Pagina 1 din 2
Cum se desfunda filtrul epurator din capacul de la motori
Scris: Mar Iun 06, 2017 9:41 pm
de cosmins
Salut,
Am desfundat filtrul epurator din capac cu Peak, solutie puntru desfundat tevi. Am ales varianta pentru apa fierbinte

).
Am zis: 'daca topeste grasimea de pe tevi, trebuie sa curete si uleiul uscat'.
Capacul are portiunea de deasupra lipita cu un adeziv. Eu am desfacut-o (fortat cu o surubelnita) dar NU ESTE necesar.
Bagati praf pentru desfundat tevi prin toate iesirile si uleiul uscat se curata.
Aveam infundata 100% iesirea din dreapta care duce la turbina. Compresorul nu a resit sa treaca dar Peak da.
Pentru detalii - PM sau email.
Multumesc,
Cosmin.
Re: Cum se desfunda filtrul epurator din capacul de la motori
Scris: Mar Iun 06, 2017 10:18 pm
de Sharpe
daca insisti ....pana la urma se poate ....asta nu vor sa inteleaga mecanicii
sper sa si tina

Re: Cum se desfunda filtrul epurator din capacul de la motori
Scris: Mar Iun 06, 2017 10:35 pm
de adrian
Sharpe scrie:daca insisti ....pana la urma se poate ....asta nu vor sa inteleaga mecanicii
sper sa si tina

Pai de ce crezi ca s-a infundat??ca asa vrea muschii lui???NU, NU ,NU,ci pentru ca motorul face "gaze"arde uleiul aiurea si probabil ca se va mai infunda.
Dar buna asta cu PIK-ul sau cum se numeste exact, merita si un Mister Musculo????

Re: Cum se desfunda filtrul epurator din capacul de la motori
Scris: Mar Iun 06, 2017 10:45 pm
de cosmins
Salut,
'Ceva pute in Danemarca' sau cum era vorba.
Am bagat apa peste tot.
Am bagat furtunul prin orif de la turbina si a iesit apa pe la vacuum (in stanga). Asta este si directia aerului.
Am pus pe masina capacul (am asteptat sa se intareasca adezivul) si din nefericire tot vacuum face in motor. Deci nu trage aer prin dreapta(dinspre turbina) sa egaleze presiunea. Am suflat pe furtunul dinspre turbina si nu este infundat.
Mi-am epuizat ideile

(((((.
Re: Cum se desfunda filtrul epurator din capacul de la motori
Scris: Mie Iun 07, 2017 6:06 am
de cosmins
Se pare ca prima data nu s-a desfundat chiar bine.
Am mai bagat un Peak si totul este ok.
Se pare ca nu pot atasa filme.
Masina merge cool pentru prima oara de cand o am - 1 an.
Am descoperit problema cand am schimbat garnitura de chiuloasa.
Re: Cum se desfunda filtrul epurator din capacul de la motori
Scris: Mie Iun 07, 2017 11:34 pm
de cosmins
Filtrul este curat dar la iesirea spre turbina are o membrana care probabil ar trebui sa se blocheze cand se duc gaze din motor spre turbina. Eh, la mine sta pe pozitia in care nu permite aerului sa circule spre motor.
Poate avea vreun arc ceva si s-a rupt.
Re: Cum se desfunda filtrul epurator din capacul de la motori
Scris: Joi Iun 08, 2017 8:57 pm
de cosmins
Intre iesirea spre turbina si iesirea spre admisie sunt 2 circuite. O clapeta rosie separa cele 2 circuite.
Un circuit sa zic direct intre cele 2 iesiri si un circuit pe sub capacul de deasupra, lipit cu adeziv. Circuitul corect este pe sub capac. Aerul din filtru practic intra pe deasupra motorului, se amesteca cu gazele din motor si sunt trase de admisie.
Eu desfundasem circuitul direct dar clapeta orienta aerul prin circuitul normal.
Am mai facut o incercare. Astept sa se intareasca adezivul si pornesc motorul

.
In capac nu sunt filtre sau alte nebunii. Doar doar niste canale daca pot sa le zic asa.
Re: Cum se desfunda filtrul epurator din capacul de la motori
Scris: Vin Iun 09, 2017 8:17 am
de SpOOk
Doamne ce complicaciuni

Re: Cum se desfunda filtrul epurator din capacul de la motori
Scris: Vin Iun 09, 2017 10:14 am
de cosmins
Se pare ca merge foarte bine.
Are aer destul si nu se mai face vacuum sub capacul de la motor.
Acum nu vad vreun motiv sa nu mearga cel putin 50k km.
Re: Cum se desfunda filtrul epurator din capacul de la motori
Scris: Vin Iun 09, 2017 11:28 am
de adrian
SpOOk scrie:Doamne ce complicaciuni

Asa este la unele "motori"
