pe mine m-au lasat fara suruburi stranse la 500ron... la 250ron probabil ca ii da cheile sa si-l schimbe singur, sau mecanicul nu stie cum se schimba la MINI, ca trebuie sa dea tot jugul jos, si s-a aruncat la pret mic
La cel mai ieftin tarif(56Ron rata TVA),inlocuirea ambreiajului dureaza cf. norme servive BMW dureaza 6 ore, deci un cost fata TVA de 338 Ron si cu TVA 419Ron.Pentru 250 Ron, ar trebui un tarif de 31Ron fara TVA,inexistent cred astazi in Ro.Probabil omul(mecanicul) nu stie ce-l asteapta.Astea-s scriptele oficiale.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
imi cer scz ca raspund asa tarziu,aveti dreptate mecanicul nu a stiut despre ce e vb si a stat 2 zile pe masina,am platit 350 lei,dar s stiti ca nu a fost nici din disc nici din placa(oricum le ap pus noi daca tot le cumparasem)a fost din furca care actioneaza rulmentul de presiune acea furca are doi craci iar unu din el era rupt,iar celalalt nu avea forta sa apese pe placa si mi a sudato el si tot el mi a schimbat burduful la planetara tot in banii astia si furca aia mai are 2 bucsi de plastic mai tare si erau sparte si alea,tot el sa dus si le a facut si pe alea la un strungar le a facut din cupru si a platit el.eu zic ca totusi am platit destul de bine burduful el la comandat el la platit.acu nu stiu ce se intampla de nu mai pot sa ii dau scartz nu mai are socul ala care trebuie cand schimbi vitezele,acu parca nici nu se mai simte cand le schimbi,dar asta e acum merge si intra destul de bn in viteze.