problema la rece

nanuiuli
Membru nou
Mesaje: 25
Membru din: Joi Dec 01, 2016 6:06 pm

Re: problema la rece

Mesaj de nanuiuli »

Pusa pe tester,absolut nici o eroare.
Am mai schimbat in speranta ca rezolv ceva urm:
kit distributie(lant,patine,intinzator)
Sonda lambda bosh
sonda temperatura
Injectoare cu rampa cu tot si regulator
Bujii ngk bkr6equp platinum
Curatat admisie
verificat daca trage aer fals
T-MAP da valori normale


Nu am pus-o pe tester dedicat,ci pe o clona vcds
Chiar nu stiu ce sa mai verific
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: problema la rece

Mesaj de adrian »

Salut,
Vad ca ai investit ceva bani fara rezultat.Testerul VCDS este dedicat VW nu da rezultate bune pe functia Generic OBD,si nu poti face testare parametri live.Daca ne intalnim pentru resoftare s-ar putea sa gasim defectul.Masina a fost cumva resoftata de proprietarul anterior? Oricum am un calculator de rezerva cu immo off si putem sa testam daca este ceva din calculatorul motorului, legat de comanda injectoarelor sau a bobinei de inductie .
Bobina de inductie este OK?
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Avatar utilizator
Sharpe
Veteran
Mesaje: 2194
Membru din: Sâm Iul 11, 2009 10:17 am
Localitate: Bucuresti

Re: problema la rece

Mesaj de Sharpe »

Adrian,cred ca e prb care am avut-o si eu ....trebuie resoftata sau up-date de soft
.......ghost...
nanuiuli
Membru nou
Mesaje: 25
Membru din: Joi Dec 01, 2016 6:06 pm

Re: problema la rece

Mesaj de nanuiuli »

Mentionez ca problema este doar cu motorul rece,pana atinge lichidul de racire temp. de 50-60 grade.
voi inlocui si filtrul de benzina si vedem dupa aia.

Adrian,in legatura cu softul de cooper,te voi contacta cred ca dupa sarbatori.Pana atunci sunt prins cu f multa treaba.
Oricum iti multumesc din suflet ca te implici si incerci sa ne ajuti pe toti.
nanuiuli
Membru nou
Mesaje: 25
Membru din: Joi Dec 01, 2016 6:06 pm

Re: problema la rece

Mesaj de nanuiuli »

Mersul neregulat cu motorul rece si "datul in nas" l-am rezolvat cu schimbarea supapei de retur din rezervor si a filtrului de combustibil.
atasez poze pentru a se vedea ce am gasit in acest filtru "Long Life"
Fişiere ataşate
20161209_122208.jpg
20161209_122217.jpg
20161209_122129.jpg
Avatar utilizator
n0iz3
Viteza 1
Mesaje: 96
Membru din: Lun Aug 22, 2016 9:42 am
Localitate: Bucuresti

Re: problema la rece

Mesaj de n0iz3 »

Ma bucur ca ai rezolvat.
Ai pus filtrul OEM de care ziceai in posturile trecute?
Niste costuri totale?
nanuiuli
Membru nou
Mesaje: 25
Membru din: Joi Dec 01, 2016 6:06 pm

Re: problema la rece

Mesaj de nanuiuli »

Am luat din dezmembrari ansamblul din rezervor,cel in care este montat filtrul,iar filtru propriu zis l-am luat nou din magazin.
M-a costat destul de putin,aproximativ 300 lei
De acum,la fiecare revizie,pot inlocui cartusul filtrant fara probleme.
nanuiuli
Membru nou
Mesaje: 25
Membru din: Joi Dec 01, 2016 6:06 pm

Re: problema la rece

Mesaj de nanuiuli »

Revin
Mi se pare ca problemele nu s-au rezolvat in totalitate,
A ramas o trepidatie in ralanti (nu intrerupe),turatia da sa scada cu putin sub 750 rpm si atunci simt o trepidatie.
Cu motorul rece,s-a diminuat semnificativ senzatia de "dat in nas", dar nu a disparut in totalitate.
Cred ca presiunea scazuta a benzinei amplifica un alt defect
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: problema la rece

Mesaj de adrian »

Masina merge OK si la 2.7bar, ai alta problema.Daca zici ca ai schimbat tot ce tine de aprindere, trebuie sa faci adaptarile necesare de clapeta , SFT,LFT,sonda lambda.Clapeta trebuie curatata si adaptata.Mai vezi dupa ce faci testele astea.Daca nu probabil trebuie sa schimbi calculatorul de motor.
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
nanuiuli
Membru nou
Mesaje: 25
Membru din: Joi Dec 01, 2016 6:06 pm

Re: problema la rece

Mesaj de nanuiuli »

Cu ce tip de diagnoza pot face adaptarea clapetei de acceleratie?
Scrie răspuns