Pagina 3 din 8
Re: TUNING MCS 2007
Scris: Lun Oct 31, 2011 10:30 pm
de Vali Iovi-Stere
Re: TUNING MCS 2007
Scris: Lun Oct 31, 2011 11:16 pm
de cristi o'RAL
razvan333 scrie:Felicitari...250 de cai si chiar mai mult, ii luai totusi direct de la o masina de fabrica cu banii investiti...un Lancer, o Impreza...parerea mea

da... dar nu aveau nici un farmec, erau integrale, 4 usi si 5 locuri, loc in portbagaj cacalau

Re: TUNING MCS 2007
Scris: Mie Noi 02, 2011 7:05 pm
de mihh
Salut
Intradevar erau ok dar NU erau MINI!
Azi am instalat injectia cu metanol, o munca destul de migaloasa care a durat ore multe. Am atasat niste poze, sorry de calitate, blackberry sucks la poze..
ps: Instalarea am facut-o cu Mihai Spanachi de la Spa Racing Zone, la un service pe Sos Giurgiului cu care colaboreaza el, foarte ok, chiar stiau exact ce trebuie sa faca..
Re: TUNING MCS 2007
Scris: Mie Noi 02, 2011 8:36 pm
de cristi o'RAL
mihai spanachi imi suna foarte cunoscut... e broscar?
Re: TUNING MCS 2007
Scris: Mie Noi 02, 2011 11:52 pm
de mihh
Nu stiu , sincer, eu am vazut un mustang Gt si un pontiac..
Re: TUNING MCS 2007
Scris: Joi Noi 03, 2011 4:56 am
de Vali Iovi-Stere
Cel care vinde pe aici
http://www.srz.ro Consatean de al meu.

Re: TUNING MCS 2007
Scris: Joi Noi 03, 2011 8:42 am
de dogarel
Si a avut si un MINI foaaaaarte portocaliu.
Re: TUNING MCS 2007
Scris: Joi Noi 03, 2011 11:09 pm
de Vali Iovi-Stere
Exact.

Re: TUNING MCS 2007
Scris: Joi Noi 17, 2011 1:38 pm
de mihh
Revin cu noile modificari.. desi au fost facute acum mai bine de o saptamana, nu am postat pt ca nu stiuam ce sa scriu.. de bine sau de rau despre MINI..
Am inceput prin a schimba intercoolerul (Forge) si turbina de JCW.. am inceput dimineata dar unul din surupurile de la turbina veche s-a dovedit incapatanat si nu a cooperat, schimbarea turbinei presupune destul de multa munca, am dat-o jos cu galerie cu tot.. operatiunea s-a terminat a 2-a zi cand am montat tot la loc.. (masina a ramas in service peste noapte).
A 2 a zi la 10 eram in service .. si eu si KLAUDE care a fost prezent cu mine in service pe tot parcursul lucrarii.. , toate OK, pana cand am incercat sa pornesc masina.. vumm.. si poc..
PARTEA REA - turbina primeste ulei printr-o teava cotita ca dracu, ce se prinde de corpul turbinei printr-o mufa super ultra sensibila...care, din pacate in cazul meu s-a fu**t si sarea uleiul pe langa mufa ca sangele din porc la taiere. (o metafora neinspirata dar asa era.)
PARTEA BUNA - klaude care are si el aceeasi scurgere de ulei la masina lui (la el curge doar la turatii mari), avea deja teava acasa, in vederea schimbarii, a fost "baiat" si mi-a dat-o pe a lui.. (m-a salvat de la 3 zile de asteptare..).
Ca sa schimbi teava aia trebuie sa faci cam 50 % din munca care o faci sa schimbi turbina.. asa ca masina a mai ramas o zi in service..
A 4-a zi am montat toate pe masina, am schimbat si bujiile de JCW,si masina a pornit si merge fara probleme de atunci.
Tot in ziua aia am schimbat si kitul exterior + eleron.
Am mixt feelings cu privire la cooper S, motorul asta a fost facut in graba,
multe din shurupuri sunt inaccesibile, sunt puse invers.. se vede ca turbina nu a fost conceputa de la inceput pentru motorul asta, spatiul e mic, iar daca schimbati sau desfaceti turbina pt orice motiv cumparati si schimbati teava aia de ulei, pt ca lucreaza ok cand e noua, dar in timp garnitura din interiorul mufei se arde si cum schimbi poztitia tevii s-a dus..
O sa revin si cu alte poze din exterior ..
PS : Caut sa cumpar jante pe 17 originale mini, pt a putea pune si kitul de frana
Re: TUNING MCS 2007
Scris: Joi Noi 17, 2011 9:11 pm
de razvan333