
Problema pompa benzina
Re: Problema pompa benzina
Da, exact. Eu ca sa ajung la pompa am schimbat bujii, fise, bobina, filtru benzina plus zile pierdute pe forumuri si manuale 

EX MINI Cooper S R53 - 2004
Actual Mazda 3 Skyactive X 2.0 NA | Husqvarna Svartpilen
Actual Mazda 3 Skyactive X 2.0 NA | Husqvarna Svartpilen
Re: Problema pompa benzina
Cred ca ti-am spus demult ca pompa este de vina, eram 90% sigur fara sa vad masina.SpOOk scrie:Da, exact. Eu ca sa ajung la pompa am schimbat bujii, fise, bobina, filtru benzina plus zile pierdute pe forumuri si manuale
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: Problema pompa benzina
Da, asa e. Si eu o banuiam, dar cel putin am eliminat niste chestii care oicum urmau sa fie schimbate.
All is well when it ends well
All is well when it ends well

EX MINI Cooper S R53 - 2004
Actual Mazda 3 Skyactive X 2.0 NA | Husqvarna Svartpilen
Actual Mazda 3 Skyactive X 2.0 NA | Husqvarna Svartpilen
-
- Membru nou
- Mesaje: 4
- Membru din: Dum Noi 20, 2016 3:15 pm
Re: Problema pompa benzina
Salut,
Am un cooper s din 2008, misto masina nu pot sa contest dar cred ca am prb cu pompa.
Am dus-o la un service pentru revizie, schimbat ulei cutie, schimbat bujii, diliconat baie ulei ca avea ceva pierderi.
Masina are 100k km.
Am cumparat-o la 95k km, am zis sa schimb uleiul la cutie ca nu stiu cine a mers cu ea. BMW zice ulei long life dar era mizerabil.
Dupa schimburile de mai sus masina nu mai sta la relanti.
Bujii bune, bobine bune(doar una necesita schimb, masurat compresie, etc).
Am desfacut si filtrul de benzina din rezervor (bmw zice long life) si era mizerabil rau. L-am schimbat.
Am testat asa si se pare ca pompa are 5 bar la cheie dar coboara in 20 min la 3,5 bari: https://m.youtube.com/watch?v=gfAyti805GE
Deci ce parere aveti? Sa cumpar pompa? Sa mai verific ceva? Nu as vrea sa dau banii de pomana pe pompa si sa fie altceva.
Multumesc
Am un cooper s din 2008, misto masina nu pot sa contest dar cred ca am prb cu pompa.
Am dus-o la un service pentru revizie, schimbat ulei cutie, schimbat bujii, diliconat baie ulei ca avea ceva pierderi.
Masina are 100k km.
Am cumparat-o la 95k km, am zis sa schimb uleiul la cutie ca nu stiu cine a mers cu ea. BMW zice ulei long life dar era mizerabil.
Dupa schimburile de mai sus masina nu mai sta la relanti.
Bujii bune, bobine bune(doar una necesita schimb, masurat compresie, etc).
Am desfacut si filtrul de benzina din rezervor (bmw zice long life) si era mizerabil rau. L-am schimbat.
Am testat asa si se pare ca pompa are 5 bar la cheie dar coboara in 20 min la 3,5 bari: https://m.youtube.com/watch?v=gfAyti805GE
Deci ce parere aveti? Sa cumpar pompa? Sa mai verific ceva? Nu as vrea sa dau banii de pomana pe pompa si sa fie altceva.
Multumesc
Re: Problema pompa benzina
vrei sa spui ca dupa ce ai schimbat toate astea masina nu mai sta la relanti???
ai facut o diagnoza la motor dupa revizie???
vezi ca mai exista o pompa inainte de injectoare
ai facut o diagnoza la motor dupa revizie???
vezi ca mai exista o pompa inainte de injectoare
.......ghost...
Re: Problema pompa benzina
Uite aici rezolvarea in caz ca asta a problema ta.
https://www.youtube.com/watch?v=gfAyti805GE
https://www.youtube.com/watch?v=gfAyti805GE
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
-
- Membru nou
- Mesaje: 4
- Membru din: Dum Noi 20, 2016 3:15 pm
Re: Problema pompa benzina
Adrian am vazut filmul.
Pe disgnoza apar 5 bari pt pompa din fata si 0,7 pentru cea din spate.https://m.youtube.com/watch?v=UaHO7GzM-Ic
Masurat cu aparat pe traseu asa cum am zis, la pornire se duce la 5 si scade la 3,5 in 20 minute.
Cred ca am lasat masina in service duminica, a mers ok si luni dimineata inainte de schimb piese nu a pornit. A fost cea mai friguroasa noapte (am vazut pe y ca incep sa pice cu frigul) de cand am masina(iunie 2016).
Mi-a facut niste figuri de 4 ori in 5 luni - mers usor in coloana fara acceleratie sau accelerat foarte usor, masina se gatuia, chiar oprit. Scos din D, bagat in P apoi D ... mergea ok.
Am gasit pompa benzina rezervor Pierburg la 900 si originala la 1200 lei.
Am comandat original.
Pica pompa din fata masina ar face asa:
https://m.youtube.com/watch?v=UaHO7GzM-Ic
Daca o cumpar pe cea din rezervor si problema este la cea de la motor, m-am parlit de 1200lei
.
Pe disgnoza apar 5 bari pt pompa din fata si 0,7 pentru cea din spate.https://m.youtube.com/watch?v=UaHO7GzM-Ic
Masurat cu aparat pe traseu asa cum am zis, la pornire se duce la 5 si scade la 3,5 in 20 minute.
Cred ca am lasat masina in service duminica, a mers ok si luni dimineata inainte de schimb piese nu a pornit. A fost cea mai friguroasa noapte (am vazut pe y ca incep sa pice cu frigul) de cand am masina(iunie 2016).
Mi-a facut niste figuri de 4 ori in 5 luni - mers usor in coloana fara acceleratie sau accelerat foarte usor, masina se gatuia, chiar oprit. Scos din D, bagat in P apoi D ... mergea ok.
Am gasit pompa benzina rezervor Pierburg la 900 si originala la 1200 lei.
Am comandat original.
Pica pompa din fata masina ar face asa:
https://m.youtube.com/watch?v=UaHO7GzM-Ic
Daca o cumpar pe cea din rezervor si problema este la cea de la motor, m-am parlit de 1200lei

-
- Membru nou
- Mesaje: 4
- Membru din: Dum Noi 20, 2016 3:15 pm
Re: Problema pompa benzina
S-a rezolvat problema, masina merge bine.
Nu era pompa(am renuntat la comanda), era o electrovalva de la chiuloasa murdara de funingine, ulei uscat, etc.
Problabil cand am schimbat garnitura la baia de ulei, s-a schimbat presiunea in baie si de la electovalva murdara masina nu mai statea la relanti.
Tare, oricum
.
Nu era pompa(am renuntat la comanda), era o electrovalva de la chiuloasa murdara de funingine, ulei uscat, etc.
Problabil cand am schimbat garnitura la baia de ulei, s-a schimbat presiunea in baie si de la electovalva murdara masina nu mai statea la relanti.
Tare, oricum
