Salut ,
Am primit aseara : Electric steering wheel lock faulty .
Dimineata am bagat cheia ,am pornit , am tras de volan mai tare dreapta , am scos cheia . A disparut eroarea si putut repornii masina .
Am citit ca una din cauze ar putea fi bateria pe moarte .
Am masurat-o: 11,82 V cu toti consumatorii opriti dar cu bornele conectate ,plus frigul de afara.
Exact cand porneste scade la 9,6 V.
Infromatiile pe net sunt contradictorii , ar trebuii schimbata bateria ?
Schimbare Baterie
Re: Schimbare Baterie
11.82V pentru o baterie este o tensiune scazuta.Ar trebui sa aibe minim 12.4V .Sfatul meu este sa schimbi bateria sau daca nu vrei, sa-i faci o reincarcare la ciclu lung de 24 ore.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power