BRG si Union Jack

Scrie răspuns
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: BRG si Union Jack

Mesaj de adrian »

@Balasz-pentru masin ta softul de acum este de min.193HP,teoretic ar trebui sa fie de 200HP dar mie nu-mi place sa supralicitez si sa vorbesc de puteri mari fara un test dyno.Pentru 210 HP la masina ta ar fi fost nevoie de fulie 19% la SC si un mic upgrade la IC.Pentru soft cu injectoare marite trebuie montat un ceas AFR si cateva variante de soft de testat pe masina pentru setarea optima.Cu injectoare marite la 380cc(cele de la JCW)am facut un soft care pe dyno a scos 232HP la un prieten din Cehia care avea ca modificari injectoare JCW si intercooler racit cu apa fulie 17% la compresor si 2% la fulia arborelui cotit,cold intake de la K&N.Pentru treapta urmatoare,peste aceasta putere este nevoie de un ax cu came de la Newman sau Piper sau alt furnizor.La R53 ,orice crestere de putere peste 200HP inseamna modificari importante de hw si multe teste de sw pe masina+dyno.
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Avatar utilizator
cristi o'RAL
Moderator
Mesaje: 7295
Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: BRG si Union Jack

Mesaj de cristi o'RAL »

pentru orice 10cp in plus peste ~190 ar trebui sa tii cont ca softul facut de profesionisti (ca adrian) ar trebui sa coste multi bani, avand in vedere cate masuratori si bibileli trebuiesc facute ca sa scoti maximul... treaba e logaritmica cu cat vrei mai mult peste un prag optim :)
fbi special agent dale b. COOPER

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays


Imagine
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: BRG si Union Jack

Mesaj de adrian »

P.S. @Balazs-masina ta mi s-a parut cel mai bun R53 cu care am mers pana acum,stock mergea de vis,daca-ti amintesti am si zis asta ,merge absolut perfect,de ce ar fi nevoie de upgrade?Dupa resoftare sincer nu-mi venea sa ma mai dau dus de la volan.Vino la MMD 2015 si-ti garantez ca este la fel de rapida ca un JCW stock de la R53 sau R56.
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Avatar utilizator
Balazs
Viteza 1
Mesaje: 72
Membru din: Dum Feb 22, 2015 4:14 pm
Localitate: Baia Mare

Re: BRG si Union Jack

Mesaj de Balazs »

Si eu sunt foarte multumit cum merge dupa resoftare, dar stii cum e, tot timpul vrei mai mult. Chiar azi a fost seful de service de la Honda cu ea in proba si a zis ca e incomparabil cum merge. El aprecia pe la 210-215 CP. Zicea ca merge mai bine decat Corsa OPC al lui.
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: BRG si Union Jack

Mesaj de adrian »

Undeva foarte aproape de 200HP este cred o cifra reala.Oricum sunt convins ca zeul MINI se uita de acolo de sus la tine in ziua cand ai cumparat masina asta.Eu am o relatie buna cu EL,din cand in cand se uita spre Targu Mures sau Calarasi.In 2008 privea spre Boblingen,coincidenta eu eram acolo sa cumpar "Piticu'".
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: BRG si Union Jack

Mesaj de adrian »

]Lucrarea se apropie de final,echipat chiulasa cu supape de R53, inlocuit axul cu came original cu cel de la Piper BP270,montat chiulasa pe masina.Astept maine doar garnitura de baie de ulei si trecem la probe.Suplimentar montat definitiv ceas AFR si sonda respectiva,reparat circuitul de rezistente de la electroventilatorul motorului,inlocuit jante si curatat etrieri.Intarziere 4 ore fata de plan.Suruburile de la roti au fost si ele vopsite negru mat iar etrierii au primit capace de protectie din aluminiu negre..Din pacate pozele sunt slabe,Canon-ul meu l-am uitat intr-o crasma in Paris.
Maine eventual ceva filmare si poze mai bune.
AFR sensor.jpg
IMG_20150323_164829.jpg
IMG_20150323_133700.jpg
IMG_20150323_101125.jpg
Fişiere ataşate
AFR sensor.jpg
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Avatar utilizator
cristi o'RAL
Moderator
Mesaje: 7295
Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: BRG si Union Jack

Mesaj de cristi o'RAL »

hai cu probele :)
fbi special agent dale b. COOPER

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays


Imagine
Luce
Viteza 6
Mesaje: 934
Membru din: Lun Ian 31, 2011 12:42 am
Localitate: Bucuresti

Re: BRG si Union Jack

Mesaj de Luce »

tsssss :twisted:
cum o sa urce turometrul ala :lol:

Luce
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: BRG si Union Jack

Mesaj de adrian »

suntem deja in probe,mai am de reglat AFR-ul la relanti, restul este OK.
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Avatar utilizator
io's
Veteran
Mesaje: 1661
Membru din: Mie Feb 10, 2010 5:22 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: BRG si Union Jack

Mesaj de io's »

asteptam youtube-ul :mrgreen:
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"


ACS C30 - gone
D22
for sale https://www.olx.ro/oferta/nissan-np300- ... cbr5b.html
Chevy Colorado V6 LT
Imagine
Scrie răspuns