nu mai merge ASC-ul
nu mai merge ASC-ul
Salut!
Am un Mini Cooper din 2002 si de ceva timp nu mai merge ASC-ul, nu se mai aprinde cand derapez si nici nu poate fi decuplat.
Acum ceva timp am schimbat ceasul din mijloc (vitezometrul) si ma gandesc ca ar avea legatura cu acesta.
Are cineva vreo idee?
Multumesc!
Am un Mini Cooper din 2002 si de ceva timp nu mai merge ASC-ul, nu se mai aprinde cand derapez si nici nu poate fi decuplat.
Acum ceva timp am schimbat ceasul din mijloc (vitezometrul) si ma gandesc ca ar avea legatura cu acesta.
Are cineva vreo idee?
Multumesc!
Re: nu mai merge ASC-ul
da , trebuia recodat vitezometrul
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: nu mai merge ASC-ul
puteti sa-mi recomandati pe cineva care poate face acest lucru? am incercat la 3 persoane cu tester si nu au reusit.
Re: nu mai merge ASC-ul
Nu se poate face cu tester, pur si simplu o diagnoza ,este nevoie de mai mult.Teoretic procedura este de rescriere a flash-ului din ceas cu un programator, dar exista si posibilitatea de recodare cu NCS Expert -merge numai in unele cazuri-.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: nu mai merge ASC-ul
Multumesc pt raspuns, Adrian!
Eu am schimbat ceasul pentru ca imi fura curent si dupa 2 zile de stationat, nu mai pornea masina. Cred ca problema la ceas este releul de semnalizare pentru ca nu se aude normal cand semnalizez.
Ma gandesc ca cea mai simpla varianta ar fi sa-l pun pe cel vechi si sa inlocuiesc din el releul de semnalizare. Problema este ca nu prea gasesc releu separat.
Eu am schimbat ceasul pentru ca imi fura curent si dupa 2 zile de stationat, nu mai pornea masina. Cred ca problema la ceas este releul de semnalizare pentru ca nu se aude normal cand semnalizez.
Ma gandesc ca cea mai simpla varianta ar fi sa-l pun pe cel vechi si sa inlocuiesc din el releul de semnalizare. Problema este ca nu prea gasesc releu separat.
Re: nu mai merge ASC-ul
ai cumva poze de pe spatele vitezometrelor-daca cumva se vede BMW Part nr. ar fi util, poate gasim o varianta.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: nu mai merge ASC-ul
am adaugat 2 poze cu ceasul vechi. Una este cu el desfacut si cred ca este releul scris cu albastru.
Re: nu mai merge ASC-ul
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: nu mai merge ASC-ul
Multumesc mult pentru ajutor!
O sa-l comand sa vad daca pot sa-l schimb.
O sa-l comand sa vad daca pot sa-l schimb.