Diagnoza MINI
Diagnoza MINI
Am reusit adaptarea Easy Diag la X431Pro 3, deci diagnoza pe toate modulele masinii, date reale, test actuatori si adaptari diverse, functie de ce suporta masina respectiva.Necesar . conector Easy Diag cost 62Euro(cost transport inclus), si un terminal Android,indiferent de versiune , dar nu mai jos de 4.4., orice telefon, tableta.Spatiu memorie ocupat 700Mb.
La masina mea recunoaste 15 module . asta face pe motor exemplu adaptare clapeta acceleratie Exemplu me modulul ASC sau DSC,
La masina mea recunoaste 15 module . asta face pe motor exemplu adaptare clapeta acceleratie Exemplu me modulul ASC sau DSC,
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: Diagnoza MINI
Diagnoza este multimarca, merge foarte bine, testata de mine pe Nissan,Mitsubishi,Opel,BMW, Skoda , Audi,VW Passat, Mercedes ,Renault, Dacia,inclusiv pe modele 2016.
Testat de mine, codare injectoare pe Mercedes Sprinter 2013,recodare modul SAM pe Sprinter dupa scimbare modul,regenerare fortata filtru de particule,Codare injectoare BMW X3 ,reset lampa airbag.
Testat pe Nissan NP 300,adaptare electrovalva pompa de inalta presiune, codare injectoare.
Diagnoza completa pe Audi A4, 4 Motion, an de fabricatie 2016,masina prea noua , nu avea nevoie de nici o interventie .
Aici lista de masini , Europa , Asia si America, toate activate.
Testat de mine, codare injectoare pe Mercedes Sprinter 2013,recodare modul SAM pe Sprinter dupa scimbare modul,regenerare fortata filtru de particule,Codare injectoare BMW X3 ,reset lampa airbag.
Testat pe Nissan NP 300,adaptare electrovalva pompa de inalta presiune, codare injectoare.
Diagnoza completa pe Audi A4, 4 Motion, an de fabricatie 2016,masina prea noua , nu avea nevoie de nici o interventie .
Aici lista de masini , Europa , Asia si America, toate activate.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: Diagnoza MINI
In primul rand
In al doilea rand, acest EasyDiag e mai destept pe partea de conectare decat un ELM clasic? Am unul ratacit pe undeva de cand aveam Saab



In al doilea rand, acest EasyDiag e mai destept pe partea de conectare decat un ELM clasic? Am unul ratacit pe undeva de cand aveam Saab

Re: Diagnoza MINI
ELM este "pistol cu apa",l-am folosit doar pentru diagnoza la o motocicleta BMW R1200RT, cu adaptarea necesara la priza de diagnoza a motocicletei.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: Diagnoza MINI
off topic:adrian scrie:ELM este "pistol cu apa",l-am folosit doar pentru diagnoza la o motocicleta BMW R1200RT, cu adaptarea necesara la priza de diagnoza a motocicletei.






Drive safe and keep the wheels down
Re: Diagnoza MINI
Imi cer scuze, uneori ma exprim mai "plastic", dar sa aduci vorba de ELM cand noi discutam de Launch XPro este ca si cum ai compara un Mini Cooper cu o bicicleta Ukraina!!!!

Oricum , nu conteaza , internetul saracul suporta orice,de la oricine si despre orice.Nu-ti trebuie decat un telefon ,daca ai si un ELM te-ai "scos".




Oricum , nu conteaza , internetul saracul suporta orice,de la oricine si despre orice.Nu-ti trebuie decat un telefon ,daca ai si un ELM te-ai "scos".
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: Diagnoza MINI
Nu ma pricep, de-asta intreb.adrian scrie:Imi cer scuze, uneori ma exprim mai "plastic", dar sa aduci vorba de ELM cand noi discutam de Launch XPro este ca si cum ai compara un Mini Cooper cu o bicicleta Ukraina!!!!![]()
![]()
![]()
Oricum , nu conteaza , internetul saracul suporta orice,de la oricine si despre orice.Nu-ti trebuie decat un telefon ,daca ai si un ELM te-ai "scos".
Pentru ce aveam eu nevoie, sa resetez niste coduri ca sa ies din limp mode cand aveam probleme, a fost bun si ELM-ul

Re: Diagnoza MINI
Oarecum, al meu mai are ceva.Marius22 scrie:Salut! Asa arata easydiag ul tau??
Am decis sa nu mai postez chestiuni tehnice, probabil nici sa mai raspud la intrebari de natura tehnica.Motivul sunt userii care n-au habar de tehnica, in schimb sunt spirituali,compenseaza lipsa de cunostinte cu bancuri de autobaza.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power