Salut, am un mini cooper din 2003, astazi dupa ce l-am pornit indicatorul de baterie a ramas aprins, mi-a mai facut asta odata dar am oprit si am pornit din nou motorul si si-a revenit, dar de data asta nu a mai mers miscarea si mai mult de atata volanul se misca foarte greu, la modul ca nu reuseam sa virez nici 15 grade rotile. Stie cineva cam ce inseamna asta? Bateria are doar un an, ma gandesc ca nu s-a consumat.
Mersii!
Problema baterie si servo
-
- Membru nou
- Mesaje: 5
- Membru din: Mar Iun 03, 2014 11:01 am
Re: Problema baterie si servo
Bateria trebuie incarcata de alternator,care probabil ca nu o mai face,din acest motiv nu mai ai servodirectie,care are nevoie de mult curent pe care bateria ta nu il mai poate furniza.Probabil ca alternatorul este defect.Deci fuga repede la service.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
-
- Membru nou
- Mesaje: 5
- Membru din: Mar Iun 03, 2014 11:01 am
Re: Problema baterie si servo
ok, mersii, sper sa nu fie ceva complicat 

Re: Problema baterie si servo
Salut! Am aceeasi problema. Alternatorul nu incarca. Nu stiu ce poate avea stricat. Cureaua e buna.
Re: Problema baterie si servo
va astept pe amandoi la MINI Garaj tel 0722510604
alternatorul se poate repara ieftin.......
dupa cum a spus si Adrian servodirectia mananca fff mult curent
alternatorul se poate repara ieftin.......
dupa cum a spus si Adrian servodirectia mananca fff mult curent
.......ghost...
Re: Problema baterie si servo
dupa cum a spus si Adrian servodirectia mananca fff mult curent[/quote]
Mai exact, 87 amperi la max. de cursa , se vede din video,
https://www.youtube.com/watch?v=Qcpp_yO ... e=youtu.be
Mai exact, 87 amperi la max. de cursa , se vede din video,
https://www.youtube.com/watch?v=Qcpp_yO ... e=youtu.be
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: Problema baterie si servo
woow... am vazut ca sunt 2 cabluri groase care pleaca din baterie in pompa servo, dar nu ma gandeam ca are asa consum mare. Intr-adevar eu am o baterie de 64Ah, cand sunt luminile aprinse noaptea si iau viraje se vad luminile cum pierd din intensitate.
--------------------------------
TM 01 TZL -> Mini One R50
TM 01 TZL -> Mini One R50