Incalzire antigel/ nu baga caldura clima automata
Re: Incalzire antigel/ nu baga caldura clima automata
In dreapta nu am nimic decat tevile pt adaos freon.
Re: Incalzire antigel/ nu baga caldura clima automata
Sensorul de presiune unde este exact? Trebuie ridicata pe rampa sa l schimb?
Re: Incalzire antigel/ nu baga caldura clima automata
ai dreptate am confundat cu Nissan-ul ca tuburile de AC sunt "la vedere"...Marius22 scrie:In dreapta nu am nimic decat tevile pt adaos freon.
La pagina 3 ai "schema" cu tubatia pentru sistemul de AC, dupa cum vad ca ar trece pe dedesubt cat si senzorul de presiune pe ce "artera este"...
stiu ca pare putin ciudat dar se pare ca trebuie sa demontezi spoilerul fata pt a reusi sa vezi daca iti raceste tuburile (foto atasat)
intrebare: cum stai cu filtrul de polen? (la nivelul genunchilor pasagerului)
Drive safe and keep the wheels down
Re: Incalzire antigel/ nu baga caldura clima automata
scuze ca abia acum m-am uitat la poza ta, dar acel tub de aluminiu este destul sa faci "testul" magnific este tubatia numarul 1 -turul
iar cel de-al doilea este retur si poti vedea(simti) daca "iti misca freonul in instalatie"
iar cel de-al doilea este retur si poti vedea(simti) daca "iti misca freonul in instalatie"
Drive safe and keep the wheels down
Re: Incalzire antigel/ nu baga caldura clima automata
Peste radiatorul de clima mai este unul mic( penteu ulei cred) , deci ar fi doar cele de jos! filtru polen schimbat anul trecut. Cu masina merge doar sotia 2-3000 km pe an !
Re: Incalzire antigel/ nu baga caldura clima automata
Ar putea sa fie de la sensorul de presiune sau nu? A avut cineva problema asta?!
Re: Incalzire antigel/ nu baga caldura clima automata
pentru senzorul de presiune, acel senzor este pus sa decupleze compresorul in cazul unei presiuni prea mari in instalatie.Marius22 scrie:Ar putea sa fie de la sensorul de presiune sau nu? A avut cineva problema asta?!
tinand cont ca tuburile de AC mai sunt pe masina ce treaba are "aerul rece" cu senzorul?
tie trebuie sa iti genereze "aer rece" creand presiune si recirculare deci tind sa cred ca problema pricipala este compresorul (dar inca nu este decisiv) --> ceea ce ti-a zis si Sharpe
meseriasul ce ti-a incarcat instalatia cum a facut testul de pierdere in instalatie?
presiunea cine a generat-o? in cazul asta?
uite aici menirea senzorului, in plus "cred" (nu am incercat inca) ca il poti "citi" in INPA ce presiune are etc, este legat la BC
Optimized A/C performance:
– High pressure compressor protection
– Multiple stage fan control
– Low temperature compressor operation
•Engine load management:
– Improved control around idle boost
– Reduced fuel consumption to meet C.A.F.E. standards
– Reduced emissions
•Diagnostics at automotive service centers
uite aici expus si un caz al tau: http://www.aa1car.com/library/2003/ic50350.htm
fara ulei?
sooner or later


Drive safe and keep the wheels down
Re: Incalzire antigel/ nu baga caldura clima automata
AC- ul nu merge din varii motive.Cele mai frecvente sunt astea:
1.Pierdere de freon in instalatie- cel mai frecvent.
2.Compresor clima defect, de obicei nu mai "aspira", sau bobina arsa la ambreiajul electromagnetic de cuplare
3.Senzor de presiune defect, cablaj defect .
Toate aceste defectiuni se pot evidentia cel mai usor prin diagnoza.
Daca Led-ul se aprinde inseamna ca senzorul de presiune este bun si ca ai freon in instalatie.Deobicei, cuplajul electromagnetic al compresorului nu se diagnosticheaza,deci trebuie vazut daca cupleaza sau nu.Daca cupleaza , se pune mana pe conductele de aluminiu de la iesire.Dupa 2, 3 minute ar trebui sa fie foarte reci.Daca nu sunt, si exista presiune in instalatie si compresorul este cuplat, se trece la varianta-schimbare compresor clima.
Daca sunt reci, si in cabina nu vine aer rece, atunci trebuie controlate clapele de dirijare aer rece, fie ca sunt actionate mecanic sau au actuator electric.
Diagnoza iti arata presuinea din instalatie, starea releului de cuplare compresor, si pozitie clape aer de obicei.
1.Pierdere de freon in instalatie- cel mai frecvent.
2.Compresor clima defect, de obicei nu mai "aspira", sau bobina arsa la ambreiajul electromagnetic de cuplare
3.Senzor de presiune defect, cablaj defect .
Toate aceste defectiuni se pot evidentia cel mai usor prin diagnoza.
Daca Led-ul se aprinde inseamna ca senzorul de presiune este bun si ca ai freon in instalatie.Deobicei, cuplajul electromagnetic al compresorului nu se diagnosticheaza,deci trebuie vazut daca cupleaza sau nu.Daca cupleaza , se pune mana pe conductele de aluminiu de la iesire.Dupa 2, 3 minute ar trebui sa fie foarte reci.Daca nu sunt, si exista presiune in instalatie si compresorul este cuplat, se trece la varianta-schimbare compresor clima.
Daca sunt reci, si in cabina nu vine aer rece, atunci trebuie controlate clapele de dirijare aer rece, fie ca sunt actionate mecanic sau au actuator electric.
Diagnoza iti arata presuinea din instalatie, starea releului de cuplare compresor, si pozitie clape aer de obicei.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: Incalzire antigel/ nu baga caldura clima automata
Dupa o diagnoza inpa . Pe prima poza am temperatura ambientala 35 grade ( ci siguranta nu erau) si niste valori cu semnul exclamarii .Am ceva valori care nu imi sunt clare! La inpa r50 nu am meniu pt clima ca la celelate modele ! Am incercat cateva module care mi s au incarcat! Daca ma poate cineva "lumina" .
Re: Incalzire antigel/ nu baga caldura clima automata
stai cam prost cu bateria, "doar" 12.2 v in in idle engine??
ambient temperature inseamna temperatura exterioara senzor de pe spoiler
esti departe de sistemul de AC la ce prinscreen-uri ne dai...
si totusi nu ai raspun al intrebare: se racesc tuburile alea? sau racim noi?
ambient temperature inseamna temperatura exterioara senzor de pe spoiler
detaliaza "cateva module care mi s au incarcat" adica cate "module" vezi? cand cauti modulele?Marius22 scrie: Am incercat cateva module care mi s au incarcat! Daca ma poate cineva "lumina" .
esti departe de sistemul de AC la ce prinscreen-uri ne dai...
si totusi nu ai raspun al intrebare: se racesc tuburile alea? sau racim noi?
Drive safe and keep the wheels down