Una bucata intrebare...
Una bucata intrebare...
Proiectoarele de la grila trebuie omologate,sau mini-urile care au le au pe talon sau carte. As vrea sa imi pun si eu..sa stiu sa nu ma intrebe de vorba nenea politaiu.Va multumesc!!
- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Una bucata intrebare...
ai vazut tu vreun talon sau carte in care sa scrie ce dotari are masina?
atat timp cat proiectoarele (sau orice alt obiect) au o serie stantata pe ele, inseamna ca sunt omologate si ca respecta niste norme ca sa poata fi comercializate, si se pot folosi intr-un scop sau altul.
atat timp cat proiectoarele (sau orice alt obiect) au o serie stantata pe ele, inseamna ca sunt omologate si ca respecta niste norme ca sa poata fi comercializate, si se pot folosi intr-un scop sau altul.
fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays

Re: Una bucata intrebare...
Ms cristi dar stiu ca trebuie sa aibe bara loc pt proiectoare nu poti pune de capu tau...ca asa imi fac toata fata numai cu proiectoare... oricum ms!
- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Una bucata intrebare...
proiectoarele oem se pun in grila, si capota sau sasiul au gaurile, iti trebuiesc doar proiectoarele si suportii.
eu mi-am umplut fata cu proiectoare si n-a zis nimeni nimic, nici politia, nici itp-ul
eu mi-am umplut fata cu proiectoare si n-a zis nimeni nimic, nici politia, nici itp-ul

fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays

Re: Una bucata intrebare...
Teoretic, cf. Cod rutier sau cum se numeste, ai voie exact cu luminile din dotarea originala a masinii si nimic altceva.Pe acest motiv sunt respinse la ITP camioanele cu proiectoare pe cabina si tot felul de goarne.Dupa ITP, baietii le monteaza la loc.Deci majoritatea, inclusiv noi cu proiectoarele circulam ilegal, dar nimeni nu zice nimic.Eu am facut si ITP si identificare la RAR cu proiectoarele montate.De fapt in materie de lumini este o varza gigantica in RO,becurile alea de neam prost de 100W, sunt interzise dar se vand in orice benzinarie,xenoane de china montate in faruri prevazute pentru bec cu incandescenta gasesti la 15% din turisme.Eu circul mult noaptea,este jale generala. Noi cu proiectoare pe grila suntem copii de cresa.Te sfatuiesc sa nu le aprinzi in Austria sau Germania,e caz grav la teutoni,ti le demonteaza pe loc daca te prinde.
Asta este fraza cu pricina din lege:
"Este interzisa montarea mijloacelor de semnalizare si iluminare altele decat cele montate de fabricantul autovehiculului".
Asta este fraza cu pricina din lege:
"Este interzisa montarea mijloacelor de semnalizare si iluminare altele decat cele montate de fabricantul autovehiculului".
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Una bucata intrebare...
nu ai cum sa verifici sau sa demonstrezi asta, iar atat timp cat se vand MINI cu proiectoare si nu scrie nicaieri ca le are, la fel de bine poti sa le pui ulterior
fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays

Re: Una bucata intrebare...
Stiti pe la cati km se schimba pompa de apa???
Re: Una bucata intrebare...
Uzual la 180.000km.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: Una bucata intrebare...
ms adrian eu am 130mii,mai am atunci,vad ca le cam stii.presupun ca imi dau seama cand am probleme adica zgomot,creste temp sau pierd antigel nu? ai idee cat ar costa?si inca cv am un one eu si cand dau reset de la bord imi apare unde am turometru pilotu automat,imi pot pune adica sa cumpar cv sa mearga?
Re: Una bucata intrebare...
Da , asa este, de obicei pompa inainte de a muri incepe sa piarda antigel pe la presetupa.si la relanti uneori ai sansa sa auzi ca s-a schimbat sunetul dar nu totdeauna.
Daca te referi la cruise control, este mai delicat, la mine cele 4 butoane necesare sunt pe volan(sport cu 3 brate).Daca nu este montat din fabrica, lipseste cablajul dintre butoane si calculatorul de la instrumentele de bord si cablajul catre calculatorul motorului. Cred ca este foarte dificil sau imposibil de montat ulterior, iar o improvizatie nu cred ca merita.Daca totusi crezi ca este important, atunci am sa ma uit pe schemele electrice sa vedem ce modificari presupune adaptarea unui tempomat.De obicei nu lipseste numai comutatotul, nu exista nici cablajul, acesta este dedicat pentru fiecare varianta de echipare a masinii.Nu mi se pare un" must have",in Ro. nu-l poti folosi decat pe distante scurte,si nu aduce nici o economie de benzina,testat de mini pe autostrada A2.Acolo unde autostrada este goala si dreapta, ex. Ungaria, ar fi ceva, dar in rest parerea mea este ca nu merita.
Daca te referi la cruise control, este mai delicat, la mine cele 4 butoane necesare sunt pe volan(sport cu 3 brate).Daca nu este montat din fabrica, lipseste cablajul dintre butoane si calculatorul de la instrumentele de bord si cablajul catre calculatorul motorului. Cred ca este foarte dificil sau imposibil de montat ulterior, iar o improvizatie nu cred ca merita.Daca totusi crezi ca este important, atunci am sa ma uit pe schemele electrice sa vedem ce modificari presupune adaptarea unui tempomat.De obicei nu lipseste numai comutatotul, nu exista nici cablajul, acesta este dedicat pentru fiecare varianta de echipare a masinii.Nu mi se pare un" must have",in Ro. nu-l poti folosi decat pe distante scurte,si nu aduce nici o economie de benzina,testat de mini pe autostrada A2.Acolo unde autostrada este goala si dreapta, ex. Ungaria, ar fi ceva, dar in rest parerea mea este ca nu merita.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power