Si dupa curatire sau inlocuire se face adaptare clapeta si relanti.mini 72 BMW scrie:PS.clapeta nu se regleaza,se inlocuieste sau se curata daca este cazul.
Ajutor...sfaturi
Re: Ajutor...sfaturi
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: Ajutor...sfaturi
Deci sa ii cer sa masoare si tensiunea?
- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Ajutor...sfaturi
un EKG
fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays

-
- Membru nou
- Mesaje: 25
- Membru din: Dum Dec 01, 2013 3:36 pm
Re: Ajutor...sfaturi
Asa este,dupa inlocuire se face adaptarea clapetei.eu zic sa mai verifici,nu te arunca la clapeta fin prima.
Re: Ajutor...sfaturi
da...prb ta nu e de la clapeta e altceva si s-a dat vina pe clapeta
daca vrei am eu una noua, folosita doar ca proba,teapa luata acu 5 ani tot asa cu presupuneri
daca vrei am eu una noua, folosita doar ca proba,teapa luata acu 5 ani tot asa cu presupuneri
.......ghost...
Re: Ajutor...sfaturi
Sa rezum,cu riscul de a spune prostii:desi la tester a aratat clapeta,tipul mi- zis ca nu ar fi gasit nimic in neregula la clapeta...ideea e ca au curatat-o si ce or mai fi facut ei pe acolo.Zice ca nu e impacat cu ideea si alte variante ar fi bateria slaba sau o gaura in galeria de evacuare si ceva cu niste sonde lambda pe acolo care ar trimite semnale aiurea.Ideea e ca Ghitza merge ok acum, urmand ca eu sa schimb bateria si sa rezolv si evacuarea.