesc, am retinut.
inca o data va multumesc tuturor!
In acest moment caut pe cineva profesionist care se ocupa cu reconditionarea turbinelor.
seara placuta,
Alexandru.
MINI COOPER S
Re: Problema super frustranta - La capatul rabdarii
alecspricop scrie:Salutare!
@boddo - multumesc, am trimis deja mail catre Dan cu necesarul de piese, astept un raspuns.
@mok - multumesc, mi a fost de ajutor linkul, turbina este K03, cu nr 5303-988-0181
@Kemy - multumesc, iau in calcul serios sa o reconditionez, caut pe cineva serios si profesionist care se ocupa cu asa ceva.
am inteles ca nu e o turbina oarecare si ca se reconditioneaza mai greu. Pana acum, din cautarile mele, am dat peste urmatorii care se ocupa cu asa ceva: http://www.reconditionari-turbo.ro/
Ii stie cineva? Daca puteti sa imi recomandati un service care se ocupa cu reconditionari, va rog!
Nu cunosc pe nimeni, am luat info doar de pe google.
@io's - multumesc, am retinut.
inca o data va multumesc tuturor!
In acest moment caut pe cineva profesionist care se ocupa cu reconditionarea turbinelor.
seara placuta,
Alexandru.
Eu am reconditionat pana acum cam 16-17 turbine (simple sau cu geometrie variabila,Iveco,Sprinter,Skoda Octavia II,Golf III,Golf V,Renault Trafic,Liebherr,MB 1935,ACTROS,Deutz,etc.)la Turbo Center in Brasov,lucrez cu ei de mai bine de 3 ani fara probleme pana acum,preturile sunt absolut O.K.,In 90% din cazuri rezolva pe loc(2-3 ore asteptare)dar trebuie sa dai telefon in prealabil sa-i dai tipul turbinei daca vrei sa o iei in aceeasi zi.Am un mobil de la firma din Brasov,0722735589 daca te intereseaza.Nu te speria ca am mentionat si utilaje si camioane,o turbina de Iveco este mai complicata decat turbo de la Cooper S,eu lucrez la o firma de drumuri si am tot felul de utilaje,camioane,turisme,in parc sunt peste 150 de turbosuflante.In 90% din reparatii se schimba tot la interior cu piese originale,turbo este ca si nou.Iti da garantie 1 an.Costuri intre 700-1200 Ron.NU CUMPARA SUB NICI O FORMA TURBO SECOND,indiferent de pret.Viata unei turbine la turisme este de minim 150.000km,scuza-ma ca nu am citit toate mesajele,daca s-a stricat mai devreme probabil ca ai putin ghinion,nu stiu exact ce ai patit.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power