Probleme pornire

hnnk_ingrid
Membru nou
Mesaje: 14
Membru din: Dum Feb 07, 2016 9:39 pm

Probleme pornire

Mesaj de hnnk_ingrid »

Hello all :D

Tot incerc sa ma prind care e faza cu pornirea. Uneori porneste foarte greu, invarte de 6, 8 ori, iar alteori porneste "la sfert".

Tocmai am schimbat bujiile, am pus NGK. Inainte sa schimb bujiile am pus-o pe tester si avea o eroare de missfire ceva, acum nu mai are, dar tot porneste cum vrea ea si cand vrea ea :lol:

aveti voi idee de la ce ar fi?
Avatar utilizator
Sharpe
Veteran
Mesaje: 2194
Membru din: Sâm Iul 11, 2009 10:17 am
Localitate: Bucuresti

Re: Probleme pornire

Mesaj de Sharpe »

incearca sa o pornesti ca pe una diesel
.......ghost...
hnnk_ingrid
Membru nou
Mesaje: 14
Membru din: Dum Feb 07, 2016 9:39 pm

Re: Probleme pornire

Mesaj de hnnk_ingrid »

cum se porneste una diesel? :)
Avatar utilizator
cristi o'RAL
Moderator
Mesaje: 7295
Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Probleme pornire

Mesaj de cristi o'RAL »

cu motorina
fbi special agent dale b. COOPER

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays


Imagine
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Probleme pornire

Mesaj de adrian »

Rautaciosi baietii,ca de obicei.
Parerea mea-mecanicul a gresit cand a sters eroarea fara sa se uite la datele afisate alaturi de codul de eroare-orice tester BMW inregistreaza cateva date ale motorului exact la momentul aparitiei defectului,turatia motorului,km la bord,presiunea in admisie,temperatura aerului aspirat,etc .Privind aceste date ar putea diagnostica mai usor masina,fara sa spuna ca orice incepator "schimbam bujiile".Asta pentru ca erorile de missfire sunt cauzate de mai multi factori,de obicei fisele de la bujii sau bobina de inductie.Eroarea de missfire apare individualizata la un anumit cilindru.Daca uneori porneste greu si alteori usor era clar ca nu bujiile sunt de vina.Daca ar fi citit datele erorii,ar fi stiut daca eroarea este recenta sau stocata acolo de la fostul proprietar.Daca masina are peste 120.000km eu iti recomand sa inlocuiesti complet bobina de inductie si fisele,operatia e cam dura la buzunar,cred ca in jur 600Ron,dar e singura corecta.Stii doar ca la cangrena se taie piciorul,nu se pun doar comprese.Daca faci pasul asta incearca sa cumperi fise originale,bobina poate fi si de la un producator ,nu neaparat BMW.
Daca tot faci asta curata si clapeta de acceleratie.De obicei fisele sunt defecte,dar o bobina de inductie care a functionat cu o fise defecta e compromisa,poate cadea oricand si atunci nu mai pornesti deloc.La pornirea rece,este nevoie de scanteie puternica care sa aprinda benzina rece si multa care vine in cilindri ,o scanteie slaba se stinge practic in benzina,nu are destula energie sa ii dea foc.
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Avatar utilizator
cristi o'RAL
Moderator
Mesaje: 7295
Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Probleme pornire

Mesaj de cristi o'RAL »

ca sa nu zici ca sunt rautacios pana la capat, incerc sa explic varianta "ca pe un diesel", nu stiu sigur daca sharpe se gandea la asta.
ar trebui sa tii cheia pe contact putin mai mult, pana se termina bazaitul de la pompa de benzina, semn ca a facut presiune suficienta in instalatie, dupa care invarti sa pornesti.
poate nu baga destula benzina pentru pornire... poate nu e neaparat de la scanteie.
vorba aia, "benzineste, scanteieste"?!
fbi special agent dale b. COOPER

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays


Imagine
hnnk_ingrid
Membru nou
Mesaje: 14
Membru din: Dum Feb 07, 2016 9:39 pm

Re: Probleme pornire

Mesaj de hnnk_ingrid »

am inteles :)

mersi pentru raspunsuri

fara sa stiu ca asa se zice....am incercat sa o pornesc si ca pe un diesel :))
Avatar utilizator
Sharpe
Veteran
Mesaje: 2194
Membru din: Sâm Iul 11, 2009 10:17 am
Localitate: Bucuresti

Re: Probleme pornire

Mesaj de Sharpe »

da ,Cristi... eventual faci treaba asta de doua ori sa auzi pompa de benzina :D
si Da schimba fisele :D
.......ghost...
hnnk_ingrid
Membru nou
Mesaje: 14
Membru din: Dum Feb 07, 2016 9:39 pm

Re: Probleme pornire

Mesaj de hnnk_ingrid »

Salutare, aveti idee unde as putea sa gasesc fisele originale?? Am cautat pe autokarma si pe epiesa insa, nu au asa ceva... au doar aftermarket si mi-au recomandat beru (si fise si bobina). Inca ceva, ar trebui sa schimb si filtrul de benzina? Masina are "teoretic" 107.000 km. O zi buna tuturor :D
Avatar utilizator
Sharpe
Veteran
Mesaje: 2194
Membru din: Sâm Iul 11, 2009 10:17 am
Localitate: Bucuresti

Re: Probleme pornire

Mesaj de Sharpe »

fise originale la Unix comanda si vin in 3-5 zile
filtru de benzina tot pe original nu exista aftermarchet
.......ghost...
Scrie răspuns