De vreo 2 saptamani suntem posesorii "temporari" ai unui MINI Clubman 1,6 de 120 de caluti.
Povestea e simpla. Sotia a primit masina de serviciu acest Mini pana cand ii vine masina comandata respectiv un AUDI A3 Stronic Diesel.
Cum tocmai a fost anuntata ca va primi masina in decembrie 2011, se pare ca vom folosi acest MINI destul de mult.
As avea si eu cateva intrebari ptr posesorii acestui model:
- am citit pe forum de range-ul mic datorita consumului destul de maricel. La mine la Passat si inclusiv la Fabia peste capacitatea rezervorului se mai putea pune intre 5 (la Fabia) si 7 litrii (la Passat). In interiorul gurii rezervorului exista un tamburus pe care daca il apasai cu pistolul de la pompa reuseai sa pui acei litrii in plus (se umplea practic teava si cotul care duceau la rezervor)
Ieri am alimentat full. Acel tamburus pur si simplu nu exista.
E adevarat sau sunt eu orb?
- centura din spate care vine din tavan (deasupra portbagajului) nu o pot scoate. Dupa ce ca ramele de la usile din spate blocheaza vizibilitatea in oglinda retrovizoare mai e si centura asta care atarna din tavan. Am incercat in toate felurile...pur si simplu nu vrea sa iasa. Nu are nici un buton...nimic.
Mi se pare cam aiurea chestia, ma poate lamuri cineva in aceasta privinta?
- Centurile de la sofer si pasager NU pot fi reglate de pe stalpii masinii sa fie mai sus sau mai jos? La mine cel putin nu se poate! Asa e la orice MINI sau am eu ghinion ptr ca are scaune sport in piele (desi nu vad legatura)? La mine imi vine centura fix peste gat...si e destul de deranjant la un drum mai lung.
Ca o precizare...pana si Fabia are aceasta optiune "default" la orice dotare.
Impresii:
- Pozitive
1. motorul trage bine dar tre sa te dai un pic la el (peste 3500 RPM)
2. aspectul exterior dar si interior
3. directia precisa
4. trapa e de vis

5. rigiditatea suspensiei (vb totusi de o masina sport)
6. Navigatia chiar functioneaza perfect (noi locuim in Franta, la Paris)
-Negative:
1. vizibilitatea in oglinda retrovizoare
2. spatii de depozitare inexistente (in afara torpedoului)
3. sistemul audio e PRAF (comparatia o fac cu Fabia care are tot 8 difuzoare si care costa 1/3 din valoare MINI-ului)
4. portbagaj de Tico


5. spatiul pentru pasagerii din spate (intre scaun si genunchi)
6. unghi foarte mic de virare al rotilor
7. cutia de viteze foarte greoaie si dura. Tre sa impingi destul de tare in schimbator ca sa schimbi vitezele. De ambreiaj nu mai zic...iti trebuie o caramida sa apesi pe el (masina e aproape noua, 2010 cu doar 21-22.000 de km la bord).
Acest ultim aspect pe mine nu ma deranjeaza asa de mult dar pe sotie mea care e mai firava....o cam deranjeaza. Ea se astepta ca MINI sa fie masina de femeie...s-a cam inselat
