BRG si Union Jack
Re: BRG si Union Jack
@Balasz-pentru masin ta softul de acum este de min.193HP,teoretic ar trebui sa fie de 200HP dar mie nu-mi place sa supralicitez si sa vorbesc de puteri mari fara un test dyno.Pentru 210 HP la masina ta ar fi fost nevoie de fulie 19% la SC si un mic upgrade la IC.Pentru soft cu injectoare marite trebuie montat un ceas AFR si cateva variante de soft de testat pe masina pentru setarea optima.Cu injectoare marite la 380cc(cele de la JCW)am facut un soft care pe dyno a scos 232HP la un prieten din Cehia care avea ca modificari injectoare JCW si intercooler racit cu apa fulie 17% la compresor si 2% la fulia arborelui cotit,cold intake de la K&N.Pentru treapta urmatoare,peste aceasta putere este nevoie de un ax cu came de la Newman sau Piper sau alt furnizor.La R53 ,orice crestere de putere peste 200HP inseamna modificari importante de hw si multe teste de sw pe masina+dyno.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: BRG si Union Jack
pentru orice 10cp in plus peste ~190 ar trebui sa tii cont ca softul facut de profesionisti (ca adrian) ar trebui sa coste multi bani, avand in vedere cate masuratori si bibileli trebuiesc facute ca sa scoti maximul... treaba e logaritmica cu cat vrei mai mult peste un prag optim 

fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays

Re: BRG si Union Jack
P.S. @Balazs-masina ta mi s-a parut cel mai bun R53 cu care am mers pana acum,stock mergea de vis,daca-ti amintesti am si zis asta ,merge absolut perfect,de ce ar fi nevoie de upgrade?Dupa resoftare sincer nu-mi venea sa ma mai dau dus de la volan.Vino la MMD 2015 si-ti garantez ca este la fel de rapida ca un JCW stock de la R53 sau R56.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: BRG si Union Jack
Si eu sunt foarte multumit cum merge dupa resoftare, dar stii cum e, tot timpul vrei mai mult. Chiar azi a fost seful de service de la Honda cu ea in proba si a zis ca e incomparabil cum merge. El aprecia pe la 210-215 CP. Zicea ca merge mai bine decat Corsa OPC al lui.
Re: BRG si Union Jack
Undeva foarte aproape de 200HP este cred o cifra reala.Oricum sunt convins ca zeul MINI se uita de acolo de sus la tine in ziua cand ai cumparat masina asta.Eu am o relatie buna cu EL,din cand in cand se uita spre Targu Mures sau Calarasi.In 2008 privea spre Boblingen,coincidenta eu eram acolo sa cumpar "Piticu'".
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: BRG si Union Jack
]Lucrarea se apropie de final,echipat chiulasa cu supape de R53, inlocuit axul cu came original cu cel de la Piper BP270,montat chiulasa pe masina.Astept maine doar garnitura de baie de ulei si trecem la probe.Suplimentar montat definitiv ceas AFR si sonda respectiva,reparat circuitul de rezistente de la electroventilatorul motorului,inlocuit jante si curatat etrieri.Intarziere 4 ore fata de plan.Suruburile de la roti au fost si ele vopsite negru mat iar etrierii au primit capace de protectie din aluminiu negre..Din pacate pozele sunt slabe,Canon-ul meu l-am uitat intr-o crasma in Paris.
Maine eventual ceva filmare si poze mai bune.
Maine eventual ceva filmare si poze mai bune.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: BRG si Union Jack
hai cu probele 

fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays

Re: BRG si Union Jack
tsssss
cum o sa urce turometrul ala
Luce

cum o sa urce turometrul ala

Luce
Re: BRG si Union Jack
suntem deja in probe,mai am de reglat AFR-ul la relanti, restul este OK.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: BRG si Union Jack
asteptam youtube-ul 

"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
ACS C30 - gone
D22 for sale https://www.olx.ro/oferta/nissan-np300- ... cbr5b.html
Chevy Colorado V6 LT

ACS C30 - gone
D22 for sale https://www.olx.ro/oferta/nissan-np300- ... cbr5b.html
Chevy Colorado V6 LT
