Gasesti la strungar.Dar fii atent, vine in curand legea cu depasirea latimii originale a masinii, mai exact , roata nu are voie sa depaseasca marginea aripii in plan vertical, si atunci iti ridica talonul.Legea este deja in vigoare in Austria , Germania, Cehia, Slovenia, Franta si alte cateva tari din EU.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nu o sa iasa in exerior, si flansele nu ma intereseaza sa fie late, daca se poate de 10mm ar fi ideal si jantele au et 20 (cu inca 10, se incadreaza bine) si jantele au latime 7J
--------------------------------
TM 01 TZL -> Mini One R50
pai fa si tu un calcul, ca au facut matematica la scoala, cum faci sa bagi intr-o flansa de 10mm piulita cu capul ei conic, ca sa poti prinde peste ea alta janta in alte gauri?
e putin imposibil... grosimea o sa fie undeva spre 25-30mm
apoi vezi daca se poate imparti un cerc de 100mm in 4, suprapus cu unul de 120mm impartit in 5, astfel incat sa nu se suprapuna gaurile, tinand cont de diametrul cheii de roti care trebuie sa intre pe capul surubului, si tinand cont ca acolo unde vor prinde suruburile noi (cele 5) trebuie sa existe si ceva "carne" pentru rezistenta prinderii rotii.
daca se poate asta, iti face orice strungar flanse.
ia d'aici ca sa nu te mai chinui cu creionul si compasul, ca poate n-ai facut geometrie descriptiva la scoala.
deci, dupa cum se vede in schita, o sa fie usor imposibil sa potrivesti cele 5 gauri intercalat cu cele 4, din pacate.
diferenta de raza trebuie sa fie mai mare sau sa faci adaptare de la 4 la 4 pe raze diferite.
daca vrei neaparat jante cu 5 gauri trebuie sa umbli la macanica serios, sa schimbi fuzete, etc..., adica sa iei toata "mecanica" de pe masina aia cu 5 gauri sa o adaptezi la MINI.
pai de ce?! am trecut prin asta cu broasca, cand am trecut de la 5xcatdracuaveabroasca la 4x100, si am reusit sa le fac, le-am potrivit
incerc sa il potolesc pe taitzel (si pe toyu) cu visele lor de bbs pe MINI cu bani putini
Cristi, flansele de 10 se prind in suruburi "clasice" alea cu capul plat, nu in prezoane,iar din flanse ies niste bolturi care intra in gaurile jantei si prinderea se face prin piulita. DEZAVANTAJUL ca nu este antifurt.... ceea ce ma cam deranjaza
--------------------------------
TM 01 TZL -> Mini One R50
pai daca te uiti atent in primele cateva secunde, e rezolvata fix problema ca se suprapun gaurile cu o piesa speciala, pe care sper sa ti-o poata face cineva pe aici, daca nu, ramane sa le cumperi de afara de unde le-a luat si ala din clip. e vorba mai mult de rezistenta materialelor decat de realizarea fizica.
dar grosimea flansei se vede evident ca e mai mare de 10mm, pentru ca in 10mm nu ar putea prinde si acea piesa speciala, si surubul/prezonul nou. e mai greu sa-ti explic in scris.
si e irelevant cum se prind jantele, in suruburi sau prezoane, gaura in care intra ambele e aceeasi, cu acelasi filet.