razvan333 scrie:Felicitari...250 de cai si chiar mai mult, ii luai totusi direct de la o masina de fabrica cu banii investiti...un Lancer, o Impreza...parerea mea
da... dar nu aveau nici un farmec, erau integrale, 4 usi si 5 locuri, loc in portbagaj cacalau
Azi am instalat injectia cu metanol, o munca destul de migaloasa care a durat ore multe. Am atasat niste poze, sorry de calitate, blackberry sucks la poze..
ps: Instalarea am facut-o cu Mihai Spanachi de la Spa Racing Zone, la un service pe Sos Giurgiului cu care colaboreaza el, foarte ok, chiar stiau exact ce trebuie sa faca..
Revin cu noile modificari.. desi au fost facute acum mai bine de o saptamana, nu am postat pt ca nu stiuam ce sa scriu.. de bine sau de rau despre MINI..
Am inceput prin a schimba intercoolerul (Forge) si turbina de JCW.. am inceput dimineata dar unul din surupurile de la turbina veche s-a dovedit incapatanat si nu a cooperat, schimbarea turbinei presupune destul de multa munca, am dat-o jos cu galerie cu tot.. operatiunea s-a terminat a 2-a zi cand am montat tot la loc.. (masina a ramas in service peste noapte).
A 2 a zi la 10 eram in service .. si eu si KLAUDE care a fost prezent cu mine in service pe tot parcursul lucrarii.. , toate OK, pana cand am incercat sa pornesc masina.. vumm.. si poc..
PARTEA REA - turbina primeste ulei printr-o teava cotita ca dracu, ce se prinde de corpul turbinei printr-o mufa super ultra sensibila...care, din pacate in cazul meu s-a fu**t si sarea uleiul pe langa mufa ca sangele din porc la taiere. (o metafora neinspirata dar asa era.)
PARTEA BUNA - klaude care are si el aceeasi scurgere de ulei la masina lui (la el curge doar la turatii mari), avea deja teava acasa, in vederea schimbarii, a fost "baiat" si mi-a dat-o pe a lui.. (m-a salvat de la 3 zile de asteptare..).
Ca sa schimbi teava aia trebuie sa faci cam 50 % din munca care o faci sa schimbi turbina.. asa ca masina a mai ramas o zi in service..
A 4-a zi am montat toate pe masina, am schimbat si bujiile de JCW,si masina a pornit si merge fara probleme de atunci.
Tot in ziua aia am schimbat si kitul exterior + eleron.
Am mixt feelings cu privire la cooper S, motorul asta a fost facut in graba,
multe din shurupuri sunt inaccesibile, sunt puse invers.. se vede ca turbina nu a fost conceputa de la inceput pentru motorul asta, spatiul e mic, iar daca schimbati sau desfaceti turbina pt orice motiv cumparati si schimbati teava aia de ulei, pt ca lucreaza ok cand e noua, dar in timp garnitura din interiorul mufei se arde si cum schimbi poztitia tevii s-a dus..
O sa revin si cu alte poze din exterior .. PS : Caut sa cumpar jante pe 17 originale mini, pt a putea pune si kitul de frana