Eu am montat la masina mea (R50),partea mecanica nu este complicata,ai nevoie doar de un cleste pentru pop nituri.Cu partea electrica este ceva de lucru pentru ca proiectoarele originale se livreaza cu instalatia electrica aferenta, ceea ce inseamna cablaj,releu protectie, buton actionare.Trebuia sa aduci instalatia electrica in interioar,sa gasesti locurile de conectare,sa faci loc butonului de actioanare.Cel mai important este sa te asiguri ca nu va intra apa in interior pe langa cablaj(se trece printr-o "palnie" de cauciuc dinspre motor catre interior pe partea stanga a masinii).Desi parea etans eu am mai adaugat si niste silicon negru pentru etansare.Daca nu ai mai facut niciodata miscare de genul asta, du-te la un electrician auto,daca ai ceva abilitati poti s-o faci singur,dureaza intre o ora si doua ore.Din pacate la mine conectarea releului de protectie nu a avut scchema de legaturi,nu este un simplu releu cu 4 terminale, avea cred 7 pini,pentru ca butonul on/off este de genul "one touch",si a trebuit sa caut logica releului.Dupa conectare butonul de actionare este luminat o data cu aprinderea luminilor de pozitie sau de drum.Initial am folosit becuri H3 de 55W, dar de 3 luni le-am schimbat cu becuri H3 de 100W,releul tine fara probleme si oricum nu le folosesc decat timp scurt,in general pentru "nesimtiti".
Iarna sunt bune de incalzit mainile,emana foarte multa caldura langa dispersor.
