numai cu MINI se poate in poze, altfel stii ca nu e o problema. poze cu TOY-ul pe mytoyota.ro
Capitala MINI-urilor.
- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Capitala MINI-urilor.
ok, dar vezi ca e scump, dureaza 2 zile sa-ti schimb o bara, si sa nu ma presezi 
numai cu MINI se poate in poze, altfel stii ca nu e o problema. poze cu TOY-ul pe mytoyota.ro
numai cu MINI se poate in poze, altfel stii ca nu e o problema. poze cu TOY-ul pe mytoyota.ro
Ultima oară modificat Lun Mai 13, 2013 1:22 pm de către cristi o'RAL, modificat 1 dată în total.
fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays

Re: Capitala MINI-urilor.
Re: Capitala MINI-urilor.
Ba ia nu mai radeti voi, ca va iau MINI-urile in bull-bar si vedem noi care rade dupa...ai auzit Luce? 
2002 MINI COOPER British Racing Green SOLD
Re: Capitala MINI-urilor.
hai ba Razvane ca eu radeam ca au fost doar 4 MINI-uri. In nici un caz de o Toyota veche care mananca putini bani
Luce
Luce
Re: Capitala MINI-urilor.
Stai linistit ca si eu glumeam, nu-mi stric eu bull-bar ul cu voi 
2002 MINI COOPER British Racing Green SOLD
Re: Capitala MINI-urilor.
Ca sa nu poluam topicul de la MMD 2013,Razvan, ai aici o posibilitate sa-ti faci mana cu Toyota,cred ca te incadrezi la clasa 115CP-150CP.razvan333 scrie:Stai linistit ca si eu glumeam, nu-mi stric eu bull-bar ul cu voi
Noi astia mai mici mergem la clasa 90CP-115CP http://forum.4tuning.ro/709-curse-legal ... tter_90363
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: Capitala MINI-urilor.
Interesant... da, e un bull-shit total acolo si categoriile nu mi se par echilibrate: de exemplu la clasa 90-115, e clar ca un Cooper va depasi un One fara probleme, iar eu degeaba am 125, pt. ca un Golf de 140 ma face lejer 
2002 MINI COOPER British Racing Green SOLD
Re: Capitala MINI-urilor.
Pai ce te baga pe dyno sa vada cati CP ai?Aia cu Golful de 140CP daca vin aici sa se dea au cel putin 170CP din soft,cu injectoare marite,turbina,evacuare,debitmetru,etc, schimbate se duc lejer la 200CP,vin cu ele goale,fara rezerva, fara perne spate,pot sa bata multe masini bunicele,idea dupa mine este sa te dai cu o masina identica,sa-l cunosti pe cel de langa tine,sa stii ce are modificat la masina,nu sa te bata unul care a pus pe sasiu de Dacie un motor de BMW,asta-i golanie.razvan333 scrie:Interesant... da, e un bull-shit total acolo si categoriile nu mi se par echilibrate: de exemplu la clasa 90-115, e clar ca un Cooper va depasi un One fara probleme, iar eu degeaba am 125, pt. ca un Golf de 140 ma face lejer
Daca zici ca te bate lejer un Golf de 140 CP care ia suta in 9,3 secunde(cifra oficiala),cum vrei sa-l bati pe MINI al meu care face suta in 8,7sec.????
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: Capitala MINI-urilor.
Simplu, cu Audiadrian scrie:Daca zici ca te bate lejer un Golf de 140 CP care ia suta in 9,3 secunde(cifra oficiala),cum vrei sa-l bati pe MINI al meu care face suta in 8,7sec.????razvan333 scrie:Interesant... da, e un bull-shit total acolo si categoriile nu mi se par echilibrate: de exemplu la clasa 90-115, e clar ca un Cooper va depasi un One fara probleme, iar eu degeaba am 125, pt. ca un Golf de 140 ma face lejer
Vezi, tocmai de aia spuneam ca e o mare cacanarie acolo. Eu vorbesc de masini stock, daca tu nu o resoftai pe a ta aveam sanse oarecum egale....pe cand asa, ma obligi sa vin cu Audi
2002 MINI COOPER British Racing Green SOLD
Re: Capitala MINI-urilor.
N-am nici o sansa la Audi,suta oficial in 7,3 sec,ma bagam doar daca aveam R53.
Ma tot bate gandul la un R53,initial m-au pus pe ganduri putin consumul si puterea,mi se parea prea mult 163CP.Ma gandesc la un R53 pentru ca imi place din ce in ce mai mult compresorul in locul turbinei,sunetul de compresor este O.K. motorul de R53 suna mult mai bine decat R56, cred ca este si mai fiabil.Poate anul viitor am sa fac miscarea asta,ma mai gandesc inca.
Ma tot bate gandul la un R53,initial m-au pus pe ganduri putin consumul si puterea,mi se parea prea mult 163CP.Ma gandesc la un R53 pentru ca imi place din ce in ce mai mult compresorul in locul turbinei,sunetul de compresor este O.K. motorul de R53 suna mult mai bine decat R56, cred ca este si mai fiabil.Poate anul viitor am sa fac miscarea asta,ma mai gandesc inca.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power