ventilator racire radiator apa
Re: ventilator racire radiator apa
nu ai caldura pt ca nu este aerisita instalatia ,la 104 porneste prima treapta a ventilatorului ,prb ca la tine nu merge.
nu e anormal ca la oprire sa porneasca ventilatorul pe treapta 2
te asteptam la service ....aerisitul instalatiei se face cu multa rabdare si dureaza ......
nu e anormal ca la oprire sa porneasca ventilatorul pe treapta 2
te asteptam la service ....aerisitul instalatiei se face cu multa rabdare si dureaza ......
.......ghost...
Re: ventilator racire radiator apa
Din ce am citit aici pe forum, dupa ce schimbi termostatul nu mai este nevoie de aerisire! Eu locuiesc in Germania si nu merg cu placere la cei de la Bmw - neprofesionisti si tepari !
Re: ventilator racire radiator apa
Si mie imi dispare antigelul, dupaia creste la loc. Am plecat la drum, era putin peste MIN, dupa 700km, este la jumatate. La masina i-a fost schimbat termostatul si carcasa acum un an, dar sunt 100% sigur ca n-au aerisit cum trebuie.

Re: ventilator racire radiator apa
Intr-un an s-a aerisit singurica de 50 de ori.E altceva.Danyutz scrie:Si mie imi dispare antigelul, dupaia creste la loc. Am plecat la drum, era putin peste MIN, dupa 700km, este la jumatate. La masina i-a fost schimbat termostatul si carcasa acum un an, dar sunt 100% sigur ca n-au aerisit cum trebuie.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: ventilator racire radiator apa
Dupa schimbarea termostatului este sau nu nevoie de aerisire?
Re: ventilator racire radiator apa
Perfect de acord, daca si circula masina, dar a facut 300km dupa schimbadrian scrie:Intr-un an s-a aerisit singurica de 50 de ori.E altceva.

Las' c-o plimb eu.

Re: ventilator racire radiator apa
O alta parere? Poate fi si pompa de apa sau caloriferul infundat ?! Sensori de temperatura ar trebuii sa i vad pe obd diagnosa daca sunt arsi?! Si faptul ca acul din bord de la apa creste doar pana 80 si se opreste acolo cu toate ca mie imi fierbea apa in vasul de expansiune! Mersi !
Re: ventilator racire radiator apa
E mai indicat un USB Interface Diagnostic Cable Tool SSS FOR BMW INPA Ediabas K+CAN K+DCAN
Sau e acelasi lucru cu elm 327 / odb ? Multumesc anticipat!
Sau e acelasi lucru cu elm 327 / odb ? Multumesc anticipat!
Re: ventilator racire radiator apa
Daca vrei sa faci diagnoza corect cablul INPA K+DCan este cel mai indicat.ELM 327 este "pistol cu apa", nu face decat diagnoza pe calculator motor.Vezi ca de obicei INPA se livreaza fara punte intre pinul 7 si 8, iar la BMW MINI pinul 8 este "vendor option" , deci fara puntea asta nu citeste toate modulele de pe masina.Se desface interfata si se face puntea respectiva.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: ventilator racire radiator apa
ca tot se vorbeste despre soft:adrian scrie:Daca vrei sa faci diagnoza corect cablul INPA K+DCan este cel mai indicat.ELM 327 este "pistol cu apa", nu face decat diagnoza pe calculator motor.Vezi ca de obicei INPA se livreaza fara punte intre pinul 7 si 8, iar la BMW MINI pinul 8 este "vendor option" , deci fara puntea asta nu citeste toate modulele de pe masina.Se desface interfata si se face puntea respectiva.
stai asa Adrian, deci ma bag ca musca in lapte, sa inteleg ca eroare de VIN-ul masinii de pe NCSEXPERT peste datorita acestor 2 pini?
INPA la mine merge perfect sau asa cred ca pana acum prin meniurile respective am tot navigat si am si resetat eroarea de Lambda la vremea schimbarii acesteia.
Drive safe and keep the wheels down