eu conduc doar neeconomic
consum ulei R 56
Re: consum ulei R 56
vroiam sa spun ca eu nu conduc nici sportiv, nici economic
eu conduc doar neeconomic
eu conduc doar neeconomic
Re: consum ulei R 56
eu am "chilot automat " 
- Papa Smurf
- Viteza 2
- Mesaje: 135
- Membru din: Vin Feb 26, 2010 3:18 pm
- Localitate: Cluj Napoca
- Contact:
Re: consum ulei R 56
conduce ecologicalinabiancapop scrie:e recomandata o vizita la service dc persista sunetul dar dc tu pleci "instant", cum ai zis, dimineata cu motorul rece nu te mira ca vei avea diverse probleme.....
ce prostii au bagat astia acum in cartile cu teste pe scoala de soferi... Este capitol "Conducerea ecologica" ...sa vezi acolo intrebari
2 x VW Beetle. Looking for a MINI Countryman S
- Papa Smurf
- Viteza 2
- Mesaje: 135
- Membru din: Vin Feb 26, 2010 3:18 pm
- Localitate: Cluj Napoca
- Contact:
Re: consum ulei R 56
la Leon 1.9 TDI 110 CP, dupa 25.000 km i-am pus 600- 700 ml. Umblu ff mult in oras, insa ii dau talpa si in oras si afara.darksun scrie:Orice motor care il turezi bine o sa manance ulei pentru ca se incalzeste si arde din ulei. Un exemplu concludent sunt motoarele diesel VAG. O skoda 1.9 TDI 105 cai papa 1litru+ la 5000km.
Masina de servici e Skoda Oktavia tot 1.9 TDI 105 CP si "cerea" ulei doar cand era noua. Acum are aprox 60 K km... inregistreaza 1500 - 2000 km pe saptamana (majoritatea externi, forja inclusa
Nu e normal ca la 1.9 TDI sa consume asa mult ulei, orice stil de condus ai avea...pana la urma sunt niste motoare ff economice din toate pc de vedere.
2 x VW Beetle. Looking for a MINI Countryman S
Re: consum ulei R 56
Buna , se pare ca am si eu o mica problema cu uleiul . Folosesc 5W40 de la mobil 1 , fac schimbul la un an sau la 10-12mii de km , mai nou am constatat ca mi sa aprins martorul ulei in bord si supriza nu era ulei , am completat cu aproape 900ml dupa aproape 3mii de km facuti. Ce ati mai auzit o fi vro problema la motor( o granitura semiring ceva ) ???


Re: consum ulei R 56
schimba rapid uleiul Mobil ,nu e pt MINI,am facut si eu prostia cand am cumparat pe BUBU........
.......ghost...
Re: consum ulei R 56
salut, de curand mi-am achizitionat un R56 65000km, am fost cu el la Bavaria pentru o inspectie generala si mi-au zis k ar mai trebui completat 1l de ulei, dar nu am facut acest lucru, iar dupa 6000 km parcursi, in curbe stranse imi aparea in bord mesaj de atentionare "presure oil is too low".Nu am mers sportiv si nici subturat, pot spune un mers normal. Am fost cu masina in service si mai aveam 0.5l de ulei . In service mi-au recomandat sa folosec ulei 5w 30 produs de BMW.
Din ce motive ar consuma totusi atat de mult ulei ???
Din ce motive ar consuma totusi atat de mult ulei ???
Oreste
If it works don't fix it
If it works don't fix it
Re: consum ulei R 56
Daca este One sau Cooper, trebuie sa faci un test de compresie sa vezi daca exista uzura la segmenti, cilindri, etc.Daca compresia este buna atunci scapi doar cu etanserile de la ghidul supapelor.oreste scrie:salut, de curand mi-am achizitionat un R56 65000km, am fost cu el la Bavaria pentru o inspectie generala si mi-au zis k ar mai trebui completat 1l de ulei, dar nu am facut acest lucru, iar dupa 6000 km parcursi, in curbe stranse imi aparea in bord mesaj de atentionare "presure oil is too low".Nu am mers sportiv si nici subturat, pot spune un mers normal. Am fost cu masina in service si mai aveam 0.5l de ulei . In service mi-au recomandat sa folosec ulei 5w 30 produs de BMW.
Din ce motive ar consuma totusi atat de mult ulei ???
Daca este S sau D, pe langa ce am zis mai sus poate fi si turbo care pompeaza ceva ulei prin intercooler daca etanserile la axul turbinei s-au dus.Prima chestie , fa un schimb de ulei cu cel recomandat BMW, ca sa fii sigur ca nu ai avut ulei prost in motor, si urmareste consumul.Mie mi se pare ca 30.000 km interval de service la un motor turbo este putin cam mare in Romania,dar este doar o parere. La aspirate mai merge, eu merg la motor aspirat la 30.000km, la turbo cred ca 15.000-20.000km ar fi O.K.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: consum ulei R 56
E cooper S, am facut schimbul de ulei cu cel recomandat de BMW, care zice k trebuie schimbat la 30.000km, si dupa cum ziceai si tu mi se pare foarte mult pentru drumurile noastre. Mi-au zis baietii k masina e curata si k nu are scurgeri de ulei.
Am banuit si eu k ar putea fi turbina, mai merg 1000 km si fac o verificare la ulei daca imi consuma la fel de mult atunci cu siguranta trebuie sa fac ceva teste amanuntite.
Dar totusi in conditiile in care in Germania, Mini a iesit la clasa mica, conform ADAC, cea mai fiabila masina in 2011 cum e posibil ca asa multa lume sa se planga de consumul de ulei?
Am banuit si eu k ar putea fi turbina, mai merg 1000 km si fac o verificare la ulei daca imi consuma la fel de mult atunci cu siguranta trebuie sa fac ceva teste amanuntite.
Dar totusi in conditiile in care in Germania, Mini a iesit la clasa mica, conform ADAC, cea mai fiabila masina in 2011 cum e posibil ca asa multa lume sa se planga de consumul de ulei?
Oreste
If it works don't fix it
If it works don't fix it
Re: consum ulei R 56
Turbina se termina foarte usor daca dupa o goana zdravana pe autostrada iti vine ideea gresita sa bei un Cola la Benzinarie ,opresti imediat motorul si bei o Cola.Cand te-ai oprit turbo era la "rosu",si toata temperatura aia mare s-a transferat in apropiere, respectiv etanseri, lagare ,etc. de la turbina,care se coc efectiv.De trei ori Cola si turbina este gata.Sfat-dupa o goana , nu opri motorul imediat, lasa-l sa mai mearga 1 minut sau 2 in relanti,turbina ajunge la o temperatura mica si motorul poate fi oprit in siguranta.
Chestia aia cu ADAC este discutabila,eu folosesc ADAC numai la Winter Reifen Test(anvelope de iarna-test), unde sunt imbatabili.
Chestia aia cu ADAC este discutabila,eu folosesc ADAC numai la Winter Reifen Test(anvelope de iarna-test), unde sunt imbatabili.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power