Pagina 3 din 4

Re: Sfaturi Achizitie R50

Scris: Vin Iun 07, 2013 7:14 pm
de mok

Re: Sfaturi Achizitie R50

Scris: Vin Iun 07, 2013 8:37 pm
de iRadu
:shock: Pacat de masina :(

Am citit tot thread-ul GXT acum cateva zile si am vazut cat de mult au tinut la masina si cate modificari i-au facut. Chiar mi-a placut mini-ul lor, dar pacat de accident...

Totusi imi place felul in care este descris evenimentul : "...care conducea o maşină „de fiţe“..." . Daca ar fi condus un BMW E46 (sa zicem), accidentul ar fi fost cauzat de catre un "bolid de lux" .

Re: Sfaturi Achizitie R50

Scris: Vin Iun 07, 2013 8:50 pm
de iRadu
Am rugat un prieten sa vorbeasca cu o cunostinta de-a lui care are un dealership BMW in Germania despre eventuale oportunitati pentru mine :D , pentru ca mai are si cate un Mini de vanzare uneori.

Momentan nu avea, dar mi-a transmis sa am mare grija la R50-uri pentru ca au probleme la cutia de viteze. Banuiesc ca se refera la cele cu Midland. A zis ca poate sa coste si 3000 de euro o reparatie (probabil se referea cu piese noi). Chiar sunt atat de problematice cv midland? Si chiar atat de mult ar costa o reparatie? Din cate am citit pe forum am vazut ca Luce a platit cam 600 euro pe o cv de la dezmembrari. :?

Re: Sfaturi Achizitie R50

Scris: Sâm Iun 08, 2013 6:56 am
de razvan333
Mda, pacat de gxt, nu merita asta.. :( si BRG-ul meu e cam tavalit, il vad mereu in trafic si e vai mama lui.
Totusi, daca esti chitit pe MINI si ramai pe R50, fa cumva un efort si ia una dupa 2005.

Re: Sfaturi Achizitie R50

Scris: Sâm Iun 08, 2013 7:17 am
de adrian
Totusi, daca esti chitit pe MINI si ramai pe R50, fa cumva un efort si ia una dupa 2005.[/quote]

@Razvan, te corectez,este de ajuns dupa 2004, cutia de viteze s-a schimbat in iulie 2004.A mea este fabricata octombrie 2004 si are cutie de viteze Getrag.
@iRadu-treba cu prietenul din Germania este O.K., dar s-ar putea sa astepti mult si bine,s-ar putea sa primeasca o masina care sa nu-ti placa, deci retine sfatul meu, cand ai banii toti nu mai ezita, cumpara ce crezi tu ca-ti place, in bugetul tau pe Mobile.de erau 38 de MINI One,din care erau pe placul meu 5 bucati, iar daca filtrezi doar pentru anul 2005-2006, sunt astazi 13 oferte din care 9 in Germania,este un Seven la 4600Euro la Stuttgart care arata super(dotare foarte buna, aproape full pentru un One), kilometrii convenabili, dar si altele la fel de bune.
Cifra de km de peste 150.000km nu trebuie sa te sperie,motorul de One la rulajul asta este in Germania in stare perfecta.
Asta este MINI One Seven:
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/mi ... res=EXPORT

Re: Sfaturi Achizitie R50

Scris: Sâm Iun 08, 2013 10:04 am
de iRadu
Dupa calculele mele, daca as reusi sa negociez acel Seven la 4300 cash (oare se poate si mai bine?), toata treaba m-ar ajunge cam la ~5300 cu drum si inmatriculare. Apoi sa zicem ca astept 1 luna si apoi ii schimb filtrele si uleiul. :)

Singura nelamurire a mea cu mersul in Germania este sa nu ajung acolo si sa nu mai gasesc masina, sau sa aiba niste defecte. In Romania de bine de rau o duc la o reprezentanta si vad tot ce e in neregula cu ea. :roll:

Si ar fi mai bine sa iau de la o persoana privata sau dealer?

Re: Sfaturi Achizitie R50

Scris: Sâm Iun 08, 2013 10:48 am
de cristi o'RAL
In germania o verifici la dekra la un cost f rezonabil

Re: Sfaturi Achizitie R50

Scris: Sâm Iun 08, 2013 12:28 pm
de adrian
iRadu scrie:Dupa calculele mele, daca as reusi sa negociez acel Seven la 4300 cash (oare se poate si mai bine?), toata treaba m-ar ajunge cam la ~5300 cu drum si inmatriculare. Apoi sa zicem ca astept 1 luna si apoi ii schimb filtrele si uleiul. :)

Singura nelamurire a mea cu mersul in Germania este sa nu ajung acolo si sa nu mai gasesc masina, sau sa aiba niste defecte. In Romania de bine de rau o duc la o reprezentanta si vad tot ce e in neregula cu ea. :roll:

Si ar fi mai bine sa iau de la o persoana privata sau dealer?
De la dealer daca masina este buna nu-ti lasa nici un Euro, numai daca gasesti o hiba la masina.Cand un dealer o vinde se face o verificare tehnica via TUV,masina este ridicata pe elevator si se face o inspectie exterioara, stare anvelope, coroziune, etc.,necesara actelor de inmatriculare temporara.Daca este neamt, dealerul iti spune exact starea tehnica a masinii, nu te minte ,garantat.
La persoane private este mai ieftin dar ai tu putin de umblat pentru acte si probabil ca trebuie sa stii limba germana,la un dealer este mult mai usor,se vorbeste engleza,te duci ,o vezi,daca iti place o platesti si tipul face actele, numerele provizorii,tu trebuie doar sa le platesti, procedura este foarte civilizata si dureaza maxim 2-3 ore, uneori chiar mai putin,de obicei omul vinde in ziua respectiva, 2,3 masini si asteapta sa mearga cu actele pachet pentru toate.

Re: Sfaturi Achizitie R50

Scris: Sâm Iun 08, 2013 1:06 pm
de razvan333
Adrian si la privat treaba e simpla, eu am luat KA-ul de la privat, nu negociaza mai nimic, mi a lasat doar 100 de euro..atat.
La dealer, nici atat nu negociaza....drumul, in functie de cat de departe e masina costa 600-800 de € cu tot cu cazare 2 nopti, combustibil, taxe de drum si altele.
Numerele de 1 luna sunt acum peste 300 € iar cele pe 5 zile peste 200€.
Ca sa te duci singur in Germania dupa masina, fara sa cunosti mersul treburilor, te costa dus-intors sigur 800€, unde mai pui si timbrul de mediu in Romania, RAR-ul, taxe la CEC si la numere...adica inca 200€ minim, rezulta ca peste pretul masinii mai pui cel putin 1000€ ca sa o ai inmatriculata.
Asadar, eu consider ca esti la limita cu banii si trebuie sa iei ceva care sa nu sara de 4000€.
Niciodata socoteala de acasa nu se potriveste cu aia din targ.... ;)

Re: Sfaturi Achizitie R50

Scris: Mar Iun 11, 2013 12:36 pm
de boddo
Sau o iei pe a mea cu 5000 :))