Mini cooper s r56

Kosmyn
Membru nou
Mesaje: 1
Membru din: Dum Dec 11, 2016 5:52 pm

Mini cooper s r56

Mesaj de Kosmyn »

Salut, am o problema acum cateva zile masina mea si-a schimbat mersul si nu merge cilindru 2 ,am schimbat bobina si bujia si face la fel si da cu ceva ule pe la capacu la culbutori ... bine asta ma gandesc ca e de la garnitura a probat injectoarele e totul ok in schimb acum porneste si se oreste singura dupa 15 sec,
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Mini cooper s r56

Mesaj de adrian »

Fa un test de compresie.Asta daca cei de la service sunt siguri ca electric totul este in regula, respectiv cablajul dintre bobina de inductie si calculator si injectorul este in regula.Ca sa te edifici muta injectorul si bobina la alt cilindru.
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Avatar utilizator
magicbright
Viteza 3
Mesaje: 214
Membru din: Mie Feb 25, 2015 2:17 pm
Localitate: bucuresti

Re: Mini cooper s r56

Mesaj de magicbright »

Test de compresie, cel mai elocvent..daca nu are compresie, te apuci si dai jos pana ajungi la cauza.been there, done that.Succes!
YOU DON'T NEED A BIG ONE TO BE HAPPY!
Avatar utilizator
Sharpe
Veteran
Mesaje: 2194
Membru din: Sâm Iul 11, 2009 10:17 am
Localitate: Bucuresti

Re: Mini cooper s r56

Mesaj de Sharpe »

si nu are eroare pe bord???
.......ghost...
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Mini cooper s r56

Mesaj de adrian »

Posibil sa nu aibe eroare la bord , dar un cilindru cu compresie slaba sau defect de aprindere se poate evidentia cu ajutorul unui tester bun care masoara turatia motorului pe fiecare cilindru-stiu ca pare putin ciudat ce spun dar totusi se poate masura acest parametru , nu intru in amanunte-dar cel de la tastatura trebuie sa-si stie meseria.Repet, la ora actuala ,tot romanul si-a cumparat o interfata de diagnoza , de la o chinezeasca de 40Euro la una europeana de 2000Euro.Doar un mic procent din ei stiu sa citeasca datele furnizate de calculator,care sunt abaterile admise, sa coreleze datele intre ele.
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Scrie răspuns