achizitie jcw

matrixc
Membru nou
Mesaje: 5
Membru din: Joi Feb 28, 2013 8:38 am

achizitie jcw

Mesaj de matrixc »

Salutare!!
Bine v-am gasit !!!!
.....va ''urmaream " de ceva vreme insa fara sa fiu membru al forumului
De ceva vreme studiez piata(mobile.de) pe internet in vederea achizitionarii unui mini cooper s kit john cooper works.
La banii care i-as putea investii in acest proiect se pare ca gasesc ceva de prin 2004 cu un rulaj in jur de 100000 km.
Am mai studiat pe net cate ceva insa mai am cateva intrebari la care sper sa ma mai ajutati cu informatii....

Am vazut pe mobile doua versiuni de putere 200hp si 211hp .Din cate am citit versiunea de 211 hp ar fi fost valabila doar din momentul in care a fost instalat kitul direct din fabrica undeva de prin 2005 insa vad aceeasi versiune si pe masini mai "batrane".E adevarata informatia asta?Care e diferenta dintre cele doua kituri defapt?In ce consta diferenta de 11hp?Banuiesc ca orice masina cu kit trebuie sa aibe un certificat de autencitate!
Ce imi puteti spune despre kilometri?Cam la ce ar trebui sa ma astept la o masina care are in jur de 100k km presupunand ca masina a ingrijita corespunzator?Nu vreau sa fac comparatii cu alte masini pt a nu crea vreo' polemica dar sunt unele masini care merg linistit pana peste 300000km .Din pacate nu am avut cunostiinte care sa aibe mini cu multi km asa ca poate printre voi se afla cineva care poate sa imi dea anumite sfaturi .....

Multumesc anticipat
Avatar utilizator
MyFirst
Viteza 1
Mesaje: 93
Membru din: Lun Mar 05, 2012 11:02 pm
Localitate: Cluj-Napoca

Re: achizitie jcw

Mesaj de MyFirst »

Salutare,

Sper sa pot sa te lamuresc putin in legatura cu cele doua puteri disponibile. Detin un mini JCW din 2004 de 211CP. Ideea e ca JCW nu a existat ca model individual decat din 2005, masinile care sunt mai vechi de 2005 au kit JCW, dat tot de producator, dar compatibil cu modele mai vechi. Kit-ul ORIGINAL de putere (211CP) contine fulie, curea, soft JCW si daca nu ma insel are si o componenta mecanica schimbata. Masinile care au doar 200CP au in principiu aceleasi modificari (fulie compresor+curea+soft, exceptand componenta mecanica) dar aftermarket. Diferenta de 10-11 cai este data si de diferente ale softului folosit, fulia folosita.
Sunt mini-uri JCW (modele doar dupa 2005) si mini-uri cu upgrade JCW. Acestea din urma pot avea doar componenta de motor schimbata sau pot avea in plus si elemente interioare, suspensia JCW, tapiterie, evacuare etc. Legat de certificat, este normal sa existe, dar nu obligatoriu. Eu am luat masina fara acest act, dar fulia este semnata JCW la fel ca si soft-ul masninii.
Cat despre KM, eu unul am 125000, am luat masina la 110000, iar pana acum nu am avut necazuri. Sunt cateva elemente care necesita schimbare imediat dupa 100k (garnitura de la baia de ulei, rulmentul de presiune ambreiaj, un rulment la compresor si garnitura de la acesta). Aceste elemente se duc de batranete si este bine sa fie schimbate la cel mai mic semn. Eu recomand cu caldura acest model... Starneste un zambet incontrolabil ori de cate ori este condusa putin mai sportiv si atata timp cat este intretinuta corespunzator nu te lasa in drum!
I don't drive too fast, I fly too low!
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: achizitie jcw

Mesaj de adrian »

Tehnic , diferenta intre JCW 200HP si JCW 210HP la modelul R53 consta in faptul ca cel de 200HP nu schimba injectoarele, sunt cele stock. La kitul de 210HP se schimba cu injectoare marite.
Din kit face parte si un compresor , dar asta mi se pare doar o forma de a lua bani de la client, din cate am citit singura diferenta este la lagarele compresorului asta pentru ca turatia compresorului cu fulie micsorata se apropie de asa numita limita suportata de lagarele clasice, si au folosit lagare care au si o componenta de teflon.Desigur de la un kit la altul difera si softul,in zona timpilor de injectie, avans si Lambda.
Atat kitul de 200HP cat si cel de 210HP, sunt kituri originale,care se gasesc in catalogul de piese de schimb de la Mini BMW, amandoua comercializate prin reteaua de piese BMW.
Mai exista si modelul 2006 MINI Cooper S with John Cooper Works GP, Cu 218 HP, dar la care limitatorul de turatie este modificat peste varianta clasica de 6592rot/min,probabil in jurul valorii de 6800-6900 rotatii.
Arata frumos intr-adevar.
2006_mini_cooper_s_with_john_cooper_works_gp_kit.jpg
2006_mini_cooper_s_with_john_cooper_works_gp_kit.jpg (13.75 KiB) Vizualizat de 6390 ori
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
matrixc
Membru nou
Mesaje: 5
Membru din: Joi Feb 28, 2013 8:38 am

