Stiu ceva vorbe dulci si in maghiara.adrian scrie:Cand nu-ti iese, se lasa cu nervi,uiti de pasiune si apelezi la partea aia colorata a limbii romane.cristi o'RAL scrie:Nervi?! Credeam ca se numeste pasiune
BRG si Union Jack
Re: BRG si Union Jack
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: BRG si Union Jack
Poti sa-mi spui te rog ce este intre catalizator si racordul flexibil... Pana in sonda... E filtru de particule?adrian scrie:]
Re: BRG si Union Jack
Filtru de particule(denumire oficiala diesel particulate filter=DPF) au numai unele motoare dar obligatoriu Diesel.Benzinarele nu au nevoie de asa ceva.sej scrie:Poti sa-mi spui te rog ce este intre catalizator si racordul flexibil... Pana in sonda... E filtru de particule?adrian scrie:]
Pe evacuare la R50 si R53 exista numai 2 sonde Lambda inainte si dupa catalizator.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: BRG si Union Jack
Deci cel mic e catalizator dupa sonda este toba intermediara? (confund toba intermediara cu, catalizatorul)?
Stiu ca subdele sunt inainte si dupa. Nu credeam ca e asa mic catalizatorul, daca ala este... Am vazut poze cu evacuari mini mufa sonda inainte de catalizator iar a 2a dupa catalizator sau toba intermediara ce o fi acolo ca nu inteleg exact...
Stiu ca subdele sunt inainte si dupa. Nu credeam ca e asa mic catalizatorul, daca ala este... Am vazut poze cu evacuari mini mufa sonda inainte de catalizator iar a 2a dupa catalizator sau toba intermediara ce o fi acolo ca nu inteleg exact...
Re: BRG si Union Jack
inainte de sonda... intre sonda si racord flexibil este o "umflatura" gen ceva .... ceva ce?Sharpe scrie:e sonda lambda 1
intreb, pentru ca imi scapa gaze pe acolo
Re: BRG si Union Jack
cred ca scapa pe la racord, eu l-am schimbat de curand
daca vrei pot sa te ajut luni seara la MINI Garaj
avem meserias care te poate ajuta cu o lipitura
chestia aia e un fel de cot flexibil
daca vrei pot sa te ajut luni seara la MINI Garaj
avem meserias care te poate ajuta cu o lipitura
chestia aia e un fel de cot flexibil
.......ghost...
Re: BRG si Union Jack
Am inteles, mersi!Sharpe scrie:cred ca scapa pe la racord, eu l-am schimbat de curand
daca vrei pot sa te ajut luni seara la MINI Garaj
avem meserias care te poate ajuta cu o lipitura
chestia aia e un fel de cot flexibil
Nu sunt din bucuresti din pacate
Re: BRG si Union Jack
E sonda Lambda 3, pentru ca este cea montata suplimentar pentru ceasul AFR.Sharpe scrie:e sonda lambda 1
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power