Pagina 5 din 6

Re: ulei - sper sa ajute informatiile!

Scris: Vin Noi 12, 2010 12:38 pm
de ricci
SUBJECT
MINI Operating Fluids

MODEL
R50 Cooper, R52 Cooper Convertible, R53 Cooper S

SITUATION
Application
Part Number
Description

Engine Oil (1 Quart)
Engine Oil (55 Gallon Drum)
07 51 0 143 829
07 51 0 031 132
MINI Synthetic Oil SAE 5W-30
MINI Synthetic Oil SAE 5W-30

6 Speed Automatic Transmission GA6F21WA Cooper S Only
83 22 0 402 413
MINI ATF JWS 3309
1 Liter Bottle
Note:
-Pan removal requires 4 liters to refill.
-Torque Converter replacement requires 4.5 liters to refill.
-Transmission replacement requires 6 liters to refill.

ECVT Transmission Fluid
83 22 0 136 376
Esso EZL799

Manual Transmission Fluid
up to 7/2004 production R65 5 Speed & Getrag 285 6 Speed
83 22 0 140 516
Texaco MTF94 Lifetime Fluid

Manual Transmission Fluid from 7/2004 production Getrag 252 5 Speed and 285 6 Speed
83 22 7 533 818
MTF LT-3 Lifetime Fluid

Antifreeze/Coolant
82 14 0 031 133
Antifreeze/Coolant 1 Gallon

Power Steering Fluid
82 11 0 148 132
Pentosin CHF 11s

Brake Fluid
81 22 0 146 735
DOT 4 Fluid

Convertible Top Hydraulic Pump Fluid
54 34 0 394 395
Hydraulic Oil

Air Conditioning Refrigerant
Sourced locally using independent supplier
HFC-R134a

Air Conditioning Refrigerant Oil
82 11 0 148 908
PAG Oil (Polyalkylene Glycol)

Re: ulei

Scris: Joi Oct 24, 2013 11:18 am
de Keth
Resuscitam un pic topicul asta. :)

Sunt intr o dilema, legata de alegerea uleiul pentru schimb.

Oscilez intre motul si oe bmw, la motul recomandarea oil guide este x clean 5w40 ( nimic 5w30 din cele 3 recomandari de pe site desi au in gama si x clean 5w30 cu norma ll04 ) oe bmw ar fi 5w30, so 5w40 ori 5w30 ?

Multu

Re: ulei

Scris: Joi Oct 24, 2013 12:27 pm
de adrian
Keth scrie:Resuscitam un pic topicul asta. :)

Sunt intr o dilema, legata de alegerea uleiul pentru schimb.

Oscilez intre motul si oe bmw, la motul recomandarea oil guide este x clean 5w40 ( nimic 5w30 din cele 3 recomandari de pe site desi au in gama si x clean 5w30 cu norma ll04 ) oe bmw ar fi 5w30, so 5w40 ori 5w30 ?

Multu
Singura diferenta intre 5W30 si 5W40 este comportarea la cald, mai exact la cald 5W40 are vascozitatea putin mai mare decat 5W30,la rece este aceeasi.Deci concluzie , daca motorul tau este nou sau relativ nou,merge perfect 5W30,daca motorul tau are peste 100.000km, ar fi mai indicat 5W40,dar fara probleme si 5W30.

Re: ulei

Scris: Joi Oct 24, 2013 4:32 pm
de Keth
Mersi frumos adrian pentru tip, voi merge pe 5w30.
Apropo, stii sa mi spui care este cantitatea intre min si max pe joja ?
Trebuie sa completez pana fac schimbul, am verificat si am nivelul putin sub minim.

Re: ulei

Scris: Joi Oct 24, 2013 4:33 pm
de io's
1 litru la majoritatea motoarelor

Re: ulei

Scris: Joi Oct 24, 2013 4:42 pm
de Keth
Asa gurmande sunt ? La mine era nivelul sub minim (chiar in dreptul literei m), sper ca n-a fost bai, maine completez.

Re: ulei

Scris: Joi Oct 24, 2013 6:07 pm
de adrian
Keth scrie:Asa gurmande sunt ? La mine era nivelul sub minim (chiar in dreptul literei m), sper ca n-a fost bai, maine completez.
Al meu nu consuma deloc intre schimburi,minim 20.000km sau un an.Posibil sa nu fie schimbat de mult timp uleiul sau sa fi fost unul mai "subtirel" la calitate.

Re: ulei

Scris: Joi Oct 24, 2013 6:21 pm
de Keth
Ultima revizie a fost facuta in februarie, la bavaria constanta, ulei oe 5w30.

Uleiul l am verificat la cald, dupa un drum destul de scurt, apa la 90 pe ceas dar ultimele liniute de la turometru inca aprinse, la aprox 3-4 min dupa oprire.

Re: ulei

Scris: Joi Oct 24, 2013 7:17 pm
de adrian
[quote="Keth"]Ultima revizie a fost facuta in februarie, la bavaria constanta, ulei oe 5w30.

Daca n-ai vazut cu ochii tai cum desigileaza bidonul de ulei,ce scrie pe el, si cum il toarna in motor,ce spui tu mai sus e doar o poveste mai mult sau mai putin adevarata.Daca n-ai vazut tu joja de ulei si nivelul de pe ea la schimbul de ulei iar nu stii de unde sa pleci.Asa ca pentru schimb de ulei mai bine te duci la un service mai subtirel(ca pretentii si costuri), cu uleiul tau in portbagaj si stai acolo 40 de minute pana face mecanicul treaba.De-aici incolo ai deja un punct de plecare poti sa vorbesti de un consum de ulei la motor sau asa cum banuiesc , motorul de fapt nu consuma gram de ulei,problema este din februarie de la firma aia cu denumire germana si angajati romani,probabil posesori si ei la randul lor de ceva BMW-uri din Bavaria.
Apropo-chiar am fost la un dealer BMW din Bavaria(de Germania)la acesti Domnihttp://www.bmw-fink.de/index.php,(in 10 minute mi-au completat uleiul de la servo si nu au vrut sa-mi ia bani pentru ca bidonul era ramas de la un client si mai era un rest de 400ml)oare cand ne vom trezi si noi????Eu oricum nu cred sa mai apuc.

Re: ulei

Scris: Joi Oct 24, 2013 9:01 pm
de io's
adrian scrie:....
...
Eu oricum nu cred sa mai apuc.
sincer ..nici eu :(

suntem pesimisti