Problema baterie si servo

Brendea Alexandru
Membru nou
Mesaje: 5
Membru din: Mar Iun 03, 2014 11:01 am

Problema baterie si servo

Mesaj de Brendea Alexandru »

Salut, am un mini cooper din 2003, astazi dupa ce l-am pornit indicatorul de baterie a ramas aprins, mi-a mai facut asta odata dar am oprit si am pornit din nou motorul si si-a revenit, dar de data asta nu a mai mers miscarea si mai mult de atata volanul se misca foarte greu, la modul ca nu reuseam sa virez nici 15 grade rotile. Stie cineva cam ce inseamna asta? Bateria are doar un an, ma gandesc ca nu s-a consumat.

Mersii!
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Problema baterie si servo

Mesaj de adrian »

Bateria trebuie incarcata de alternator,care probabil ca nu o mai face,din acest motiv nu mai ai servodirectie,care are nevoie de mult curent pe care bateria ta nu il mai poate furniza.Probabil ca alternatorul este defect.Deci fuga repede la service.
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Brendea Alexandru
Membru nou
Mesaje: 5
Membru din: Mar Iun 03, 2014 11:01 am

Re: Problema baterie si servo

Mesaj de Brendea Alexandru »

ok, mersii, sper sa nu fie ceva complicat :)
MihaiTop
Membru nou
Mesaje: 1
Membru din: Vin Dec 11, 2015 8:41 pm

Re: Problema baterie si servo

Mesaj de MihaiTop »

Salut! Am aceeasi problema. Alternatorul nu incarca. Nu stiu ce poate avea stricat. Cureaua e buna.
Avatar utilizator
Sharpe
Veteran
Mesaje: 2194
Membru din: Sâm Iul 11, 2009 10:17 am
Localitate: Bucuresti

Re: Problema baterie si servo

Mesaj de Sharpe »

va astept pe amandoi la MINI Garaj tel 0722510604
alternatorul se poate repara ieftin.......
dupa cum a spus si Adrian servodirectia mananca fff mult curent
.......ghost...
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Problema baterie si servo

Mesaj de adrian »

dupa cum a spus si Adrian servodirectia mananca fff mult curent[/quote]


Mai exact, 87 amperi la max. de cursa , se vede din video,
https://www.youtube.com/watch?v=Qcpp_yO ... e=youtu.be
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Avatar utilizator
taitzelu
Viteza 4
Mesaje: 360
Membru din: Lun Oct 19, 2015 11:01 am
Localitate: Timisoara

Re: Problema baterie si servo

Mesaj de taitzelu »

woow... am vazut ca sunt 2 cabluri groase care pleaca din baterie in pompa servo, dar nu ma gandeam ca are asa consum mare. Intr-adevar eu am o baterie de 64Ah, cand sunt luminile aprinse noaptea si iau viraje se vad luminile cum pierd din intensitate.
--------------------------------
TM 01 TZL -> Mini One R50
Scrie răspuns