problema la rece
Re: problema la rece
Pusa pe tester,absolut nici o eroare.
Am mai schimbat in speranta ca rezolv ceva urm:
kit distributie(lant,patine,intinzator)
Sonda lambda bosh
sonda temperatura
Injectoare cu rampa cu tot si regulator
Bujii ngk bkr6equp platinum
Curatat admisie
verificat daca trage aer fals
T-MAP da valori normale
Nu am pus-o pe tester dedicat,ci pe o clona vcds
Chiar nu stiu ce sa mai verific
Am mai schimbat in speranta ca rezolv ceva urm:
kit distributie(lant,patine,intinzator)
Sonda lambda bosh
sonda temperatura
Injectoare cu rampa cu tot si regulator
Bujii ngk bkr6equp platinum
Curatat admisie
verificat daca trage aer fals
T-MAP da valori normale
Nu am pus-o pe tester dedicat,ci pe o clona vcds
Chiar nu stiu ce sa mai verific
Re: problema la rece
Salut,
Vad ca ai investit ceva bani fara rezultat.Testerul VCDS este dedicat VW nu da rezultate bune pe functia Generic OBD,si nu poti face testare parametri live.Daca ne intalnim pentru resoftare s-ar putea sa gasim defectul.Masina a fost cumva resoftata de proprietarul anterior? Oricum am un calculator de rezerva cu immo off si putem sa testam daca este ceva din calculatorul motorului, legat de comanda injectoarelor sau a bobinei de inductie .
Bobina de inductie este OK?
Vad ca ai investit ceva bani fara rezultat.Testerul VCDS este dedicat VW nu da rezultate bune pe functia Generic OBD,si nu poti face testare parametri live.Daca ne intalnim pentru resoftare s-ar putea sa gasim defectul.Masina a fost cumva resoftata de proprietarul anterior? Oricum am un calculator de rezerva cu immo off si putem sa testam daca este ceva din calculatorul motorului, legat de comanda injectoarelor sau a bobinei de inductie .
Bobina de inductie este OK?
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: problema la rece
Adrian,cred ca e prb care am avut-o si eu ....trebuie resoftata sau up-date de soft
.......ghost...
Re: problema la rece
Mentionez ca problema este doar cu motorul rece,pana atinge lichidul de racire temp. de 50-60 grade.
voi inlocui si filtrul de benzina si vedem dupa aia.
Adrian,in legatura cu softul de cooper,te voi contacta cred ca dupa sarbatori.Pana atunci sunt prins cu f multa treaba.
Oricum iti multumesc din suflet ca te implici si incerci sa ne ajuti pe toti.
voi inlocui si filtrul de benzina si vedem dupa aia.
Adrian,in legatura cu softul de cooper,te voi contacta cred ca dupa sarbatori.Pana atunci sunt prins cu f multa treaba.
Oricum iti multumesc din suflet ca te implici si incerci sa ne ajuti pe toti.
Re: problema la rece
Mersul neregulat cu motorul rece si "datul in nas" l-am rezolvat cu schimbarea supapei de retur din rezervor si a filtrului de combustibil.
atasez poze pentru a se vedea ce am gasit in acest filtru "Long Life"
atasez poze pentru a se vedea ce am gasit in acest filtru "Long Life"
Re: problema la rece
Ma bucur ca ai rezolvat.
Ai pus filtrul OEM de care ziceai in posturile trecute?
Niste costuri totale?
Ai pus filtrul OEM de care ziceai in posturile trecute?
Niste costuri totale?
Re: problema la rece
Am luat din dezmembrari ansamblul din rezervor,cel in care este montat filtrul,iar filtru propriu zis l-am luat nou din magazin.
M-a costat destul de putin,aproximativ 300 lei
De acum,la fiecare revizie,pot inlocui cartusul filtrant fara probleme.
M-a costat destul de putin,aproximativ 300 lei
De acum,la fiecare revizie,pot inlocui cartusul filtrant fara probleme.
Re: problema la rece
Revin
Mi se pare ca problemele nu s-au rezolvat in totalitate,
A ramas o trepidatie in ralanti (nu intrerupe),turatia da sa scada cu putin sub 750 rpm si atunci simt o trepidatie.
Cu motorul rece,s-a diminuat semnificativ senzatia de "dat in nas", dar nu a disparut in totalitate.
Cred ca presiunea scazuta a benzinei amplifica un alt defect
Mi se pare ca problemele nu s-au rezolvat in totalitate,
A ramas o trepidatie in ralanti (nu intrerupe),turatia da sa scada cu putin sub 750 rpm si atunci simt o trepidatie.
Cu motorul rece,s-a diminuat semnificativ senzatia de "dat in nas", dar nu a disparut in totalitate.
Cred ca presiunea scazuta a benzinei amplifica un alt defect
Re: problema la rece
Masina merge OK si la 2.7bar, ai alta problema.Daca zici ca ai schimbat tot ce tine de aprindere, trebuie sa faci adaptarile necesare de clapeta , SFT,LFT,sonda lambda.Clapeta trebuie curatata si adaptata.Mai vezi dupa ce faci testele astea.Daca nu probabil trebuie sa schimbi calculatorul de motor.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: problema la rece
Cu ce tip de diagnoza pot face adaptarea clapetei de acceleratie?