Capete de bara - Mini Cooper - aftermarket vs original

Avatar utilizator
MiniRC31
Viteza 6
Mesaje: 815
Membru din: Lun Iul 04, 2016 11:27 pm

Capete de bara - Mini Cooper - aftermarket vs original

Mesaj de MiniRC31 »

Salut tuturor,

A venit vreme sa se ceara a fi schimbate aceste capete de bara (integral), sa le zic asa si caut sa comand aceste piese desigur aftermarket

Ce brand ati alege?
Mapco
Vaico
ABS
Febi Blistein
TRW
Optimal
Meyle
Swag
Triscan
Topran
Lemforder
Metzger
Kager
Monroe

citind pe net as inclina catre Lemforder pt ca "par" ar fi OEM pt BMW, alegere buna sau nu?

intentionez sa schimb ambele capete de bara, reperele 5 + 4 din imagine, chiar daca cea din stanga "nu se cere la pensie".
PS: stiu ca dupa, trebuie sa merg sa fac unghiurile ;)

Problema mea se manifesta destul de clar: virez maxim stanga si fortez putin si de undeva din dreapta fata se aude un cloncanit, cand virez dreapta nu se aude nimic...

Am tras de roata nu pare sa joace in schimb am vazut acel burduf spart in 2 locuri si deduc ca articulatia dintre bara si servo este deja compromisa.
Fişiere ataşate
bara.png
Drive safe and keep the wheels down
Avatar utilizator
Sharpe
Veteran
Mesaje: 2194
Membru din: Sâm Iul 11, 2009 10:17 am
Localitate: Bucuresti

Re: Capete de bara - Mini Cooper - aftermarket vs original

Mesaj de Sharpe »

Lemforder e cel mai bun :!: si cel mai scump :D
.......ghost...
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Capete de bara - Mini Cooper - aftermarket vs original

Mesaj de adrian »

Lemförder si TRW aceeasi calitate si acelasi pret.Adevarat sunt cele mai bune dar nu de calitatea echipare originala.Posibil ca Lemförder sa fie echipare originala, dar calitatea furnizata pentru specificatii BMW este mult peste calitatea furnizata pe piata,niciodata o piesea aftermarket nu va fi de calitatatea celei originale.!!!!
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Avatar utilizator
Sharpe
Veteran
Mesaje: 2194
Membru din: Sâm Iul 11, 2009 10:17 am
Localitate: Bucuresti

Re: Capete de bara - Mini Cooper - aftermarket vs original

Mesaj de Sharpe »

.Posibil ca Lemförder sa fie echipare originala :mrgreen: SIGUR :!:
.......ghost...
Avatar utilizator
MiniRC31
Viteza 6
Mesaje: 815
Membru din: Lun Iul 04, 2016 11:27 pm

Re: Capete de bara - Mini Cooper - aftermarket vs original

Mesaj de MiniRC31 »

adrian scrie:Lemförder si TRW aceeasi calitate si acelasi pret.Adevarat sunt cele mai bune dar nu de calitatea echipare originala.Posibil ca Lemförder sa fie echipare originala, dar calitatea furnizata pentru specificatii BMW este mult peste calitatea furnizata pe piata,niciodata o piesea aftermarket nu va fi de calitatatea celei originale.!!!!
o sa vedem cat vor tine :D mai intai sa le comand!

deja am schimbat flansele de pe amortizoare tot cu Lemförder (in pereche), pe cutie scria Made in Germany, nu au costat chiar "putin" dar ... cum spuneai si tu, calitatea nu este aceeasi ... sunt curios cat vor tine :shock:
Drive safe and keep the wheels down
Avatar utilizator
MiniRC31
Viteza 6
Mesaje: 815
Membru din: Lun Iul 04, 2016 11:27 pm

Re: Capete de bara - Mini Cooper - aftermarket vs original

Mesaj de MiniRC31 »

Sharpe scrie:.Posibil ca Lemförder sa fie echipare originala :mrgreen: SIGUR :!:
pe un forum BMW in USA majoritatea au zis ca Lemförder este OEM, altii se plangeau de calitate ca au schimbat din nou dupa putini km, dar sincer nu cred ca daca Lemförder este OEM pt BMW ar face 2 categorii de calitate... :?
un singu lucru este cert ca trebuie sa ai si noroc :lol: :lol: :lol:
Drive safe and keep the wheels down
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Capete de bara - Mini Cooper - aftermarket vs original

Mesaj de adrian »

Gresit , nu e vorba de noroc, este o alta calitate, nu incape discutie, eu vorbesc din interiorul sistemului, nu doar ca sa-mi dau cu parerea. :mrgreen:
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Avatar utilizator
MiniRC31
Viteza 6
Mesaje: 815
Membru din: Lun Iul 04, 2016 11:27 pm

Re: Capete de bara - Mini Cooper - aftermarket vs original

Mesaj de MiniRC31 »

adrian scrie:Gresit , nu e vorba de noroc, este o alta calitate, nu incape discutie, eu vorbesc din interiorul sistemului, nu doar ca sa-mi dau cu parerea. :mrgreen:
:lol: :lol: :lol: voi ma faceti sa imi fac turnatorie acasa + linie de asamblare :lol: :lol: :lol: :lol: ca deja vreo 3 service-uri m-au facut sa devin mecanic, ce mai este pana la acest flux ... :lol: :lol: :lol:
Drive safe and keep the wheels down
Avatar utilizator
cristi o'RAL
Moderator
Mesaje: 7295
Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Capete de bara - Mini Cooper - aftermarket vs original

Mesaj de cristi o'RAL »

daca vii cu ISO luat pe bune iti dau si eu sa-mi torni una alta pentru motociclete :P
fbi special agent dale b. COOPER

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays


Imagine
Scrie răspuns