De cand am achizitionat masina am o problema recurenta pentru care inca nu am identificat sursa.
In acceleratie sustinuta, motorul nu urca liniar in ture. Pe la 3-4k are un moment in care imi taie alimentarea. Ca sa ma exprim mai plastic, se balbaie, parca are momente cand nu intra destul combustibil in camera de ardere. Este foarte asemanator cu momentul cand intra controlul tractiunii, insa nu este vorba despre asta.
Prima oara a devenit mai notabila inintea intalnirii de anul trecut. I-am povestit lui Adrian despre ea si a fost foarte dragut sa-mi reseteze clapeta de acceleratie, insa a avut efect doar pe moment (poate si placebo).
Prima banuiala a fost la injectoare, le-am verificat la tester, curatat, sunt in perfecta stare de functionare.
Apoi am schimbat filtrul de benzina, nici o diferenta.
Apoi mi-am restaurat motorul. In urma acestei operatiunii, motorul ruleaza foarte bine, insa problema persista.
Nu am observat nici un sablon, sau legatura cu temperatura exterioara/tipul de combustibil/stilul de condus. I-am monitorizat temperatura constant si sta in parametrii normali, nu pare a fi un sistem de protectie care intervine. Bujiile sunt curate, uleiul schimbat mereu la timp, Castrol Magnatec 0W30 (de cand am refacut motorul nu a mai consumat un strop), toate filtrele schimbate la timp.
Am inceput sa suspectez pompa de benzina (care nu-mi pare a face nici un zgomot ciudat), sau o valva, ceva de aerisire in rezervor.
Am un adaptor OBDII bluetooth cu care monitorizam temperatura motorului cand aveam problemele cu vasul de expansiune si la o scanare de erori, astazi, mi-a apart eroarea: [P2270] O2
Sensor signal stuck lean, bank 1, sensor 2.
The causes for this DTC may include:
Exhaust leak near O2 sensor
Contaminated or failed HO2S2 (Sensor 2)
HO2S2 wiring/circuit problem
Loose installation of HO2S2
Fuel pressure incorrect
Faulty fuel injector
Engine coolant leak
Faulty purge solenoid valve
PCM has failed - http://www.obd-codes.com/p2270
Ma gandesc sa ma duc undeva cu un tester profi, sa fac o diagnoza. Incerc sa identific problema inainte sa o duc intr-un service, pentru ca nu mai exista mecanici care sa-si puna mintea la contributie, singurul lor rol e de inlocuitori de piese aleatorii pana dispare problema.
Daca aveti idei, sau ma puteti indrepta catre cineva pentru diagnoza v-as fi recunoscator. Help please
