Pagina 1 din 2
sunet la relanti pana apas ambreiajul
Scris: Mie Iun 05, 2013 10:54 am
de siloth
problema sta in felul urmator:
cand masina e in neutru si ambreiajul nu e apasat scoate un sunet ca de diesel.
cand apas ambreiajul totul e ok, suna normal.
sunetul se aude si in timpul mersului.
de la ce poate fi?
mini one 2002
Re: sunet la relanti pana apas ambreiajul
Scris: Mie Iun 05, 2013 11:11 am
de adrian
Arcurile de la disc joaca in carcasa discului.Daca nu ai mai umblat la ambreiaj,inlocuieste kitul complet,disc,placa presiune,rulment.
Re: sunet la relanti pana apas ambreiajul
Scris: Mie Iun 05, 2013 11:45 am
de siloth
eu ma speriasem ca e de la cutie
ms mult de raspuns
Re: sunet la relanti pana apas ambreiajul
Scris: Mie Iun 05, 2013 12:30 pm
de adrian
siloth scrie:eu ma speriasem ca e de la cutie
ms mult de raspuns
Oricum nu te relaxa prea tare,posibil 10% sanse sa fie si din cutie.Dar cel mai probabil ambreiajul.
Re: sunet la relanti pana apas ambreiajul
Scris: Mie Iun 05, 2013 2:58 pm
de io's
daca zgomotul din ar fi din cutie ar trebui sa fie invers, cand nu e apasat ambreiajul se aude, cand e apasat tace
eu cred ca rulemtul e pe duca si freaca in "soarele" de la placa.
Re: sunet la relanti pana apas ambreiajul
Scris: Sâm Iun 08, 2013 10:15 am
de siloth
dar de obicei ce pica in cutie prima oara?
Re: sunet la relanti pana apas ambreiajul
Scris: Sâm Iun 08, 2013 12:37 pm
de adrian
siloth scrie:dar de obicei ce pica in cutie prima oara?
Din experienta, daca cutia a fost manevrata omeneste, se defecteaza din doua cauze
:1. lipsa de ulei-dauna totala, cand s-a defectat este f. greu de reparat, rulmentii sunt terminati, carcasele exterioare ale rulmentilor se rotesc in locas,inele de sincronizare distruse, inele de franare gripate-inlocuire cutie de obicei.
2.
Uzura rulmentilor dupa rulaje de peste 350.000km.primii cedeaza cei cu ace,si de obicei acele ace care scapa in cutie avariaza pinioane, sincroane etc.
In ambele cazuri reparatia este f. scumpa sau nu merita facuta si solutia este o cutie second hand cu garantie.
Re: sunet la relanti pana apas ambreiajul
Scris: Dum Iul 14, 2013 10:50 pm
de ToyCooper82
adrian aici contrazic...prima oara am primit diagnoza cutie (total shaden) cost pe deviz o suta si ceva de milioane...aia venea undeva la aprox 2500e...reparat cum zice BMW service... dupa 10.000km am auzit aceeasi greierasi ...tra la la, sti povestea...am dus TOY-ul intr-un service mai neoficial BMW dar oficial RACING, TUNING bla bla bla... dat jos si pus sus motor+cutie, reparat rulmentii, ulei cutie nou, etansare silicon etc etc; cost total 1800ron (TOY-ul de atunci a participat si la probe de indemanare si merge foarte bine)
PS: du-o la timp la un mecanic in care ai incredere ca in TATA si MAMA si se poate remedia problema cutiei inainte sa gripezi pinioanele si tot ce mai e in interior!
Re: sunet la relanti pana apas ambreiajul
Scris: Dum Iul 14, 2013 10:52 pm
de ToyCooper82
PS2:
OFFTOPIC...stergatoarele BOSCH (primite de la MMD) sunt extraordinare! nu credeam ca sunt asa de bune, Thanks

Re: sunet la relanti pana apas ambreiajul
Scris: Lun Iul 15, 2013 11:59 am
de adrian
ToyCooper82 scrie:adrian aici contrazic...prima oara am primit diagnoza cutie (total shaden) cost pe deviz o suta si ceva de milioane...aia venea undeva la aprox 2500e...reparat cum zice BMW service... dupa 10.000km am auzit aceeasi greierasi ...tra la la, sti povestea...am dus TOY-ul intr-un service mai neoficial BMW dar oficial RACING, TUNING bla bla bla... dat jos si pus sus motor+cutie, reparat rulmentii, ulei cutie nou, etansare silicon etc etc; cost total 1800ron (TOY-ul de atunci a participat si la probe de indemanare si merge foarte bine)
PS: du-o la timp la un mecanic in care ai incredere ca in TATA si MAMA si se poate remedia problema cutiei inainte sa gripezi pinioanele si tot ce mai e in interior!
O cutie Midland full reconditionata in UK costa 350 Lire,deci cam 1700Ron,si in varianta in care in afara de rulmenti trebuiesc schimbate inele de sincronizare, de franare,mansoane,etc., este de preferat sa cumperi una gata facuta de profesionisti.Reglajul angrenajului coroana-pinion atac dupa schimbarea rulmentilor este o treaba de profesionisti,crede-ma,98% din mecanici nu stiu exact cu ce se mananca asta,trebuie sa-i gasesti pe cei care fac parte din categoria 2%.