Martor rosu ulei in viraje stranse

Horus
Membru nou
Mesaje: 31
Membru din: Mie Iul 08, 2015 1:53 pm

Martor rosu ulei in viraje stranse

Mesaj de Horus »

Salut .

R56, 218 k km , nu pierde ulei deloc.
Uleiul are 13k din care 2litrii schimbati in primavara .

In viraje stranse si franari bruste se aprinde martorul pentru ulei .
Ce ma sfatuiti ? schimb ulei +filtru sau direct service ? :)
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Martor rosu ulei in viraje stranse

Mesaj de adrian »

Ai nivelul foarte scazut de ulei in baie, controleaza cu joja, si completeaza, sau fa schimbul de ulei daca este cazul.
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Horus
Membru nou
Mesaje: 31
Membru din: Mie Iul 08, 2015 1:53 pm

Re: Martor rosu ulei in viraje stranse

Mesaj de Horus »

Am reverificat si nivelul este la limita superioara pe joja .
Martorul rosu , din ce am citit pe net ar fi ceva legat de presiune.
Sta aprins doar o secunda 2.

Am alergat cu un coleg ,dupa 3-4 ture de franari bruste l-a el nu s-a manifestat. Cand am condus eu la 2a incercare...
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Martor rosu ulei in viraje stranse

Mesaj de adrian »

Daca se aprinde cand scade turatia motorului aproape de relanti, atunci presiunea este de vina.
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Avatar utilizator
Sharpe
Veteran
Mesaje: 2194
Membru din: Sâm Iul 11, 2009 10:17 am
Localitate: Bucuresti

Re: Martor rosu ulei in viraje stranse

Mesaj de Sharpe »

pompa de ulei schimbata si ulei nou pt motoare PSA recomandat 10w40
.......ghost...
Horus
Membru nou
Mesaje: 31
Membru din: Mie Iul 08, 2015 1:53 pm

Re: Martor rosu ulei in viraje stranse

Mesaj de Horus »

Se pare ca adrian avea dreptate.
Citeam gresit joja. Cumpar ulei si va tin la curent.

Explicatia cum poti citii joja gresit si solutia :

The most important thing to understand when using an OEM Mini dipstick is that the bottom bulb, if re-inserted into the oil pan will draw oil up into the tube when withdrawn.
The trick is after first removing the dipstick, re-insert it into the tube but not far enough to get oil on the bottom bulb.
You do this several times, cleaning the oil off each time, until the tube is clean of excessive oil.
After cleaning the tube of excess oil you can then re-insert the dipstick fully into the oil pan, withdraw it and read the level.
If you keep the OEM dipstick, the best thing you can do is remove that bottom bulb so it will not draw oil up into the tube in the first place.

Un alt model de joja : http://www.cravenspeed.com/mini-dipstick/
Avatar utilizator
magicbright
Viteza 3
Mesaje: 214
Membru din: Mie Feb 25, 2015 2:17 pm
Localitate: bucuresti

Re: Martor rosu ulei in viraje stranse

Mesaj de magicbright »

Am avut ulei 10w40 pe masina, la recomandarea unui mecanic dupa o reparatie mai laborioasa si e o porcarie.
Masina parca era mai greoaie, consumul de ulei a ramas acelasi, in schimb dupa ce am revenit la 5w40 am constatat o scadere a consumului de combustibil de cel putin un litru.
YOU DON'T NEED A BIG ONE TO BE HAPPY!
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Martor rosu ulei in viraje stranse

Mesaj de adrian »

Discutia cu tipul de ulei folosit este destul de lunga si greu de lamurit intr-un topic de forum.In general la autoturisme si in special la cele cu motoare pe benzina se folosesc uleiuri din gama 5W/40 si 5W30 ,motivatia fiind ca motoarele moderne sunt fabricate cu tolerante mult mai stranse,jocurile intre piesele in miscare sunt mult mai mici,iar din cauza regimului termic mai ridicat,uleiurile 5W30 si 5W40 sunt preferate pentru ca asigura o racire si o lubrefiere mai buna si micsoreaza pierderile de lucru mecanic intern.Pentru motoarele Diesel,exista inca multi producatori -ex.Mercedes-care recomanda la autoutilitare produse chiar in 2016 uleiul 10W40 sintetic.Parerea mea este ca 10W40 nu este potrivit pentru un motor modern pe benzina,si poate fi folosit doar in cazuri extreme pe motoare pe benzina foarte uzate,dar nu este recomandat unui motor in stare buna de functionare.Un ulei mai vascos nu poate micsora consumul de ulei la un motor,acesta se datoreaza in general uzurii segmentilor si patrunderea lui in camera de ardere,iar uleiurile de calitate inferioara ard mai usor si produc mai multa zgura care se depune pe calota pistonului si in camera de ardere.In concluzie ,folosirea de -10W40 la un motor modern pe benzina,chiar si putin uzat nu aduce nici un beneficiu.
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Avatar utilizator
Sharpe
Veteran
Mesaje: 2194
Membru din: Sâm Iul 11, 2009 10:17 am
Localitate: Bucuresti

Re: Martor rosu ulei in viraje stranse

Mesaj de Sharpe »

exista uleiuri 10w40 tratate special pt motoare noi cu prb de consum
ex LIQUI MOLY SUPER LEICHTLAUF 10W40 sau LIQUI MOLY MOS2 10W40
cititi specificatiile tehnice :!:
.......ghost...
Horus
Membru nou
Mesaje: 31
Membru din: Mie Iul 08, 2015 1:53 pm

Re: Martor rosu ulei in viraje stranse

Mesaj de Horus »

Am completat cu Castrol 5w30 .
Am pus 1.75l. Daca stiam ca intra asa mult il schimbam pe tot .

Mai jos metode de citire a unei joje de toata jena.

http://www.northamericanmotoring.com/fo ... ost3761732
Scrie răspuns