De curand, dupa o lunga documentare si multe semne de intrebare, mi-am luat un Mini Cooper S Clubman R55, din luna 10/2008. Pana sa fac un topic si sa-l prezint asa cum se cuvine, trebuie sa rezolv cateva mici (sper ca mici) probleme. Deocamdata i-am schimbat termostatul, pentru ca pierdeam lichid pe la imbinarea carcasei. Urmeaza schimb de ulei si filtre, care deja-s cumparate (Castrol EDGE LL04 si Mann), precum si ambreiajul, deoarece patineaza in sarcina, mai ales in viteza a 4-a parca. Probabil voi lua Valeo, deoarece am auzit numai de bine pe forumurile din afara. Schimbarea nu se va face la BMW, deoarece am primit un pret nesimtit de mare: aprox. 7600 lei, ambreiaj + volanta + manopera. Numai volanta este aproape 4000 de lei, in conditiile in care in magazin e cam la jumatate de pret Sachs sau Luk. Nici revizia nu o voi face la ei, pentru ca un litru de ulei costa 107 lei, cu discount in jur de 80 de lei, pret care din nou mi se pare amuzant. Inteleg sa fie dublu fata de magazin, dar triplu deja e prea mult ca sa pot accepta.
In sfarsit, problema pe care o am este un zgomot la motor care nu am idee de unde ar veni. Sa fie ceva legat de distributie (in istoric apare ca fiind schimbat lantul, intinzatorul, cam tot la 100.000 km, acum masina are 170.000 reali)? Sau volanta? Poate aveti mai multa experienta si imi puteti da ceva posibile cauze. Mi se pare ca ceva nu este in regula. Tacanitul ala ciudat care se aude clar pe video, parca din partea dreapta a motorului.
Video: https://youtu.be/l2UmD4d2rGU.
In rest, I f*****g love it! Pacat ca nu au apelat la alta solutie in afara de Peugeot pentru motorizare. Dar nu ma sperii, vreau sa rezolv toate problemele si sa ma bucur de ea asa cum se cuvine.
Merci!
