Tot incerc sa ma prind care e faza cu pornirea. Uneori porneste foarte greu, invarte de 6, 8 ori, iar alteori porneste "la sfert".
Tocmai am schimbat bujiile, am pus NGK. Inainte sa schimb bujiile am pus-o pe tester si avea o eroare de missfire ceva, acum nu mai are, dar tot porneste cum vrea ea si cand vrea ea
Rautaciosi baietii,ca de obicei.
Parerea mea-mecanicul a gresit cand a sters eroarea fara sa se uite la datele afisate alaturi de codul de eroare-orice tester BMW inregistreaza cateva date ale motorului exact la momentul aparitiei defectului,turatia motorului,km la bord,presiunea in admisie,temperatura aerului aspirat,etc .Privind aceste date ar putea diagnostica mai usor masina,fara sa spuna ca orice incepator "schimbam bujiile".Asta pentru ca erorile de missfire sunt cauzate de mai multi factori,de obicei fisele de la bujii sau bobina de inductie.Eroarea de missfire apare individualizata la un anumit cilindru.Daca uneori porneste greu si alteori usor era clar ca nu bujiile sunt de vina.Daca ar fi citit datele erorii,ar fi stiut daca eroarea este recenta sau stocata acolo de la fostul proprietar.Daca masina are peste 120.000km eu iti recomand sa inlocuiesti complet bobina de inductie si fisele,operatia e cam dura la buzunar,cred ca in jur 600Ron,dar e singura corecta.Stii doar ca la cangrena se taie piciorul,nu se pun doar comprese.Daca faci pasul asta incearca sa cumperi fise originale,bobina poate fi si de la un producator ,nu neaparat BMW.
Daca tot faci asta curata si clapeta de acceleratie.De obicei fisele sunt defecte,dar o bobina de inductie care a functionat cu o fise defecta e compromisa,poate cadea oricand si atunci nu mai pornesti deloc.La pornirea rece,este nevoie de scanteie puternica care sa aprinda benzina rece si multa care vine in cilindri ,o scanteie slaba se stinge practic in benzina,nu are destula energie sa ii dea foc.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
ca sa nu zici ca sunt rautacios pana la capat, incerc sa explic varianta "ca pe un diesel", nu stiu sigur daca sharpe se gandea la asta.
ar trebui sa tii cheia pe contact putin mai mult, pana se termina bazaitul de la pompa de benzina, semn ca a facut presiune suficienta in instalatie, dupa care invarti sa pornesti.
poate nu baga destula benzina pentru pornire... poate nu e neaparat de la scanteie.
vorba aia, "benzineste, scanteieste"?!
Salutare, aveti idee unde as putea sa gasesc fisele originale?? Am cautat pe autokarma si pe epiesa insa, nu au asa ceva... au doar aftermarket si mi-au recomandat beru (si fise si bobina). Inca ceva, ar trebui sa schimb si filtrul de benzina? Masina are "teoretic" 107.000 km. O zi buna tuturor