Diagnoza MINI

Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Diagnoza MINI

Mesaj de adrian »

Am reusit adaptarea Easy Diag la X431Pro 3, deci diagnoza pe toate modulele masinii, date reale, test actuatori si adaptari diverse, functie de ce suporta masina respectiva.Necesar . conector Easy Diag cost 62Euro(cost transport inclus), si un terminal Android,indiferent de versiune , dar nu mai jos de 4.4., orice telefon, tableta.Spatiu memorie ocupat 700Mb.
La masina mea recunoaste 15 module .
Screenshot_2017-04-01-11-39-24.png
Screenshot_2017-04-01-11-39-39.png
asta face pe motor
Screenshot_2017-04-01-11-40-02.png
Screenshot_2017-04-01-11-42-56.png
exemplu adaptare clapeta acceleratie
Screenshot_2017-04-01-11-45-18.png
Exemplu me modulul ASC sau DSC,
Screenshot_2017-04-01-11-50-18.png
Screenshot_2017-04-01-11-50-02.png
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Diagnoza MINI

Mesaj de adrian »

Diagnoza este multimarca, merge foarte bine, testata de mine pe Nissan,Mitsubishi,Opel,BMW, Skoda , Audi,VW Passat, Mercedes ,Renault, Dacia,inclusiv pe modele 2016.
Testat de mine, codare injectoare pe Mercedes Sprinter 2013,recodare modul SAM pe Sprinter dupa scimbare modul,regenerare fortata filtru de particule,Codare injectoare BMW X3 ,reset lampa airbag.
Testat pe Nissan NP 300,adaptare electrovalva pompa de inalta presiune, codare injectoare.
Diagnoza completa pe Audi A4, 4 Motion, an de fabricatie 2016,masina prea noua , nu avea nevoie de nici o interventie .
Aici lista de masini , Europa , Asia si America, toate activate.
Screenshot_20170409-081608.png
Screenshot_20170409-081618.png
Screenshot_20170409-081625.png
Screenshot_20170409-081639.png
Screenshot_20170409-081650.png
Screenshot_20170409-082736.png
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Avatar utilizator
Sharpe
Veteran
Mesaje: 2194
Membru din: Sâm Iul 11, 2009 10:17 am
Localitate: Bucuresti

Re: Diagnoza MINI

Mesaj de Sharpe »

......... ;) :roll:
.......ghost...
Avatar utilizator
n0iz3
Viteza 1
Mesaje: 96
Membru din: Lun Aug 22, 2016 9:42 am
Localitate: Bucuresti

Re: Diagnoza MINI

Mesaj de n0iz3 »

In primul rand :shock: :shock: :shock:

In al doilea rand, acest EasyDiag e mai destept pe partea de conectare decat un ELM clasic? Am unul ratacit pe undeva de cand aveam Saab :lol:
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Diagnoza MINI

Mesaj de adrian »

ELM este "pistol cu apa",l-am folosit doar pentru diagnoza la o motocicleta BMW R1200RT, cu adaptarea necesara la priza de diagnoza a motocicletei.
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Avatar utilizator
MiniRC31
Viteza 6
Mesaje: 815
Membru din: Lun Iul 04, 2016 11:27 pm

Re: Diagnoza MINI

Mesaj de MiniRC31 »

adrian scrie:ELM este "pistol cu apa",l-am folosit doar pentru diagnoza la o motocicleta BMW R1200RT, cu adaptarea necesara la priza de diagnoza a motocicletei.
off topic: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: eu am elefantel :D cu apa....se pune?
Drive safe and keep the wheels down
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Diagnoza MINI

Mesaj de adrian »

Imi cer scuze, uneori ma exprim mai "plastic", dar sa aduci vorba de ELM cand noi discutam de Launch XPro este ca si cum ai compara un Mini Cooper cu o bicicleta Ukraina!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Oricum , nu conteaza , internetul saracul suporta orice,de la oricine si despre orice.Nu-ti trebuie decat un telefon ,daca ai si un ELM te-ai "scos".
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Marius22
Viteza 1
Mesaje: 82
Membru din: Lun Apr 03, 2017 5:27 pm

Re: Diagnoza MINI

Mesaj de Marius22 »

Salut! Asa arata easydiag ul tau??
Fişiere ataşate
image.png
Avatar utilizator
n0iz3
Viteza 1
Mesaje: 96
Membru din: Lun Aug 22, 2016 9:42 am
Localitate: Bucuresti

Re: Diagnoza MINI

Mesaj de n0iz3 »

adrian scrie:Imi cer scuze, uneori ma exprim mai "plastic", dar sa aduci vorba de ELM cand noi discutam de Launch XPro este ca si cum ai compara un Mini Cooper cu o bicicleta Ukraina!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Oricum , nu conteaza , internetul saracul suporta orice,de la oricine si despre orice.Nu-ti trebuie decat un telefon ,daca ai si un ELM te-ai "scos".
Nu ma pricep, de-asta intreb.
Pentru ce aveam eu nevoie, sa resetez niste coduri ca sa ies din limp mode cand aveam probleme, a fost bun si ELM-ul :mrgreen:
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Diagnoza MINI

Mesaj de adrian »

Marius22 scrie:Salut! Asa arata easydiag ul tau??
Oarecum, al meu mai are ceva.
Am decis sa nu mai postez chestiuni tehnice, probabil nici sa mai raspud la intrebari de natura tehnica.Motivul sunt userii care n-au habar de tehnica, in schimb sunt spirituali,compenseaza lipsa de cunostinte cu bancuri de autobaza.
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Scrie răspuns