Cum se desfunda filtrul epurator din capacul de la motori

cosmins
Membru nou
Mesaje: 9
Membru din: Sâm Iun 03, 2017 6:08 am

Cum se desfunda filtrul epurator din capacul de la motori

Mesaj de cosmins »

Salut,

Am desfundat filtrul epurator din capac cu Peak, solutie puntru desfundat tevi. Am ales varianta pentru apa fierbinte :)).
Am zis: 'daca topeste grasimea de pe tevi, trebuie sa curete si uleiul uscat'.


Capacul are portiunea de deasupra lipita cu un adeziv. Eu am desfacut-o (fortat cu o surubelnita) dar NU ESTE necesar.

Bagati praf pentru desfundat tevi prin toate iesirile si uleiul uscat se curata.


Aveam infundata 100% iesirea din dreapta care duce la turbina. Compresorul nu a resit sa treaca dar Peak da.

Pentru detalii - PM sau email.


Multumesc,
Cosmin.
Fişiere ataşate
IMG_4143.JPG
IMG_4142.JPG
Avatar utilizator
Sharpe
Veteran
Mesaje: 2194
Membru din: Sâm Iul 11, 2009 10:17 am
Localitate: Bucuresti

Re: Cum se desfunda filtrul epurator din capacul de la motori

Mesaj de Sharpe »

daca insisti ....pana la urma se poate ....asta nu vor sa inteleaga mecanicii
sper sa si tina :!:
.......ghost...
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Cum se desfunda filtrul epurator din capacul de la motori

Mesaj de adrian »

Sharpe scrie:daca insisti ....pana la urma se poate ....asta nu vor sa inteleaga mecanicii
sper sa si tina :!:
Pai de ce crezi ca s-a infundat??ca asa vrea muschii lui???NU, NU ,NU,ci pentru ca motorul face "gaze"arde uleiul aiurea si probabil ca se va mai infunda.
Dar buna asta cu PIK-ul sau cum se numeste exact, merita si un Mister Musculo???? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
cosmins
Membru nou
Mesaje: 9
Membru din: Sâm Iun 03, 2017 6:08 am

Re: Cum se desfunda filtrul epurator din capacul de la motori

Mesaj de cosmins »

Salut,

'Ceva pute in Danemarca' sau cum era vorba.

Am bagat apa peste tot.
Am bagat furtunul prin orif de la turbina si a iesit apa pe la vacuum (in stanga). Asta este si directia aerului.

Am pus pe masina capacul (am asteptat sa se intareasca adezivul) si din nefericire tot vacuum face in motor. Deci nu trage aer prin dreapta(dinspre turbina) sa egaleze presiunea. Am suflat pe furtunul dinspre turbina si nu este infundat.
Mi-am epuizat ideile :((((((.
cosmins
Membru nou
Mesaje: 9
Membru din: Sâm Iun 03, 2017 6:08 am

Re: Cum se desfunda filtrul epurator din capacul de la motori

Mesaj de cosmins »

Se pare ca prima data nu s-a desfundat chiar bine.
Am mai bagat un Peak si totul este ok.
Se pare ca nu pot atasa filme.

Masina merge cool pentru prima oara de cand o am - 1 an.
Am descoperit problema cand am schimbat garnitura de chiuloasa.
Fişiere ataşate
IMG_4144.JPG
cosmins
Membru nou
Mesaje: 9
Membru din: Sâm Iun 03, 2017 6:08 am

Re: Cum se desfunda filtrul epurator din capacul de la motori

Mesaj de cosmins »

Filtrul este curat dar la iesirea spre turbina are o membrana care probabil ar trebui sa se blocheze cand se duc gaze din motor spre turbina. Eh, la mine sta pe pozitia in care nu permite aerului sa circule spre motor.
Poate avea vreun arc ceva si s-a rupt.
cosmins
Membru nou
Mesaje: 9
Membru din: Sâm Iun 03, 2017 6:08 am

Re: Cum se desfunda filtrul epurator din capacul de la motori

Mesaj de cosmins »

Intre iesirea spre turbina si iesirea spre admisie sunt 2 circuite. O clapeta rosie separa cele 2 circuite.
Un circuit sa zic direct intre cele 2 iesiri si un circuit pe sub capacul de deasupra, lipit cu adeziv. Circuitul corect este pe sub capac. Aerul din filtru practic intra pe deasupra motorului, se amesteca cu gazele din motor si sunt trase de admisie.
Eu desfundasem circuitul direct dar clapeta orienta aerul prin circuitul normal.
Am mai facut o incercare. Astept sa se intareasca adezivul si pornesc motorul :).

In capac nu sunt filtre sau alte nebunii. Doar doar niste canale daca pot sa le zic asa.
Avatar utilizator
SpOOk
Viteza 6
Mesaje: 518
Membru din: Lun Ian 09, 2012 10:12 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Cum se desfunda filtrul epurator din capacul de la motori

Mesaj de SpOOk »

Doamne ce complicaciuni :lol:
EX MINI Cooper S R53 - 2004
Actual Mazda 3 Skyactive X 2.0 NA | Husqvarna Svartpilen
cosmins
Membru nou
Mesaje: 9
Membru din: Sâm Iun 03, 2017 6:08 am

Re: Cum se desfunda filtrul epurator din capacul de la motori

Mesaj de cosmins »

Se pare ca merge foarte bine.
Are aer destul si nu se mai face vacuum sub capacul de la motor.

Acum nu vad vreun motiv sa nu mearga cel putin 50k km.
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Cum se desfunda filtrul epurator din capacul de la motori

Mesaj de adrian »

SpOOk scrie:Doamne ce complicaciuni :lol:
Asa este la unele "motori" :mrgreen: :mrgreen:
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Scrie răspuns