Pagina 5 din 10
Re: Proaspat proprietar de MINI
Scris: Mie Ian 14, 2015 6:26 am
de adrian
Supapele de evacuare se pot distruge din diverse motive,de obicei este un cumul de greseli ale soferului,ulei de calitate proasta neschimbat la timp,benzina de proasta calitate,defectiuni la sistemul de aprindere neglijate,uzura excesiva a motorului ,si astea sunt doar cateva.Practic la un motor exploatat corect nu se intampla asa ceva.Defectul nu apare din cauza unui rulaj mare al masinii,decat daca dupa 300k-400k km incepi sa te "dai"cu masina mai mult decat este cazul.
Re: Proaspat proprietar de MINI
Scris: Vin Ian 16, 2015 12:28 pm
de elpatron19
Asa cum am promis va tin la curent cu ce se intampla.
Chiuloasa a fost desfacuta, verificata, curatata si s-au descoperit 5 supape de evacuare arse. O sa mai dureze pana saptamana viitoare pt ca nu au venit semeringurile supapelor ( toata operatiunea se face la strungarieauto.ro; cu firma asta lucreaza mecanicul meu de multi ani si sunt mai seriosi ). Pretul pentru toata povestea 770 lei ( reparatie si planare chiuloasa + piese, cele 5 supape si setul de semeringuri ). Manopera la mecanicul meu este 500 lei. Si pe langa am mai platit 200 lei curatul injectoarelor, 300 lei garniturile de chiuloasa, evacuare, admisie si cea de la capacul supapelor, 50 lei garniturile injectoarelor, 50 lei test compresie si 50 lei tester computer masina si cred ca o sa mai coste vreo 50-80 lei antigelul. Toate piesele(mai putin supapele si semeringurile supapelor) le-am cumparat de autokarma.ro. Deci, toata distractia aproape 2000 lei.
Mai jos sunt cateva poze cu garniturile de care vorbeam mai sus.
Re: Proaspat proprietar de MINI
Scris: Vin Ian 16, 2015 2:03 pm
de Sharpe
preturile sunt ok, cred ca la reparatul chiloasei obtineam un pret mai bun
Re: Proaspat proprietar de MINI
Scris: Vin Ian 16, 2015 8:06 pm
de mini 72 BMW
Respecta cuplul de stringere al suruburilor de la chiuloasa.
Re: Proaspat proprietar de MINI
Scris: Vin Ian 16, 2015 8:18 pm
de mini 72 BMW
Schimba o-ringurile de la senzorii de vibrochen si ax cu came.schimba si garnitura si o-ringurile de la distributie.banuiesc ca ai luat garnitura de chiuloasa la cota de reparație.in general la reparatiile de la motor ar trebui sa folosesti piese OEM.daca ai neclaritati iti stau la dispozitie.am facut toata aceasta operatiune.
Re: Proaspat proprietar de MINI
Scris: Vin Ian 16, 2015 10:19 pm
de elpatron19
Puteti sa-mi spuneti cum se strange corect chiuloasa si la ce cuplu?
Re: Proaspat proprietar de MINI
Scris: Sâm Ian 17, 2015 10:25 am
de mini 72 BMW
Suruburile chiuloasei 1-10 (metric 10)se string la 40 nm la 90 grade iar 11 si 12 cele de metric 8 din zona distributiei se string la un cuplu de 28 nm.astea sunt cupluri valabile numai cu suruburi noi de preferat OEM.trebuie respectata si ordinea de stringere.poti sa imi trimiti un mail pe
[email protected],sa-ti trimit si schema de stringere a chiuloasei.
Re: Proaspat proprietar de MINI
Scris: Sâm Ian 17, 2015 11:08 am
de adrian
Orice service, chiar de mana a doua, are un amarat de Autodata ca sa poata vedea mecanicosul respectiv cuplurile de strangere de la motor, mai ales ca in afara de chiulasa mai are nevoie si de altele.Desigur limba engleza este obligatorie.
Re: Proaspat proprietar de MINI
Scris: Sâm Ian 17, 2015 3:53 pm
de elpatron19
Multumesc mult pentru ajutor. Saptamana viitoare vine chiuloasa de la reparat si vroiam doar sa fiu sigur ca ce am vb cu mecanicul e conform cartii. Oricum am mai rasfoit si forumul si am mai gasit inca o discutie despre chiuloasa. Asta e link-ul
viewtopic.php?f=12&t=1976&start=30.
Multumesc Adrian pentru raspunsuri.
Re: Proaspat proprietar de MINI
Scris: Mie Ian 21, 2015 11:13 pm
de elpatron19
Salutare tuturor,
Astazi a venit chiuloasa de la reconditionat si va pun mai jos cateva poze cu ea si cu cateva dintre cele 5 valve care au cedat.
La recomandarea colegilor de pe forum am cumparat toate suruburile de la chiuloasa si sa speram ca maine ne plimbam

.
Va multumesc pemtru ajutor.