Problema pompa benzina

Avatar utilizator
SpOOk
Viteza 6
Mesaje: 518
Membru din: Lun Ian 09, 2012 10:12 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Problema pompa benzina

Mesaj de SpOOk »

Salutare
De cand am achizitionat masina am o problema recurenta pentru care inca nu am identificat sursa.
In acceleratie sustinuta, motorul nu urca liniar in ture. Pe la 3-4k are un moment in care imi taie alimentarea. Ca sa ma exprim mai plastic, se balbaie, parca are momente cand nu intra destul combustibil in camera de ardere. Este foarte asemanator cu momentul cand intra controlul tractiunii, insa nu este vorba despre asta.

Prima oara a devenit mai notabila inintea intalnirii de anul trecut. I-am povestit lui Adrian despre ea si a fost foarte dragut sa-mi reseteze clapeta de acceleratie, insa a avut efect doar pe moment (poate si placebo).
Prima banuiala a fost la injectoare, le-am verificat la tester, curatat, sunt in perfecta stare de functionare.
Apoi am schimbat filtrul de benzina, nici o diferenta.
Apoi mi-am restaurat motorul. In urma acestei operatiunii, motorul ruleaza foarte bine, insa problema persista.
Nu am observat nici un sablon, sau legatura cu temperatura exterioara/tipul de combustibil/stilul de condus. I-am monitorizat temperatura constant si sta in parametrii normali, nu pare a fi un sistem de protectie care intervine. Bujiile sunt curate, uleiul schimbat mereu la timp, Castrol Magnatec 0W30 (de cand am refacut motorul nu a mai consumat un strop), toate filtrele schimbate la timp.

Am inceput sa suspectez pompa de benzina (care nu-mi pare a face nici un zgomot ciudat), sau o valva, ceva de aerisire in rezervor.
Am un adaptor OBDII bluetooth cu care monitorizam temperatura motorului cand aveam problemele cu vasul de expansiune si la o scanare de erori, astazi, mi-a apart eroarea: [P2270] O2
Sensor signal stuck lean, bank 1, sensor 2.

The causes for this DTC may include:
Exhaust leak near O2 sensor
Contaminated or failed HO2S2 (Sensor 2)
HO2S2 wiring/circuit problem
Loose installation of HO2S2
Fuel pressure incorrect
Faulty fuel injector
Engine coolant leak
Faulty purge solenoid valve
PCM has failed - http://www.obd-codes.com/p2270

Ma gandesc sa ma duc undeva cu un tester profi, sa fac o diagnoza. Incerc sa identific problema inainte sa o duc intr-un service, pentru ca nu mai exista mecanici care sa-si puna mintea la contributie, singurul lor rol e de inlocuitori de piese aleatorii pana dispare problema.
Daca aveti idei, sau ma puteti indrepta catre cineva pentru diagnoza v-as fi recunoscator. Help please :(
EX MINI Cooper S R53 - 2004
Actual Mazda 3 Skyactive X 2.0 NA | Husqvarna Svartpilen
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Problema pompa benzina

Mesaj de adrian »

Pompa de benzina nu o poti diagnostica pentru ca nu exista pe masina sensor presiune benzina in rampa.Presiunea de benzina ar trebui sa fie in jur de 3,5Bar(plus sau minus 0,5Bar)Daca pompa este buna buna.Daca nu , trebuie pompa schimbata.Singura posibilitate sa o masori este sa montezi undeva pe traseu un manometru.Daca nu macar "ochiometric"scoate furtunul de intrare in rampa si pune contactul.Ar trebui sa vina ceva presiune pe acolo, s-o poti astupa cu un deget, dar sa simti ca te impinge bine.Daca se astupa usor cu degetul, atunci nu ai presiune.
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Avatar utilizator
Sharpe
Veteran
Mesaje: 2194
Membru din: Sâm Iul 11, 2009 10:17 am
Localitate: Bucuresti

Re: Problema pompa benzina

Mesaj de Sharpe »

eu nu cred ca e de vina pompa de benzina ,nu are nici un sens sa probezi presiunea in felul care a spus Adrian ,cred ca nici nu poti
tester profi saptamana viitoare de luni incepand cu ora 12
.......ghost...
Avatar utilizator
SpOOk
Viteza 6
Mesaje: 518
Membru din: Lun Ian 09, 2012 10:12 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Problema pompa benzina

Mesaj de SpOOk »

Multumesc de raspunsuri. E intr-adevar o idee buna cu presiunea, macar ca prim indiciu.
Sa incerc sa ma duc cu ea la Bavaria/BMW Filaret? Ce parametrii putem urmari? Imi imaginez ca cei din service imi vor face o diagnoza si imi vor da toate informatiile, sau doar daca apare vreo eroare?
Oare sa fie de la supercharger, sa nu faca presiune? Eu l-am demontat si inspectat, rulentii sunt buni, lobii la fel, rotile dintate care cedeaza primele le-am refacut si sunt ok. Am inlocut si bypass valve-ul care are simptome asemanatoare cu ce am patit eu cand cedeaza arcul.
E schimbata si bobina de inductie, impreuna cu fise.
Imi place ca ma provoaca sa gandesc masina asta, dar devine sacaitoare cateodata.
EX MINI Cooper S R53 - 2004
Actual Mazda 3 Skyactive X 2.0 NA | Husqvarna Svartpilen
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Problema pompa benzina

Mesaj de adrian »

