Pagina 1 din 2
Re: probleme clima r50
Scris: Vin Apr 26, 2013 10:22 am
de adrian
Ventilatorul are doua trepte.Cum intra ele,mica sau mare este decis de calculatorul motorului functie de senzorul temperatura lichid racire motor si functie de informatiile pe care le primeste de la -AC refrigerant pressure sensor.Deci probabil ca problema este ori senzorul de presiune din instalatia de climatizare sau umplere proasta sau functionare defectuoasa a instalatiei.Normal trebuia sa faca pe termometru bagat pe o gura de aerisire in jur de 6-gr.C
Re: probleme clima r50
Scris: Vin Apr 26, 2013 12:11 pm
de adrian
Sigur ca este un modul,cel care face treptele de turatie,comanda tot din calculator vine,ECU este master,modulul este *slave*.
Re: probleme clima r50
Scris: Vin Apr 26, 2013 12:59 pm
de io's
ventilatorul ( la mine) nu are 2 trepte, AC merge perfect, nu am avut masina pana acum sa bage atat de rece (atunci cand afara e canicula)
electroventilatorul functioneaza exact cum ai descris in primul post
porneste dupa 15-20 secunde la maxim si dupa 5-10 secunde se opreste si tot asa
adica merge intermitent
pe canicula (+ 35℃) merge incontinuu
Re: probleme clima r50
Scris: Vin Apr 26, 2013 1:34 pm
de io's
pana sa schimbi filtrul ala (pe care eu nu l-am schimbat la nicio masina si la toate functiona AC bine

) fugi la un centru de verificat/umplut instalatii cu freon. nu cred sa te coste mai mult de 150 lei.
eu cand am luat masina (2010) AC nu functiona bine, am reumplut instalatia si nu mai am probleme, merge P E R F E C T
verifica / schimba si filtru de polen daca nu ai umblat curand la el.
http://www.pelicanparts.com/techarticle ... cement.htm
Re: probleme clima r50
Scris: Vin Apr 26, 2013 2:08 pm
de io's
la treaba asta cu baia nu stiu ce sa-ti raspund, cel mai bine fugi la un service specializat

Re: probleme clima r50
Scris: Vin Apr 26, 2013 3:57 pm
de adrian
just mini scrie:am fost , am avut o conducta sparta , am rezolvat problema dar baieti de la ac au spus ca este periculos sa desfaca acel filtru , la 1 din 3 se duce filetul si nu prea vreau sa risc, deocamdata nu este chiar asa infundat , anul asta mai merge dar la anu sigur umblu la filtru,,,si dupa noroc, ori se duce si iau radiator nou ori se schimba si toata lumea este fericita

este bine ca nu am probleme cu electroventilatorul ! , mai am o problema ! anul trecut am schimbat garnitura de la baia de ulei pt ca era baia plina de ulei si pe urma nu a mai curs o perioada, acum iar curge , nu rau dar este aiurea ! am luat garnitura de la reprezentanta ! ce naiba sa ii fac ? nu curge rau dar este enervant cand sti ca ai schimbat , nu a mai curs si acum curge iar

ce sa ii fac ? sa o sudez de bloc ?

) sa ii pun doua garnituri ? sau este defect de fabricatie ! sau sa ii mai dau o strangere , o fi ca la chiuloasa !

)) fac si eu haz de necaz

Baia de ulei curge din 2 motive-a fost demontata si montata gresit garnitura, mai exact nu s-a respectat ordinea de demontare si montare a suruburilor si cuplul de strangere a suruburilor.
Suruburile de M8 se strang cu 31Nm.Ai vazut un mecanic de service cu cheia dinamometrica in mana sub masina urcata pe elevator??Nu cred.Unii mai nimeresc "din mana"o strangere buna altii nu.Tu ai fost la astia care nu au nimerit.Ai poza cu ordinea de strangere.
Re: probleme clima r50
Scris: Vin Apr 26, 2013 4:37 pm
de io's
spor la treaba !

Re: probleme clima r50
Scris: Vin Apr 26, 2013 5:02 pm
de adrian
Vezi in ce plaje de cuplu lucreaza cheia ta dinamometrica,trebuie sa poti sa strangi la 31Nm,aprox,3kg forta.
Re: probleme clima r50
Scris: Joi Mai 02, 2013 8:46 am
de Specter
azi cand am dat drumul la clima la R53 a inceput sa fasaie ceva din bord parca scapa aer un cauciuc...si nici nu prea mai baga rece...oare nu mai am freon?
se aude asa doar cu ac on...normal doar cu ventilatie merge bine...
Re: probleme clima r50
Scris: Joi Mai 02, 2013 10:01 am
de Sharpe
asa trebuie sa se auda ....un fisiit fin .....care se aude repetat ca o respiratie de plamani