De acord cu voi, legat de toate ce ati zis. Suspensie, jante, cauciucuri si mai ales sofer. Idea este ca Fiesta are cam aceasi greutate ca MINI, intre 1 si 1.1 tone. Deci factorul greutate este MINIm

.Cutia la fiesta este etajata parerea mea SUPERB (pt aspirat untre trebuiesc ture). Se poate sa ai dreptate ca la o aplicatie turbo cutia de fiesta ST sa fie varza, dar mentin concluzia mea ca este una din cele mai misto cutii cu rapoarte scurte ca sa ajungi cat mai repede in ture. Te cred ca masina este bine facuta, dar mi se pare sincer chair si asa incredibil ca un 2.0 sa ia bataie de la un 1.6 la aceasi greutate. Probabil baiatul de pe Fiesta are aceasi experienta la curse ca tine si deci putem cat de cat sa punem un echivalent intre voi ca skill de plecat.
Nu imi laud masina, pentru ca nu am sa ma laud niciodata cu o masina, este doar un fier, dar este fierul meu si ma bucur de el. Cum MINI mi-a ramas in suflet asa si masina asta im ida anumite satisfactii pe care MINI-ul meu nu a reusit sa le dea (putere mica la MINI). Probabil ca daca nu erau probleme mare de fiabilitate aveam si acuma MINI si il cip-am la 130 de ponei si era altceva. Dar sincer ce ma deranjeaza sunt vorbele de gen : "sa-si dea foc la masina" etc. Nu am de ce sa-mi dau foc pentru ca nu am luat masina sa ma duc la curse. Daca era luam o cazatura de urs, aruncam un motor M pe el si cu 10 000 de euro facem un urs de maturam pe strada cu multe masini. Nu am nevoie de asa ceva pentru ca dupa cum s-a observat nici nu sunt prea experimentat in ale curselor/traseelor si mai am de invatat. Dar la sfarsitul zilei e masinuta mea cu bune si cu rele si tin la ea la fel de mult cum am tinut si la MINI-ul meu negru si frumos.
Cat despre start Radu, nu are rost sa facem ceva ce este evident din fata monitorului. Prapadim benzina aiurea.
Numai bine. //Daniel.