Pai am facut proba ,nu este foarte reusita filmarea, din interior nu prea am cum sa filmez turometrul cu sculele mele,din exterior lucrat cu gopro.Concluzie dupa primul test:
Pozitive:
1.Motorul practic la relanti nu se mai aude, suna de vis, un zgomot abia perceptibil, din interior trebuie sa te uiti la turometru ca sa stii daca motorul merge sau este oprit.
2.Evident trage mult mai bine, urca mai bine in turatie, exista un castig de putere si cuplu dar greu de apreciat.
3.Nu exista erori pe calculatorul motorului,temperatura motor si gaze evacuare sunt absolut normale.
4.Modificat ;limitatorul de turatie la 7200RPM si bine am facut,cu viteza aIIa sare de 100kmh.
4.Estimez undeva la 140-142CP.
Negative:
1. Asteptam sa se intample ceva mai mult in zona 2500-4000RPM, dar nu vad decat o usoara crestere de putere in zona asta.
Deci mai trebuie lucrat la soft, mai exact la harta sondei Lambda, care acum este neatinsa,dar nu vreau sa o fac "babeste"trebuie sa studiez putin.
Aici lucrarile de cosmetizare de astazi, 1. vopsit jante 4 straturi vopsea,culoare facuta pe calculator, si doaua straturi de lac,rezultat OK.2.Lustruire caroserie cu pasta medie, fina si antiholograma.3.Curatit tapiterie scaune cu "tornador"adica injectat detergent pulverizat la 7 atmosfere pe stofa si aspirat apoi tot cu scula respectiva, rezultat f. bun.
Poza cu catalizatorul arata unde i-am infipt sonda care citeste AFR-ul.
Aici filmuletele cu testul,unul din interior cu Smailo,exterior cu Gopro.
https://www.youtube.com/watch?v=OTFEuIgImCA
https://www.youtube.com/watch?v=S7OhCgeE6aM