problema la rece
Re: problema la rece
INPA,AUTOCOM, sunt cele mai accesibile ca pret, vezi insa ca nu sunt toate compatibile cu Windows10, max. XP sau Win7.Pret intre 200-400Ron.
Exista si o varianta pentru IOS si Android,se numeste
I Diag , dar nu am testat-o inca, am cumparat interfata , costa undeva la 100$ si pentru fiecare brand trebuie sa cumperi o licenta in jur de 47$.Am cumparat interfata am sa vad saptamana viitoare cum merge dupa ce instalez ceva pe tableta.Promisiunea este ca lucreaza mult peste obisnuitele ELM BlueTooth care fac doar diagnoza si date reale dar nu si adaptari de module, senzori etc.
Exista si o varianta pentru IOS si Android,se numeste
I Diag , dar nu am testat-o inca, am cumparat interfata , costa undeva la 100$ si pentru fiecare brand trebuie sa cumperi o licenta in jur de 47$.Am cumparat interfata am sa vad saptamana viitoare cum merge dupa ce instalez ceva pe tableta.Promisiunea este ca lucreaza mult peste obisnuitele ELM BlueTooth care fac doar diagnoza si date reale dar nu si adaptari de module, senzori etc.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: problema la rece
Am facut o scanare cu AUTOCOM , replica si adaptarea clapetei,si resetarea tuturot parametrilor.
La scanare nu am gasit nici un cod de defect memorat.
Parametri STFT si LTFT sunt cam ciudati
LTFT 8%
STFT 6% in ralanti si -10 % la 3000 rpm constant
Valoarea MAP in ralanti 39 KPA
Din ce inteleg eu,am amestec sarac la ralanti si bogat in 3000 rpm
Cumva senzorul MAP ofera informatii eronate?
La scanare nu am gasit nici un cod de defect memorat.
Parametri STFT si LTFT sunt cam ciudati
LTFT 8%
STFT 6% in ralanti si -10 % la 3000 rpm constant
Valoarea MAP in ralanti 39 KPA
Din ce inteleg eu,am amestec sarac la ralanti si bogat in 3000 rpm
Cumva senzorul MAP ofera informatii eronate?
Re: problema la rece
Nu cred ca este de la MAP sensor -deci de la indicatia de presiune dupa clapeta de acceleratie ,(de fapt este TMAP sensor), dar daca tot te-ai uitat la valori ,de ce nu ai verificat daca temperaturile indicate de senzori sunt reale, ma refer la Intake air temp(asta vine de la TMAP sensor), si engine coolant temp.Daca unul din senzori indica prost atunci si cantitatea injectata este gresita.
Desigur partea a doua este Lambda sensor, care poate fi decalibrat sau defect.
Short Fuel trim SFT, ar trebui sa se incadreze undeva intre -3% si +3%.Dupa mine -10% este o corectie mare, deci amestec prea bogat.
Desigur partea a doua este Lambda sensor, care poate fi decalibrat sau defect.
Short Fuel trim SFT, ar trebui sa se incadreze undeva intre -3% si +3%.Dupa mine -10% este o corectie mare, deci amestec prea bogat.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: problema la rece
M-am uitat si la valoarea senzorului de temperatura lichid racire si temp. aer admis
Motorul a fost oprit de aproximativ 1,5 ore si aveam asa
Temp exteroara 1grad
Temp lichid racire 33 grade
Temp aer admisie 18 grade
Dupa pornirea motorului temperatura antigel a ajuns la 89-90 grade si temperatura aer admisie 22-23 grade
Afara find acelasi 1 grad
Nu inteleg de ce acest LTFT este 8% pozitiv (amestec sarac)
Motorul a fost oprit de aproximativ 1,5 ore si aveam asa
Temp exteroara 1grad
Temp lichid racire 33 grade
Temp aer admisie 18 grade
Dupa pornirea motorului temperatura antigel a ajuns la 89-90 grade si temperatura aer admisie 22-23 grade
Afara find acelasi 1 grad
Nu inteleg de ce acest LTFT este 8% pozitiv (amestec sarac)
Re: problema la rece
In legatura cu Lambda...este noua,Bosch,are aprox 3-4000 km
Re: problema la rece
Long Term fuel trims trebuia resetat inainte de test.Valoarea lui reala apare dupa aproximativ 35-40km.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: problema la rece
Astazi am facut 60 km extern.Daca pun acum pe diagnoza nu am LTFT corect?
Re: problema la rece
Ba da ar trebui da fie corect.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: problema la rece
Am pus din nou testerul pe masina si LTFT are cam aceiasi valoare. 8% pozitiv
Am resetat toate adaptarile si implicit LTFT.
Dupa resetare , cu motorul la temperatura de lucru,in ralanti am STFT intre 8-12% pozitiv
In turatie sustinuta la 3000 rpm scade spre 1-2%
In concluzie,amestec sarac in ralanti.Mai mult ca sigur trage aer fals pe undeva.
am vazut ca si pozitia clapetei de acceleratie fluctueaza intre 1.2 si 2.4 grade.
Am atasat poze cu parametri inainte de resetare si dupa resetare cu motorul pornit dar in ralanti.
Am resetat toate adaptarile si implicit LTFT.
Dupa resetare , cu motorul la temperatura de lucru,in ralanti am STFT intre 8-12% pozitiv
In turatie sustinuta la 3000 rpm scade spre 1-2%
In concluzie,amestec sarac in ralanti.Mai mult ca sigur trage aer fals pe undeva.
am vazut ca si pozitia clapetei de acceleratie fluctueaza intre 1.2 si 2.4 grade.
Am atasat poze cu parametri inainte de resetare si dupa resetare cu motorul pornit dar in ralanti.