sunet la relanti pana apas ambreiajul
sunet la relanti pana apas ambreiajul
problema sta in felul urmator:
cand masina e in neutru si ambreiajul nu e apasat scoate un sunet ca de diesel.
cand apas ambreiajul totul e ok, suna normal.
sunetul se aude si in timpul mersului.
de la ce poate fi?
mini one 2002
cand masina e in neutru si ambreiajul nu e apasat scoate un sunet ca de diesel.
cand apas ambreiajul totul e ok, suna normal.
sunetul se aude si in timpul mersului.
de la ce poate fi?
mini one 2002
Re: sunet la relanti pana apas ambreiajul
Arcurile de la disc joaca in carcasa discului.Daca nu ai mai umblat la ambreiaj,inlocuieste kitul complet,disc,placa presiune,rulment.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: sunet la relanti pana apas ambreiajul
eu ma speriasem ca e de la cutie
ms mult de raspuns

ms mult de raspuns
Re: sunet la relanti pana apas ambreiajul
Oricum nu te relaxa prea tare,posibil 10% sanse sa fie si din cutie.Dar cel mai probabil ambreiajul.siloth scrie:eu ma speriasem ca e de la cutie![]()
ms mult de raspuns
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: sunet la relanti pana apas ambreiajul
daca zgomotul din ar fi din cutie ar trebui sa fie invers, cand nu e apasat ambreiajul se aude, cand e apasat tace 
eu cred ca rulemtul e pe duca si freaca in "soarele" de la placa.

eu cred ca rulemtul e pe duca si freaca in "soarele" de la placa.
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
ACS C30 - gone
D22 for sale https://www.olx.ro/oferta/nissan-np300- ... cbr5b.html
Chevy Colorado V6 LT

ACS C30 - gone
D22 for sale https://www.olx.ro/oferta/nissan-np300- ... cbr5b.html
Chevy Colorado V6 LT

Re: sunet la relanti pana apas ambreiajul
dar de obicei ce pica in cutie prima oara?
Re: sunet la relanti pana apas ambreiajul
Din experienta, daca cutia a fost manevrata omeneste, se defecteaza din doua cauze:1. lipsa de ulei-dauna totala, cand s-a defectat este f. greu de reparat, rulmentii sunt terminati, carcasele exterioare ale rulmentilor se rotesc in locas,inele de sincronizare distruse, inele de franare gripate-inlocuire cutie de obicei.siloth scrie:dar de obicei ce pica in cutie prima oara?
2.Uzura rulmentilor dupa rulaje de peste 350.000km.primii cedeaza cei cu ace,si de obicei acele ace care scapa in cutie avariaza pinioane, sincroane etc.
In ambele cazuri reparatia este f. scumpa sau nu merita facuta si solutia este o cutie second hand cu garantie.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
- ToyCooper82
- Moderator
- Mesaje: 1741
- Membru din: Mar Dec 15, 2009 4:34 pm
- Localitate: Timisoara
- Contact:
Re: sunet la relanti pana apas ambreiajul
adrian aici contrazic...prima oara am primit diagnoza cutie (total shaden) cost pe deviz o suta si ceva de milioane...aia venea undeva la aprox 2500e...reparat cum zice BMW service... dupa 10.000km am auzit aceeasi greierasi ...tra la la, sti povestea...am dus TOY-ul intr-un service mai neoficial BMW dar oficial RACING, TUNING bla bla bla... dat jos si pus sus motor+cutie, reparat rulmentii, ulei cutie nou, etansare silicon etc etc; cost total 1800ron (TOY-ul de atunci a participat si la probe de indemanare si merge foarte bine)
PS: du-o la timp la un mecanic in care ai incredere ca in TATA si MAMA si se poate remedia problema cutiei inainte sa gripezi pinioanele si tot ce mai e in interior!
PS: du-o la timp la un mecanic in care ai incredere ca in TATA si MAMA si se poate remedia problema cutiei inainte sa gripezi pinioanele si tot ce mai e in interior!
MINI Cooper R50,
S exterior
S exterior
- ToyCooper82
- Moderator
- Mesaje: 1741
- Membru din: Mar Dec 15, 2009 4:34 pm
- Localitate: Timisoara
- Contact:
Re: sunet la relanti pana apas ambreiajul
PS2: OFFTOPIC...stergatoarele BOSCH (primite de la MMD) sunt extraordinare! nu credeam ca sunt asa de bune, Thanks 

MINI Cooper R50,
S exterior
S exterior
Re: sunet la relanti pana apas ambreiajul
O cutie Midland full reconditionata in UK costa 350 Lire,deci cam 1700Ron,si in varianta in care in afara de rulmenti trebuiesc schimbate inele de sincronizare, de franare,mansoane,etc., este de preferat sa cumperi una gata facuta de profesionisti.Reglajul angrenajului coroana-pinion atac dupa schimbarea rulmentilor este o treaba de profesionisti,crede-ma,98% din mecanici nu stiu exact cu ce se mananca asta,trebuie sa-i gasesti pe cei care fac parte din categoria 2%.ToyCooper82 scrie:adrian aici contrazic...prima oara am primit diagnoza cutie (total shaden) cost pe deviz o suta si ceva de milioane...aia venea undeva la aprox 2500e...reparat cum zice BMW service... dupa 10.000km am auzit aceeasi greierasi ...tra la la, sti povestea...am dus TOY-ul intr-un service mai neoficial BMW dar oficial RACING, TUNING bla bla bla... dat jos si pus sus motor+cutie, reparat rulmentii, ulei cutie nou, etansare silicon etc etc; cost total 1800ron (TOY-ul de atunci a participat si la probe de indemanare si merge foarte bine)
PS: du-o la timp la un mecanic in care ai incredere ca in TATA si MAMA si se poate remedia problema cutiei inainte sa gripezi pinioanele si tot ce mai e in interior!
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power