Re: achizitie jcw

Mesaj de matrixc »

va multumesc pentru clarificari!!!! :)
ce imi puteti spune de subiectul rugina la mini?
Am vazut ca exista riscuri de rugina la prag sub chederul de la usa.Mai exista si alte zone cunoscute de voi?
ce stiti de valorile de CO2 deoarece vad valori declarate intre 160g/km pana peste 200g/km ?
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: achizitie jcw

Mesaj de adrian »

Cu emisiile este functie de anul de fabricatie:
adica:
2001-One-158gr.
2001-Cooper-163gr.
2001-Cooper S-202gr.
2005-Cooper S-207gr.
2005-Cooper S automatic-216gr.
2006-Cooper S-164gr.
2006-Cooper S(211HP)- JCW-207 gr.
2006 Cooper-139gr.
Dac ca vrei date multe si exacte gasesti aici tot ce te intereseaza despre toate masinile din lume pana in 2012.
http://www.carfolio.com/specifications/models/?man=6756
Legat de probleme:
Din pacate lista oficiala de "Knownfixesand bulletins" este destul de mare, adica exista probleme la Brakes, AC/Heating,Body,Clutch,Driveability,Drivetrain,Electrical,Engine cooling,Engine management,Engine mechanical,Noise, vibrations,Steering,Transmision.Aceste probleme sunt tipice modelelor pana in 2005.Dupa aceasta data, au fost remediate de producator dar inerent au aparut altele noi.Nu te speria acelasi lucru este valabil la foarte multe marci de masini,inclusiv Mercedes,Audi,Toyota,etc.
Spre deosebire de alti producatori, BMW-MINI,le-a recunoscut si a oferit solutii oficiale de remediere.Altii nu s-au obosit si au perseverat in prostie(vezi Renault, Opel,Citroen, Peugeot,Jeep,Fiat,Logan,Land Rover,Alfa Romeo)
Daca masina vine din Germania, sanse mici sa ai rugina, indiferent de anul de fabricatie.Daca vine din Belgia,Olanda,Italia,sanse putin mai mari.Daca vine din Finlanda,sanse mari.Daca vine din California,garantat nu are rugina.
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
matrixc
Membru nou
Mesaje: 5
Membru din: Joi Feb 28, 2013 8:38 am

Re: achizitie jcw

Mesaj de matrixc »

...tare chestia cu California :lol:

Merci de informatii!!!!!!
Avatar utilizator
cristi o'RAL
Moderator
Mesaje: 7295
Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: achizitie jcw

Mesaj de cristi o'RAL »

Mie mi-a ruginit trabantul in california in 9 luni
fbi special agent dale b. COOPER

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays


Imagine
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: achizitie jcw

Mesaj de adrian »

cristi o'RAL scrie:Mie mi-a ruginit trabantul in california in 9 luni
Normal Cristi, cand ne-am intalnit in Malibu,tu carai acid clorhidric(unii zic ca se face cocaina cu asta) si tocmai se sparsese o damigeana, eu eram cu limuzina, dusesem 2 miliardari la aeroport.La mine problema a fost cu termitele,mi-au mancat portierele si capota de la motor intr-o noapte. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Trabant_Limousine_front_corner1.jpg
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Luce
Viteza 6
Mesaje: 934
Membru din: Lun Ian 31, 2011 12:42 am
Localitate: Bucuresti

Re: achizitie jcw

Mesaj de Luce »

Ce va mai place trabantul :lol:
Avatar utilizator
cristi o'RAL
Moderator
Mesaje: 7295
Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: achizitie jcw

Mesaj de cristi o'RAL »

adrian scrie:
cristi o'RAL scrie:Mie mi-a ruginit trabantul in california in 9 luni
Normal Cristi, cand ne-am intalnit in Malibu,tu carai acid clorhidric(unii zic ca se face cocaina cu asta) si tocmai se sparsese o damigeana, eu eram cu limuzina, dusesem 2 miliardari la aeroport.La mine problema a fost cu termitele,mi-au mancat portierele si capota de la motor intr-o noapte. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Trabant_Limousine_front_corner1.jpg
da stiu, ca dupa faza cu termitele ti-ai pus si hublou in gaura, facut din fundul de la damigeana mea!
ce bun a fost romul ala atunci in malibu... ce vremuri... :lol:
fbi special agent dale b. COOPER

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays


Imagine
Scrie răspuns