BRG si Union Jack

Scrie răspuns
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: BRG si Union Jack

Mesaj de adrian »

adrian scrie:
cristi o'RAL scrie:Nervi?! Credeam ca se numeste pasiune :P
Cand nu-ti iese, se lasa cu nervi,uiti de pasiune si apelezi la partea aia colorata a limbii romane.
Stiu ceva vorbe dulci si in maghiara. :oops:
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Avatar utilizator
sej
Viteza 1
Mesaje: 57
Membru din: Vin Mar 13, 2015 4:49 pm

Re: BRG si Union Jack

Mesaj de sej »

adrian scrie:]
IMG_20150323_101125.jpg
Poti sa-mi spui te rog ce este intre catalizator si racordul flexibil... Pana in sonda... E filtru de particule?
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: BRG si Union Jack

Mesaj de adrian »

sej scrie:
adrian scrie:]
IMG_20150323_101125.jpg
Poti sa-mi spui te rog ce este intre catalizator si racordul flexibil... Pana in sonda... E filtru de particule?
Filtru de particule(denumire oficiala diesel particulate filter=DPF) au numai unele motoare dar obligatoriu Diesel.Benzinarele nu au nevoie de asa ceva.
Pe evacuare la R50 si R53 exista numai 2 sonde Lambda inainte si dupa catalizator.
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Avatar utilizator
sej
Viteza 1
Mesaje: 57
Membru din: Vin Mar 13, 2015 4:49 pm

Re: BRG si Union Jack

Mesaj de sej »

Deci cel mic e catalizator dupa sonda este toba intermediara? (confund toba intermediara cu, catalizatorul)?
Stiu ca subdele sunt inainte si dupa. Nu credeam ca e asa mic catalizatorul, daca ala este... Am vazut poze cu evacuari mini mufa sonda inainte de catalizator iar a 2a dupa catalizator sau toba intermediara ce o fi acolo ca nu inteleg exact...
Avatar utilizator
sej
Viteza 1
Mesaje: 57
Membru din: Vin Mar 13, 2015 4:49 pm

Re: BRG si Union Jack

Mesaj de sej »

Ma refer la asta
Fişiere ataşate
sketch-1431685781974.jpg
Avatar utilizator
Sharpe
Veteran
Mesaje: 2194
Membru din: Sâm Iul 11, 2009 10:17 am
Localitate: Bucuresti

Re: BRG si Union Jack

Mesaj de Sharpe »

e sonda lambda 1
.......ghost...
Avatar utilizator
sej
Viteza 1
Mesaje: 57
Membru din: Vin Mar 13, 2015 4:49 pm

Re: BRG si Union Jack

Mesaj de sej »

Sharpe scrie:e sonda lambda 1
inainte de sonda... intre sonda si racord flexibil este o "umflatura" gen ceva .... ceva ce?
intreb, pentru ca imi scapa gaze pe acolo
Avatar utilizator
Sharpe
Veteran
Mesaje: 2194
Membru din: Sâm Iul 11, 2009 10:17 am
Localitate: Bucuresti

Re: BRG si Union Jack

Mesaj de Sharpe »

cred ca scapa pe la racord, eu l-am schimbat de curand
daca vrei pot sa te ajut luni seara la MINI Garaj
avem meserias care te poate ajuta cu o lipitura
chestia aia e un fel de cot flexibil
.......ghost...
Avatar utilizator
sej
Viteza 1
Mesaje: 57
Membru din: Vin Mar 13, 2015 4:49 pm

Re: BRG si Union Jack

Mesaj de sej »

Sharpe scrie:cred ca scapa pe la racord, eu l-am schimbat de curand
daca vrei pot sa te ajut luni seara la MINI Garaj
avem meserias care te poate ajuta cu o lipitura
chestia aia e un fel de cot flexibil
Am inteles, mersi!
Nu sunt din bucuresti din pacate :(
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: BRG si Union Jack

Mesaj de adrian »

Sharpe scrie:e sonda lambda 1
E sonda Lambda 3, pentru ca este cea montata suplimentar pentru ceasul AFR. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Lambda 3.JPG
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Scrie răspuns