adrian scrie:Cred ca stii ca, chestia asta este un drum cu sens unic,nu te mai poti intoarce.Dupa tot felul de prelungiri si adaugiri la elementele de caroserie, masina nu va mai putea sa arate niciodata ca cea originala,cum crezi ca se pot scoate tot felul de adaosuri facute din fibra la elemente din plastic?Niciodata elementele modificate nu vor mai putea sa arate la fel ca atunci cand au fost noi.Dupa o vreme te vei plictisi si vei dori un alt look,s.a.m.d.Cand vei dori sa vinzi masina s-ar putea ca ceea ce tie ti se pare frumos sa fie apreciat ca oribil de un potential cumparator, si sa pierzi multi bani la vanzare.Imi este greu sa cred ca simtul artistic al baietilor din Ovidiu, depaseste creatia unor designeri condusi de celebrul Adrian van Hooydonk.
Sa nu mai zic ca n-am auzit de un tunel aerodinamic in Ovidiu.
Desigur O.K. cu jantele, capace oglinzi , accesorii care pot fi aduse f. usor la starea originala.
Raspund cu aliniat ca sa fie mai usor de urmarit:
Refacerea nu va fi usoara dar daca e necesara se face (chit ca iau unele noi).
Masina nu o folosesc, modific, conduc cu gandul ca o vand. Pana una alta ma bucur de ea cum vreau fara sa stau cu sabia vanzarii deasupra capului

Trebuie sa ai incredere in simtul meu estetic (nu artistic) - eu iau deciziile si daca trece de mine atunci e in regula. Deci de mine trebuie sa te iei nu de baietii de la Ovidiu. Plus ca modificarile sunt intr-o limita bine calculata si de bun simt.
Designul actual al pragurilor este sub cel al variante JCW - designul masinii ala este (asa a fost sa fie) si de acolo au inceput sa mai scoata din el pentru variantele inferioare (ca a mea). Nu vreau kit de JCW pentru ca nu am motorul ca atare.
Iti respect parerea si o inteleg.