Din pacate ai facut diagnoza cu un tester universal probabil,daca testerul ar fi fost dedicat BMW,chiar si interfata ieftina INPA,ai fi avut date suplimentare legate de aparitia codului de eroare,respectiv turatia motorului,lucru f.important.Oricum indica clar un amestec sarac,deci lipsa benzina in amestec,si daca restul componentelor au fost schimbate,probabil pompa de benzina nu face destula presiune.Cantitatea de benzina injectata este direct proportionala cu presiunea din rampa injectoarelor.
Anul asta am avut 3 masini cu aceleasi simptome,toate cu pompa de benzina defecta,din pacate nici una nu era MINI.
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Avatar utilizator
SpOOk
Viteza 6
Mesaje: 518
Membru din: Lun Ian 09, 2012 10:12 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Problema pompa benzina

Mesaj de SpOOk »

Da, asa e, cu un tester universal am facut diagnoza. Acum vine intrebarea: daca tot e sa schimb pompa, merita sa ma gandesc la un upgrade? Mentionez ca in viitorul apropiat nu intentionez sa o fac masina de curse. O fulie micsorata la supercharger, intercoler marit, eventual injectoare cu capacitate mai mare, dupa ce isi vor da duhul acestea. Deci deocamdata nu se justifica, dar poate pe termen lung, cine stie.
Am gasit asa ceva: http://www.greeneperformance.com/products/fuel-pump - arata interesant, nu am gasit reviewuri inca, si ca pret voi iesi cu 2-300 Ron mai mult ca una OM, mai mult din cauza transportului.
Ce parere ai Adrian?
EX MINI Cooper S R53 - 2004
Actual Mazda 3 Skyactive X 2.0 NA | Husqvarna Svartpilen
Avatar utilizator
SpOOk
Viteza 6
Mesaje: 518
Membru din: Lun Ian 09, 2012 10:12 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Problema pompa benzina

Mesaj de SpOOk »

Sharpe scrie:eu nu cred ca e de vina pompa de benzina ,nu are nici un sens sa probezi presiunea in felul care a spus Adrian ,cred ca nici nu poti
tester profi saptamana viitoare de luni incepand cu ora 12
Dar ai vreo idee Sharpe? Ca eu mi-am tot stors creierii si ar fi binevenite opinii
EX MINI Cooper S R53 - 2004
Actual Mazda 3 Skyactive X 2.0 NA | Husqvarna Svartpilen
Avatar utilizator
Sharpe
Veteran
Mesaje: 2194
Membru din: Sâm Iul 11, 2009 10:17 am
Localitate: Bucuresti

Re: Problema pompa benzina

Mesaj de Sharpe »

complicat......eu unul as vizita toate service-urile cu tester profi sau dedicat BMW....am avut o prb asemanatoare acu ceva ani si asta am facut , as incepe cu BMW Filaret
.......ghost...
Avatar utilizator
SpOOk
Viteza 6
Mesaje: 518
Membru din: Lun Ian 09, 2012 10:12 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Problema pompa benzina

Mesaj de SpOOk »

Pai si nu impartasesti cu noi problema si rezolvarea?
EX MINI Cooper S R53 - 2004
Actual Mazda 3 Skyactive X 2.0 NA | Husqvarna Svartpilen
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Problema pompa benzina

Mesaj de adrian »

SpOOk scrie:Da, asa e, cu un tester universal am facut diagnoza. Acum vine intrebarea: daca tot e sa schimb pompa, merita sa ma gandesc la un upgrade? Mentionez ca in viitorul apropiat nu intentionez sa o fac masina de curse. O fulie micsorata la supercharger, intercoler marit, eventual injectoare cu capacitate mai mare, dupa ce isi vor da duhul acestea. Deci deocamdata nu se justifica, dar poate pe termen lung, cine stie.
Am gasit asa ceva: http://www.greeneperformance.com/products/fuel-pump - arata interesant, nu am gasit reviewuri inca, si ca pret voi iesi cu 2-300 Ron mai mult ca una OM, mai mult din cauza transportului.
Ce parere ai Adrian?
Pompa de benzina stock face fata la 280-300HP .Majoritatea intercoolerelor prezentate pe net ca upgrade la cel stock nu aduc nici un castig real, doar un gol mare in buget.Sigura varianta cat de cat castigatoare este cel racit cu apa, dar este mult prea scump si nu se merita.
Treaba sta cam asa:
1.In jur de 200HP-Modificari HW -filtru aer sport, fulie micsorata 17%
Modificari sw-resoftare ECU
2.In jur de 220HP-HW-filtru sport, fulie micsorata 17%-injectoare 380cc, evacuare sport.
Modificare sw-resoftare ECU
3.In jur de 240HP-Mod. HW-filtru sport, fulie 17%,sau 19%, injectoare 440cc sau 550cc, bujii mai reci, evacuare fara catalizator.
Mod sw-resoftare ECU custom, obligatoriu cu ceas AFR ,Testare Dyno

4.Peste 240HP-Mod. HW.-filtru aer sport,fulie 17% sau 19%, injectoare 550cc, chiulasa portata, evacuare fara Cat,water cooled intercooler,Newman Camshaft,bujii mai reci, Sprintex Supercharger-si lista poate continua in functie de targetul tau de putere.
Mod.sw-resoftare ECU custom, obligatoriu cu ceas AFR , testare Dyno.
Bugetul pentru fiecare varianta poti sa-l faci singur, nu e mare lucru.
Trebuie sa mentionez ca modificarea softului pentru injectoare marite este ceva mai delicat, se pare ca nici o firma de tuning din Ro. nu stie sa faca asta pe R53.Eu am lucrat pentru toate cele 4 variante,pot sa zic ca am obtinut rezultate bune.Daca te hotarasti la varianta 1 sau 2, chiar 3, te pot ajuta cu resoftarea ECU, acolo stiu tot ce trebuie facut inclusiv pentru injectoare marite.
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Scrie răspuns