Am un Mini One din 2006. In curând expira itp-ul și am dus-o la revizie. O folosesc mai rar și toată iarna a pornit ceas, fără nici o reținere la frigurile care au fost. La o săptămâna de la revizie (am mers mai devreme cu 2 săptămâni ca mecanicul la care merg e foarte aglomerat), am încercat sa o deschid și sa o pornesc și nimic. Doar cu cheia, manual am reușit doar usa de la șofer unde e încuietoarea sa o deschid. Am încercat sa deschid pe dinăuntru cealaltă usa și nu am reușit. Am pus cheia in contact și nu se aprindea nimic in bord, nici un zgomot de contact. Am chemat electricianul sa ii dea curent și a pornit-o imediat. A dus-o la atelier, iar următoarea zi, din nou aceeași problema. A mai verificat-o încă o zi și a găsit ca cd playerul nu se decupla de la consum, așa ca pana dimineața termina bateria ( bateria fiind Varta și o am de 1an jumătate). Am scos cd playerul, și nu mai descarca bateria. Pentru ca cd playerul e original, am căutat sa îl repar sau sa iau unul second ( unul nou la bavauto 2 391lei). Nu am găsit second, așa ca un prieten electronist a reușit sa îl facă sa i se taie curentul odată cu scoaterea contactului. In ziua in care am vrut sa ma duc la electrician sa monteze la loc cd playerul a apărut alta problema: când semnalizez, 1) nu pornește semnalizarea deloc, ori pornește cu o întârziere de cateva secunde bune și se oprește când vrea ea; 2) când o opresc din semnalizator, se oprește când vrea ea semnalizarea. Am observat ca atunci când face asta, scade intensitatea luminilor din bord pana nu se mai văd deloc. E ca și cum un contact se decuplează și cuplează la loc din cauza Mișcării mașinii.
Când am luat mașina, avea in torpedou un cablu care se lega la IPod. A mers o perioada, apoi am crezut ca oi fi tras mai tare de cablu și l-oi fi scos din bord. Când am pus la loc cd playerul cu pricina, înăuntru era o cutiuța ca un adaptor pt IPod. Se pare ca și el consuma când mașina era oprită așa ca am renunțat definitv la el cu părere de rău.
Ceea ce ma interesează acum e semnalizarea asta "rebela". A mai pățit cineva asta?
Probleme semnalizare
Re: Probleme semnalizare
Scaderea intensitatii luminii este ca ai scurt pe undeva sau lipsete masa, adu-ti aminte ce ai facut in ultimele interventi pe partea electrica la ea.
BTW CD-Playerul se inchide in momentul cand scoti cheia, inceara asta decupleaza de tot CDPlayerul si vezi daca mai ai probleme.
Eu am avut ceva de genul la o masina care facea tot ca pomul de craciun si era di cauza ca nu avea masa tripla pe spate pt ca a fost masina vopsita integral (deh CASCO)
BTW CD-Playerul se inchide in momentul cand scoti cheia, inceara asta decupleaza de tot CDPlayerul si vezi daca mai ai probleme.
Eu am avut ceva de genul la o masina care facea tot ca pomul de craciun si era di cauza ca nu avea masa tripla pe spate pt ca a fost masina vopsita integral (deh CASCO)
Drive safe and keep the wheels down
Re: Probleme semnalizare
verifica conectorii de la manetele de semnalizare, stergatoare, tot ce intra spre volan,
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: Probleme semnalizare
Salut!
Am avut si eu o problema asemanatoare, mi se consuma bateria in 2 zile. Problema a fost de la ceasul din mijloc, mai exact de la releul de semnalizare. L-am schimbat si nu mai am probleme.
Am avut si eu o problema asemanatoare, mi se consuma bateria in 2 zile. Problema a fost de la ceasul din mijloc, mai exact de la releul de semnalizare. L-am schimbat si nu mai am probleme.
Re: Probleme semnalizare
Am eu CD-Player, daca este vorba despre modelul R56 este 450 lei.